AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Noen som har opplevd det samme? Skjønner ikke hvor de har fått brukernavnet mitt fra (har ikke gitt til noen på lenge) Anonymkode: 3b9ca...620
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Jeg får ofte opp forslag til personer på Snap (på samme måte som man får opp forslag på Facebook). Kan det være noe sånt? Anonymkode: 91a85...c8e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg får ofte opp forslag til personer på Snap (på samme måte som man får opp forslag på Facebook). Kan det være noe sånt? Anonymkode: 91a85...c8e Bare en som har lagt til ved quick add. Resten ved "søk" (det står under forespørselen hvordan de har funnet brukernavnet ditt) Anonymkode: 3b9ca...620
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Quick add kanskje? Skjer hele tiden her og. Anonymkode: d3219...9d9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Quick add kanskje? Skjer hele tiden her og. Anonymkode: d3219...9d9 står "via søk" Anonymkode: 3b9ca...620
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Quick add kanskje? Skjer hele tiden her og. Anonymkode: d3219...9d9 er det da alltid venner av venner? Anonymkode: 3b9ca...620
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): er det da alltid venner av venner? Anonymkode: 3b9ca...620 Ja, er som jeg skrev ista, er visstnok samme greia som Facebook (altså felles venner, felles et eller annet som kobler dere opp som forslag). Anonymkode: 91a85...c8e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #9 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Bare en som har lagt til ved quick add. Resten ved "søk" (det står under forespørselen hvordan de har funnet brukernavnet ditt) Anonymkode: 3b9ca...620 Men da vet du jo at de har søkt deg opp. Hvor de får brukernavnet fra, er desverre umulig å si. Kan du ikke spørre en av de? Det hadde jeg gjort. Anonymkode: 91a85...c8e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #10 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men da vet du jo at de har søkt deg opp. Hvor de får brukernavnet fra, er desverre umulig å si. Kan du ikke spørre en av de? Det hadde jeg gjort. Anonymkode: 91a85...c8e Spurte han ene, sa at han prøvde å legge til en som var på samme høgskole som han. Men lurte plutselig ikke på hvilken høgskole jeg gikk på, så tror det bare var en unnskyldning.. Så begynte han bare å spørre hvem jeg var var, at han var nysgjerrig på hvem jeg var osv.. Det jeg egentlig lurer på er om det er blitt vanlig å bare legge til randoms på snap som en slags sjekke greie? Om det er flere som har opplevd å bli addet av flere fremmede? Eller om det er noen som har gitt bort brukernavnet mitt av en eller annen grunn.. Anonymkode: 3b9ca...620
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #11 Skrevet 1. juli 2021 ….. Eller om det er kommet en ny oppdatering e.l som gjør at quickadd er blitt «bredere» ??, altså man får nesten helt random personer opp der og ikke noen man nødvendigvis har en tilknytning til på en eller annen måte.. Anonymkode: 3b9ca...620
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå