AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Hei jeg hadde mensen fra 11.-16.juni har hatt regelmessig sex siden og jeg har regelmessig mens. Men når kan jeg teste meg tidligst da? Spør siden har 1 test igjen.. skal kjøpe flere senere da. Anonymkode: 24ea6...cc2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Forventer du mensen ca 9. Juli? Du kan ta test ca 5-6. Juli. De gangene jeg har vært gravid har jeg fått fin og sterk strek 12 dpo (ca 7. Juli). Men for å være heeelt sikker lønner det seg å vente til mensen har uteblitt. Anonymkode: df593...e88
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 23 minutter siden, AnonymBruker said: Forventer du mensen ca 9. Juli? Du kan ta test ca 5-6. Juli. De gangene jeg har vært gravid har jeg fått fin og sterk strek 12 dpo (ca 7. Juli). Men for å være heeelt sikker lønner det seg å vente til mensen har uteblitt. Anonymkode: df593...e88 Hvis forventet mens er 9. juli, ville ikke tatt test 5.-6. juli, jeg ville ventet til uteblitt mens, tidligst dagen før. Jeg har ikke fått positiv test før 13-14 dpo med mine, fikk negativ test 13dpo også med førstemann. Også kommer det an på testen du har, de har ulik følsomhet. Les i bruksanvisningen, der skal det stå når du kan forvente positiv test. Anbefaler forøvrig å ha en app, som Flo, om du ønsker oversikt over forventet mens osv Anonymkode: 6b58b...45f
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Skjønner at det er fryktelig vanskelig, men jeg ville tidligst testet 9 juli da Anonymkode: c6036...fd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå