AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Hvilken sang har gjort størst inntrykk på deg? For meg må det bli Ina Wroldsen -strongest. Alltid vært alene med sønnen min da faren valgte å ikke ha noe med han å gjøre etter bruddet. Well, I will be the strongest that he ever knew And I will be there when he needs a love strong enough Don't worry I will carry your share for us No matter how bad the storm I will be strongest that he ever knew And we'll leave you alone❤️ Anonymkode: e3112...37f 1
blåbærpai Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 (endret) For min del er det nok Audioslave med "I am the highway". Jeg hørte den først for sikkert 12 år siden, i en begravelse. Og har alltid spekulert litt på teksten. Forsøkt å tolke og komme frem til det selv, uten hell. Så etter å ha hørt en akustisk versjon av Chris Cornell nå nylig, som jeg ikke hadde hørt før måtte jeg google teksten+mening og BAM. Den sier rett og slett "jeg er mer enn det du gir meg for å være det det du tror jeg er". Endret 1. juli 2021 av blåbærpai justert setning 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 blåbærpai skrev (9 minutter siden): For min del er det nok Audioslave med "I am the highway". Jeg hørte den først for sikkert 12 år siden, i en begravelse. Og har alltid spekulert litt på teksten. Forsøkt å tolke og komme frem til det selv, uten hell. Så etter å ha hørt en akustisk versjon av Chris Cornell nå nylig, som jeg ikke hadde hørt før måtte jeg google teksten+mening og BAM. Den sier rett og slett "jeg er mer enn det du gir meg for å være det det du tror jeg er". Hørte på den nå, virkelig en sang med strekt budskap❤️ Anonymkode: e3112...37f 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Verdiløse menn Idag hadde jeg tenkt å synge en sang Om verdiløse menn Som dere sikkert har skjønt allerede så Er jeg en av dem Kan alle de som føler seg vellykka Vær så snill og gå hjem Dette er et privat lite treff For oss verdiløse menn Kommer aldri til himmelen Kommer aldri til helvete Vi forblir i skjærsilden Vi er altfor kjedelige Vi er Verdiløse menn Verdiløse menn Anonymkode: 0de44...0b6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå