Gå til innhold

Hadde dere mensensmerter og murringen før forventet mens?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Når dere var gravide?
Hatt murringer noen dager og nå har jeg mensensmerter sånn at jeg nesten må ta paracet. Det bruker jeg å ha når mens kommer. 
Men basaltemp høy imorrest og den var gått ned den dagen jeg fikk mens sist prøveperiode. Pp 2 her. 

Anonymkode: c0bf2...92b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde det, og pleier å ha det før mensen kommer også. Det kjentes egentlig akkurat ut som mensen var på vei, det var vondt og jeg hadde samme støle følelse i nedre del av magen som jeg pleier rett før mensen. 

Anonymkode: eb037...3d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir en vandrende gassballong 1-2 uker før. Går rundt og fiser mye da, og blir veldig forstoppet.

på selve vulkanutbruddet (første blødningsdag), har jeg så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Kan vare fra 4 timer til et døgn. Smertene kan også forsvinne når tarmen er tom. (Da som regel etter 4 timer med kramper).

Noen ganger sitter jeg på dusjgulvet og lar det varme vannet lindre smertene. Orker ikke å stå. Noen gangene blir jeg så kvalm at jeg spyr i dusjen også, men det skjer heldigvis ikke så ofte.

Anonymkode: 7998b...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Obs. Leste feil i tråden. Bare overse forrige svaret mitt.

Anonymkode: 7998b...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg ikke ble gravid, fikk jeg kraftig mensensmerter sånn noen timer før mensen. Da jeg ble gravid, hadde jeg mensmurringer rett før IKM, på IKM og også noen dager etter. Det var kun milde smerter/murringer. 

Anonymkode: 73047...4e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...