Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

jeg hadde mensen fra 11.-16.juni

har hatt regelmessig sex siden og jeg har regelmessig mens. Men når kan jeg teste meg tidligst da? Spør siden har 1 test igjen.. skal kjøpe flere senere da.

Anonymkode: 24ea6...cc2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Forventer du mensen ca 9. Juli? Du kan ta test ca 5-6. Juli. De gangene jeg har vært gravid har jeg fått fin og sterk strek 12 dpo (ca 7. Juli). Men for å være heeelt sikker lønner det seg å vente til mensen har uteblitt.

Anonymkode: df593...e88

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Forventer du mensen ca 9. Juli? Du kan ta test ca 5-6. Juli. De gangene jeg har vært gravid har jeg fått fin og sterk strek 12 dpo (ca 7. Juli). Men for å være heeelt sikker lønner det seg å vente til mensen har uteblitt.

Anonymkode: df593...e88

Hvis forventet mens er 9. juli, ville ikke tatt test 5.-6. juli, jeg ville ventet til uteblitt mens, tidligst dagen før. Jeg har ikke fått positiv test før 13-14 dpo med mine, fikk negativ test 13dpo også med førstemann. 

Også kommer det an på testen du har, de har ulik følsomhet. Les i bruksanvisningen, der skal det stå når du kan forvente positiv test. :)

Anbefaler forøvrig å ha en app, som Flo, om du ønsker oversikt over forventet mens osv :)

Anonymkode: 6b58b...45f

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at det er fryktelig vanskelig, men jeg ville tidligst testet 9 juli da

Anonymkode: c6036...fd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...