Gå til innhold

Nå har jeg endelig lappen igjen! 😁😁😁

knulleGuden666

Anbefalte innlegg

Whistler skrev (15 timer siden):

Damer drømmer om en som har lappen kontinuerlig.

Mange av damene jeg kjenner støtter meg 100% og selv de har reagert kraftig på reaksjonen demmes…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hulderen skrev (14 timer siden):

Nei, jeg gjør faktisk ikke det.

Gratulerer, du er den eneste i Norge som aldri kjører litt for fort…. Du fortjener medalje 😃

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (4 minutter siden):

Jeg følger de, vi kommer bok til å ta slik øving på min eller mine kameraters private adresser da flere av oss har god plass til slikt, men er tydeligvis ikke lov det heller så vidt jeg har forstått på noen her inne. Men blir vi tatt når vi kjører på egne private eiendommer blir både media og advokater kontaktet, privat adresse er privat adresse

Vegtrafikkloven gjelder over alt, også på privat eiendom og dette har du blitt forklart før, hjelper ikke med media og det er ingen advokater som gidder å ta i en sånn sak siden det er sånn loven er.

Den eneste plassen vegtrafikkloven ikke gjelder er på lukket bane og i forbindelse med arrangementer av klubber som er tilknyttet Norges Bilsportforbund NBF. 

Anonymkode: 41c32...b5a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Kvinne, 50 år her. Har hatt lappen siden jeg var 18. Kjører 15 mil om dagen i stort sett 110-sone. Klart jeg ligger litt over grensen av og til og klart det gjennom alle disse årene har hendt at jeg har vært uoppmerksom, men heldigvis klart å avverge ulykker. Jeg har blitt påkjørt ved to anledninger, jeg har fått noen parkeringsbøter (uunngåelig i Oslo) og jeg har fått et par "mindre" fartsbøter. Tap av førerkort har aldri vært aktuelt. 

Det er mulig, knullegud! 

Anonymkode: c2ac4...921

Ingen ting er uunngåelig ikke en gang i Oslo. Parkerer man feil eller ikke er tilbake før det går ut får man parkeringsbot, men å si det er uunngåelig er feil 👍 jeg har aldri fått parkeringsbot for jeg har nesten aldri parkert der det er betaling, her jeg bor er slikt gratis over alt 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 hours ago, knulleGuden666 said:

Likte det brukernavnet og det beskriver meg bra da jeg knuller som en gud, er alle damers drøm 👌 

"Det en mann fremviser mest, er det han besitter minst".

Anonymkode: fa49f...044

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Lappen i 15 år, aldri fått fartsbot og absolutt aldri gjort noe som vil tilsi at jeg kan bli fratatt lappen nei. Aldri. Det er et enormt ansvar og jeg synes det er alt for svake straffer for de som ikke klarer å se dette. Nå tviler jeg på at ts er reell, men lignende historier en det plenty av. Folk som behandler biler som legetøy burde ikke sluppet til på veien. 

Anonymkode: eb7ec...fe9

Ja det er et stort ansvar å kjøre bil og det er jeg helt sikker på at 99,95% av alle som har lappen vet og faktisk overholder. Men det jeg reagerer på er de som forårsaker alvorlige ulykker ikke mister lappen men slike som meg som gjør noen bagateller mister den som ikke er i nærheten av ulykker. Enig i de som behandler biler som leketøy langs veien burde fått strengere straff, men slike som meg som er på sikre steder burde fått være i fred…

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vegtrafikkloven gjelder over alt, også på privat eiendom og dette har du blitt forklart før, hjelper ikke med media og det er ingen advokater som gidder å ta i en sånn sak siden det er sånn loven er.

Den eneste plassen vegtrafikkloven ikke gjelder er på lukket bane og i forbindelse med arrangementer av klubber som er tilknyttet Norges Bilsportforbund NBF. 

Ja og var det ikke nettopp det jeg skrev?? Jeg har ikke lest godt om det men stoler på deg og de andre som sier det, leste et par linjer som jeg også tolket som at det er ulovlig men den regelen driter jeg faktisk 100000% i, hva jeg gjør på min tomt er opp til meg ikke politikere, vegvesen, politi osv… min tomt er min tomt med mindre det handler om alvorlig kriminalitet altså! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

"Det en mann fremviser mest, er det han besitter minst".

Anonymkode: fa49f...044

Prøvde faktisk å endre brukernavnet til sutreguden666 slik som veldig mange her inne har begynt å kalle meg og tipset om at jeg bør endre men pga jeg endret til mitt nåværende brukernavn for under 1 år siden må jeg vente.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (45 minutter siden):

Jeg følger de men slikt som jeg mistet lappen på anser jeg ikke som å bryte trafikkreglene, det er en helt idiotisk reaksjon fra politiet 

Helt idiotisk av deg, å ikke forstå at du gjorde en grov feil!

Anonymkode: d1fe7...911

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (33 minutter siden):

Ja og var det ikke nettopp det jeg skrev?? Jeg har ikke lest godt om det men stoler på deg og de andre som sier det, leste et par linjer som jeg også tolket som at det er ulovlig men den regelen driter jeg faktisk 100000% i, hva jeg gjør på min tomt er opp til meg ikke politikere, vegvesen, politi osv… min tomt er min tomt med mindre det handler om alvorlig kriminalitet altså! 

Det er jo nettopp det at du driter i lover og regler i første omgang som er grunnen til at du mistet førerkortet, ser jo eller ikke ut som om du har lært noe som helst av det.

Heldigvis så er det ikke opp til sånne som deg å bestemme hvilke lover man skal følge og ikke, hjelper aldri så mye om tomten er din. Loven gjelder uansett og det er ingenting du kan gjøre med det.

Igjen så viser holdningene dine at du ikke er moden nok for det ansvaret det er å inneha førerkort, blir ikke forundret om du mister førerkortet igjen innen kort tid for du har jo tydeligvis ikke skjønt stort.

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1965-06-18-4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
knulleGuden666 skrev (1 time siden):

Jeg følger de, vi kommer bok til å ta slik øving på min eller mine kameraters private adresser da flere av oss har god plass til slikt, men er tydeligvis ikke lov det heller så vidt jeg har forstått på noen her inne. Men blir vi tatt når vi kjører på egne private eiendommer blir både media og advokater kontaktet, privat adresse er privat adresse

Kanskje like greit om du fortsetter slik og mister lappen igjen. Her skriver du jo rett ut du fortsatt ikke skjønner trafikkreglene og velger å drite i dem når det passer deg. En enda lengre pause uten førekort er nok best for alle. 

Ja endelig ta det til mediene! 😆 Det vil bli underholdende for oss andre. Du kommer til å bli hudflettet av dem du tror vil gi deg sympati. Jeg spanderer popcorn. 

Anonymkode: d3f3b...0d2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eveline skrev (1 time siden):

Gratulerer🎉🎊

Takk 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt idiotisk av deg, å ikke forstå at du gjorde en grov feil!

Anonymkode: d1fe7...911

Grov feil?? Ja vel

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, knulleGuden666 said:

hva jeg gjør på min tomt er opp til meg ikke politikere, vegvesen, politi osv… min tomt er min tomt

Vel, jeg er ganske sikker på at de fleste politikere, saksbehandere og jurister er ganske uenig med deg. Før du får lov til å gjøre noe særlig på egen tomt må du faktisk søke om det. 

1 hour ago, knulleGuden666 said:

Men det jeg reagerer på er de som forårsaker alvorlige ulykker ikke mister lappen men slike som meg som gjør noen bagateller

Alle kan være uheldig og forårsake en ulykke. Det er ikke nødvendigvis gjort en straffbar eller ulovlig handling av den grunn. Men at du spinner med viten og vilje rundt på en snødekt parkeringsplass for å leke er ikke lov (uansett om du kaller det "øving"). 

Skal du ha det gøy på den måten må du nesten inn på lukket bane eller på iskjøring når dette er åpent. 

Se på leking med bil som med skytevåpen. Man får ikke lov til å lufte hagla og brenne av noen patroner på parkeringsplassen til Kiwi. Man får heller ikke lov til å leke med bilen der. Bil er ikke leketøy i det offentlige rom

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er jo nettopp det at du driter i lover og regler i første omgang som er grunnen til at du mistet førerkortet, ser jo eller ikke ut som om du har lært noe som helst av det.

Heldigvis så er det ikke opp til sånne som deg å bestemme hvilke lover man skal følge og ikke, hjelper aldri så mye om tomten er din. Loven gjelder uansett og det er ingenting du kan gjøre med det.

Igjen så viser holdningene dine at du ikke er moden nok for det ansvaret det er å inneha førerkort, blir ikke forundret om du mister førerkortet igjen innen kort tid for du har jo tydeligvis ikke skjønt stort.

https://lovdata.no/dokument/NL/lov/1965-06-18-4

Hvorfor skal politiet straffe meg og andre på private eiendommer når de belønner de som skaper alvorlige trafikkulykker det kun er et guds under at ikke endte med tapte menneskeliv???? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Kanskje like greit om du fortsetter slik og mister lappen igjen. Her skriver du jo rett ut du fortsatt ikke skjønner trafikkreglene og velger å drite i dem når det passer deg. En enda lengre pause uten førekort er nok best for alle. 

Ja endelig ta det til mediene! 😆 Det vil bli underholdende for oss andre. Du kommer til å bli hudflettet av dem du tror vil gi deg sympati. Jeg spanderer popcorn. 

Anonymkode: d3f3b...0d2

Jeg mister nok ikke lappen for skal passe meg mer for politiet og heller gjøre det på enda tryggere plasser, altså på egen tomt eller kameraters tomt. Jeg bor helt for meg selv langt fra nabo så ingen hverken ser eller hører om vi trener/leker, dessuten er nærmeste nabo helt enig i at jeg og min kamerat aldri skulle mistet lappen 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

newman01 skrev (4 minutter siden):

Vel, jeg er ganske sikker på at de fleste politikere, saksbehandere og jurister er ganske uenig med deg. Før du får lov til å gjøre noe særlig på egen tomt må du faktisk søke om det. 

Alle kan være uheldig og forårsake en ulykke. Det er ikke nødvendigvis gjort en straffbar eller ulovlig handling av den grunn. Men at du spinner med viten og vilje rundt på en snødekt parkeringsplass for å leke er ikke lov (uansett om du kaller det "øving"). 

Skal du ha det gøy på den måten må du nesten inn på lukket bane eller på iskjøring når dette er åpent. 

Se på leking med bil som med skytevåpen. Man får ikke lov til å lufte hagla og brenne av noen patroner på parkeringsplassen til Kiwi. Man får heller ikke lov til å leke med bilen der. Bil er ikke leketøy i det offentlige rom

Å joda her får vi lov å gjøre det meste uten å måtte søke til hverken kommunen eller staten, er heldigvis ikke som i Oslo og kysten alle steder i landet 👍 nedi der må man søke for å gå ut døra omtrent, skjønner ikke at noen orker å bo nedi der når man kan bo fritt slik som oss her oppe. 

ja alle kan det, men har man forårsaket en middels til stor ulykke mener jeg førerkortet alltid burde blitt tatt. Det er jo ikke lov å kollidere, så man bryter jo da reglene mye mer enn det jeg gjorde….

nei man får ikke det normalt sett, men hadde Kiwi gitt tillatelse til å trene med skyting og sikkerheten hadde vært etterfulgt er det kanskje mulig det er lov men det vet jeg ikke. Det er hvertfall lov å trene på skyting i skogen om man får tillatelse av grunneier og sikkerheten er etterfulgt, det er også offentlige plasser pga allemannsretten selv om det er privateid. Innmark er unntaket, men utmark er for alle

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan skyte i skogen der det sikker bakgrunn (ingen mennesker eller andre ting man kan skade), aksept fra grunneier og det anbefales at politiet varsles på 02800 for å unngå utrykning. 

Så om du har en privat og lukket bane, og politiet varsles hver gang du skal leke med bilen burde det gå bra... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

knulleGuden666 skrev (3 timer siden):

Gratulerer, du er den eneste i Norge som aldri kjører litt for fort…. Du fortjener medalje 😃

Jeg tar gjerne en medalje, fortjent eller ei. Men det er bare sprøyt å hevde at jeg er den eneste i Norge som kjører lovlydig. Jeg tilhører nok flertallet. Tullkjøringa di blir ikke bedre av at du lyver og påstår at alle gjør det.

Endret av Hulderen
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...