Gå til innhold

Foreslo date, har ikke tid eller avlyser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Chattet med en mann en ukes tid. Ikke møttes. Han foreslo løst at jeg måtte komme hjem til han en dag og se hagen (han driver mye med hagearbeid for tiden). Tok forespørselen videre, takket ja og spurte når det kunne passe. Passet ikke lørdagen da han hadde mye arbeid og ta igjen, og ikke søndagen da han skulle besøke broren. Han foreslo mandag og torsdag. Jeg har ferie og ikke store planene, sa at begge dagene passet for meg. Vi avtalte mandagen. Han avlyste på søndag da han skulle se Spania spille em-kamp og hadde avtale med en kompis. Jeg stilte meg positivt til dette og spurte om torsdagen kunne passe istedenfor.  Det passet og vi avtalte å gå tur, da vi begge har hunder. Har snakket litt løst, hovedsakelig hatt kommunikasjonen på snap, frem til i dag. I dag morges avlyste han pga. han hadde sovet dårlig og følte seg for tung i hodet til tur. Han skrev «kanskje i helgen?» Har ikke svart. Hva tenker dere om dette? Er dette en fyr som er for opptatt eller rett og slett ikke interessert. Eller overtenker jeg? 

Anonymkode: ec305...03b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har du spurt ham om han virkelig er interessert? 

Jeg hadde en som sjelden fant tid. Jeg ble lei av å vente. Begeret mitt for venting ble fullt. Det sa jeg fra om og det ble noen måneder helt uten kommunikasjon. Så tok han kontakt, og vi har det veldig fint sammen nå ❤️

Anonymkode: 6a8b9...3c4

• Liker 1
Skrevet

For meg virker han ikke interessert. Men mulig han bare er sjenert og nervøs for å møtes? 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke giddet mer med denne fyren. Han er ikke så interessert når han velger å avlyse en avtale med deg for en fotball kamp på tv. Da står du langt nede på prioriteringslista hans. Om kampen var så innmari viktig visste han vel om den på forhånd... 

Anonymkode: 62e65...d4a

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde svart "ja, kanskje det", også hadde jeg latt det eventuelt være opp til han å ta noe mer kontakt. Jeg hadde ikke giddi å løpt etter en jeg ikke har møtt, og jeg hadde heller ikke orket en konfrontasjon av noe slag. 

Samtidig har du latt han få sjansen til å vise at han faktisk vil, ved å si "kanskje det". Kanskje betyr jo ikke Nei. 

Når det er sagt, så syns jeg ikke dette lyser en strålende start... 

Anonymkode: 4a8cc...c9e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Syns oppførselen han er vinglete. Han kommer med forslag til å møtes, men det dukker opp noe som kommer i veien hver gang. Jeg syns dette er rart, og ville vært tilbakeholden. Da ser du om han er noe interressert.

Anonymkode: bc87e...979

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han lager avtaler med deg og avlyser når han får mulighet til å gjøre noe morsommere. Han er ikke interessert nok i deg og får sikkert et «kick» av at du er på og tilgjengelig. 

Jeg hadde svart «kanskje det» og ikke gjort noe mer med mindre han kom på banen. 

Anonymkode: 495e7...ecd

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han sliter med noe mentalt? Har en kamerat som driver sånn i hvert fall, veldig ustabilt og vanskelig å forholde seg til 

Anonymkode: a8ce6...ae6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og litt på samme måten som ham. Mine grunner er nødvendigvis ikke at jeg ikke er interessert, men at jeg har mye å gjøre. Likevel vet jeg jo at om man virkelig vil, så finner man tid. Jeg tror mitt problem er at jeg ikke er helt klar for det, og det krever også endel å prioritere noen man ikke kjenner så godt, om livet ellers er hektisk. Så det kan være mange grunner. 

Anonymkode: 38659...ef1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Har du spurt ham om han virkelig er interessert? 

Jeg hadde en som sjelden fant tid. Jeg ble lei av å vente. Begeret mitt for venting ble fullt. Det sa jeg fra om og det ble noen måneder helt uten kommunikasjon. Så tok han kontakt, og vi har det veldig fint sammen nå ❤️

Anonymkode: 6a8b9...3c4

Nei, ikke spurt om det. Det kunne jeg jo kanskje ha gjort. Men kjenner jeg mister litt interessen når han driver på sånn. Føler ballen er i hans hjørne nå. Så fint at det ordnet seg for dere 🥰

Anonymkode: ec305...03b

Skrevet

To avlysninger på kort tid... tja, skeptisk. Jeg har opplevd noe av det samme, og da trekker jeg meg helt tilbake og lar dem ta kontakt - dersom de vil. Men jeg sitter ikke på vent for noen, og ville nok funnet noen andre som var mer gira på å treffes. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nettopp avklart en lignende relasjon. Chattet lenge med en før jeg møtte han i begynnelsen av juni. Vi hadde tidligere avtalt å møtes en gang for å gå tur, hvor han avlyste. Vi møttes etter dette og det var veldig hyggelig, og han skrev hver dag til meg i fjorten dager etter dette da han var bortreist på jobb. Så møttes vi første dag han var hjemme igjen, og igjen var det veldig koselig. Han fortsette å initiere kontakt, og jeg fulgte opp. Trodde dette kan kunne bli bra. Så avtalte vi nytt møte, som han måtte kansellere grunnet jobb, og det var selvsagt helt ok. Så vi avtalte nytt møte en uke etterpå, og når jeg kontaktet han samme kveld for å spikre avtalen, så kansellerte han igjen med beklager må jobbe i kveld. Skrev da til han at det er greit, men om det er sånn at han ikke er interessert så går det helt fint å si til meg. Jeg ønsker ikke å ha en som ikke respekterer tid jeg har satt av til han etter avtale. Han svarte da at han skjønner jeg er skuffet, men han fikk det ikke til for tide. Han ville gjerne at vi skulle være venner og se hva fremtiden bringer. Jeg tenker at det bare er å gå videre, han er ikke interessert. Leit, men sånn er det. Keg svarte at vi godt kan være venner, men da er vi venner. Jeg er på utkikk etter en seriøs kjæreste, og det har han ikke svart på. Tenker det kanskje er like greit.

Anonymkode: 181fa...46d

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Tenker det er greit å måtte avlyse en gang, men at man ikke er så interessert hvis man avlyser flere ganger. Med noen få unntak der man har en jobb der man må reise på kort varsel eller i en prekær familiesituasjon. 

Og når han prioriterer fotballkamp der han tydeligvis har laget ny avtale med kompis, så virker han ikke spesielt interessert. Samme med litt tung for tung i hodet til å gå tur... Ingen av disse grunnene burde være grunn til å avlyse. Her ville jeg nok bare svart "kanskje til helga ja", og så latt det være opp til han, så finner du fort ut om han faktisk ønsker noe mer eller ikke. Ingen vits i å løpe etter noen som ikke egentlig vil. 

Anonymkode: c9f63...173

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke folk som ikke holder avtaler og vingler. De viser både at de ikke er hel ved selv, og de viser at de ikke har respekt for andre. De skjønner ikke selv at de tar seg veldig dårlig ut selv når de er sånn frem og tilbake. En gang hvor man må ombooke en avtale, ok. Men ikke flere ganger, det viser et karaktertrekk av å være en ustabil person som man ikke kan stole på.

Jeg hadde ikke svart "kanskje det" i en melding. Fordi da holder du likevel litt åpent for han mentalt. Jeg hadde lukket den boken ved å skrive at i helgen kan jeg ikke, fordi jeg skal xxx. Og "håper du får en fin helg :) " Og så hadde jeg sett meg om etter noen andre. 

Anonymkode: 476cf...75b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke folk som ikke holder avtaler og vingler. De viser både at de ikke er hel ved selv, og de viser at de ikke har respekt for andre. De skjønner ikke selv at de tar seg veldig dårlig ut selv når de er sånn frem og tilbake. En gang hvor man må ombooke en avtale, ok. Men ikke flere ganger, det viser et karaktertrekk av å være en ustabil person som man ikke kan stole på.

Jeg hadde ikke svart "kanskje det" i en melding. Fordi da holder du likevel litt åpent for han mentalt. Jeg hadde lukket den boken ved å skrive at i helgen kan jeg ikke, fordi jeg skal xxx. Og "håper du får en fin helg :) " Og så hadde jeg sett meg om etter noen andre. 

Anonymkode: 476cf...75b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er kvinne og litt på samme måten som ham. Mine grunner er nødvendigvis ikke at jeg ikke er interessert, men at jeg har mye å gjøre. Likevel vet jeg jo at om man virkelig vil, så finner man tid. Jeg tror mitt problem er at jeg ikke er helt klar for det, og det krever også endel å prioritere noen man ikke kjenner så godt, om livet ellers er hektisk. Så det kan være mange grunner. 

Anonymkode: 38659...ef1

Det kan være mye i dette her. Men da bør man faktisk droppe å date. Man må være innstilt på å sette av tid til å møte folk om man skal date. Klarer man ikke sette av en time i løpet av et par uker så har man ikke tid til kjæreste heller.

Jeg hadde ikke giddet mer TS. Jeg hadde helt klart tenkt at han enten ikke var interessert, eller at han ikke var klar for å dete. Begge deler like håpløst egentlig. Evt kan du svare at du kan se på det når han faktisk er klar for å møtes og har et konkret tidspunkt hvor han faktisk har tid. Da sender du også et klart signal i forhold til å holde på sånn. Hvorfor skal du sette av tid til han når han ikke gjør det samme for deg?

Anonymkode: 3b361...879

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Å ikke ha sovet godt og føle seg tung i hodet er så ræva avlysnings grunn at jeg hadde ikke giddet. For noen er dette helt innafor årsak men ikke for min del, jobber turnus og har selv så mye dårlige netter at skulle jeg vært sammen med en som hadde avlyst sosiale ting inkl å gå tur pga en dårlig natt hadde vi ikke passet sammen, da jeg aldri avlyser pga sånne bagateller.

Anonymkode: 86bb3...544

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Gå videre, han et ikke verdt tiden.

Anonymkode: 36e46...34a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som flere skriver, han er ikke interessert. Gå videre 😊

Anonymkode: fbfc3...fbd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Apekatten skrev (6 timer siden):

For meg virker han ikke interessert. Men mulig han bare er sjenert og nervøs for å møtes? 

hvorfor foreslo han da å møtes?? 

Anonymkode: f1cd9...e29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...