Gå til innhold

Menn - holder dere kontakten med tidligere dater som ikke ble noe av?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da mener jeg i form av å fortsette å treffes, tekstes osv. Er det fordi dere oppriktig ønsker en venninne, eller håper på noe mer i fremtiden? Er det forskjell på om det var dere eller hun som "avsluttet" datingen? 

Hører også gjerne damers erfaring.

Anonymkode: e7211...ae6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ehm, nei? Det ble jo, som sagt, ikke noe av det...

Anonymkode: 5303c...639

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke tenkt det, men så begynte vi å spille wordfeud,  og da lurer hun jo inn en "hvordan går det?" innimellom.  

Anonymkode: 5f546...9c4

AnonymBruker
Skrevet

Det gjør mine med meg, får alltid kommentar og likes på snap og insta fra menn jeg har datet fra 2019- til nå. Plutselig popper det inn meldinger også lang tid etter

Anonymkode: c7e5b...fac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo være ulike grunner til at det ikke ble noe mer dating der og da. Så ble nysgjerrig på om folk flest beholder kontakten med enkelte av datene sine, eller om normen er å kutte kontakten og heller søke videre. I mitt enkle hode tenkte jeg at det kanskje kan bli gode vennskap ut av enkelte - men det er kanskje ikke helt det folk ser etter 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, en ble en veldig god kompis. En annen er bare en slags støttespiller men ikke helt kompis. Men det ligger jo litt i kortene at det har vært mer da. Så det skal mye til for å blir fullstendig bare venner uten tenke noe mer. 

Anonymkode: 9868c...21e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan jo være ulike grunner til at det ikke ble noe mer dating der og da. Så ble nysgjerrig på om folk flest beholder kontakten med enkelte av datene sine, eller om normen er å kutte kontakten og heller søke videre. I mitt enkle hode tenkte jeg at det kanskje kan bli gode vennskap ut av enkelte - men det er kanskje ikke helt det folk ser etter 

Det trodde jeg og, men mange prøvde seg dessverre så de fleste har håp om mer selv om man bare er venner. Best å la være. Jeg sletter ingen da, syns det er litt teit med de som blokker bare fordi det ikke ble noe, kan jo være god stemning uansett :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Det trodde jeg og, men mange prøvde seg dessverre så de fleste har håp om mer selv om man bare er venner. Best å la være. Jeg sletter ingen da, syns det er litt teit med de som blokker bare fordi det ikke ble noe, kan jo være god stemning uansett :) 

Ps, ikke teit å blokke om daten var en dust selvfølgelig 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De som blokker fordi det ikke blir noe er ikke vennemateriale. Enten er de kjipe folk, eller så er det pga følelser. Om man blir forelsket er det vondt å se trynet til personen støtt og stadig i some. Da blokker man. full forståelse for det.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

De som blokker fordi det ikke blir noe er ikke vennemateriale. Enten er de kjipe folk, eller så er det pga følelser. Om man blir forelsket er det vondt å se trynet til personen støtt og stadig i some. Da blokker man. full forståelse for det.

Jeg har blitt blokkert når det var vennematetriale og god stemning og det var ingen god følelse. Kan forstå de vil slette for å ikke se ansiktet hver dag (det kan man også gjemme personen for, trenger ikke slette heller) men blokkering blir litt voldsomt hvis den andre ikke har gjort noe galt og det var topp stemning sist man pratet. Jeg skal være ganske sint og hatefull før jeg blokkerer noen, men andre gjør det vel uten å tenke over det.

Skrevet

Det er flere tidligere FFs/dater som nå er venner. Om man ikke liker hverandre som kjærester kan man fortsatt ville ha dem i livet sitt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har blitt blokkert når det var vennematetriale og god stemning og det var ingen god følelse. Kan forstå de vil slette for å ikke se ansiktet hver dag (det kan man også gjemme personen for, trenger ikke slette heller) men blokkering blir litt voldsomt hvis den andre ikke har gjort noe galt og det var topp stemning sist man pratet. Jeg skal være ganske sint og hatefull før jeg blokkerer noen, men andre gjør det vel uten å tenke over det.

Da er det sårede følelser. man blokkerer ikke uten videre. da orker man ikke se personen i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg måtte le når min nye kjæreste plukket opp mobilen min og sendte snap av oss til samtlige på vennelisten min.. det var mange som slettet meg de neste dagene.

så svaret er nei. Tidligere dater har jeg ikke kontakt med.

Anonymkode: afb6c...c4b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (7 minutter siden):

Det er flere tidligere FFs/dater som nå er venner. Om man ikke liker hverandre som kjærester kan man fortsatt ville ha dem i livet sitt. 

Kult. Er det noen av disse du kunne tenke deg noe mer med, eller funker platonisk vennskap helt fint? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Det gjør mine med meg, får alltid kommentar og likes på snap og insta fra menn jeg har datet fra 2019- til nå. Plutselig popper det inn meldinger også lang tid etter

Men da er du kanskje singel? 

Gjorde det i lang tid for meg også, selv etter at jeg gikk inn i forhold. Da vi flyttet sammen derimot, så minket det drastisk på kommentarer, likes og snapper fra disse 'vennene '. 

Anonymkode: 6802f...c93

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gjorde det i lang tid for meg også, selv etter at jeg gikk inn i forhold. Da vi flyttet sammen derimot, så minket det drastisk på kommentarer, likes og snapper fra disse 'vennene '. 

Men er det snakk om å fortsette å møtes også, eller er vennskapene/kontakten hovedsaklig at det kommenteres på sosiale medier? Bare nysgjerrig :)

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Kult. Er det noen av disse du kunne tenke deg noe mer med, eller funker platonisk vennskap helt fint? 

Kommer an på. Når vi er single og møtes, så er det ofte naturlig at det er sex involvert, ellers ikke.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Katten.2.0 skrev (Akkurat nå):

Kommer an på. Når vi er single og møtes, så er det ofte naturlig at det er sex involvert, ellers ikke.

Men du har ikke opplevd å ønske deg et forhold med noen av dem feks? Vennskap/sex uten forpliktelser, er helt uproblematisk i alle tilfellene?

Spennende tema - takk som tar deg tid!

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja :) 

5 minutter siden, AnonymBruker said:

Men er det snakk om å fortsette å møtes også, eller er vennskapene/kontakten hovedsaklig at det kommenteres på sosiale medier? Bare nysgjerrig :)

Begge deler, noen hinter voldsomt om nytt møte mens andre liker bilder og sender melding at det var pent bilde. Stoler ikke helt på at de vil møtes som bare venner, så jeg forholder meg skeptisk men har tatt en øl og sånt med enkelte. Aller mest setter jeg pris på de som hører litt om hvordan det går kun for å være hyggelig og uten en agenda, da er det trivelig å skravle :) 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Men du har ikke opplevd å ønske deg et forhold med noen av dem feks? Vennskap/sex uten forpliktelser, er helt uproblematisk i alle tilfellene?

Spennende tema - takk som tar deg tid!

Nei, det er ganske avklart, fra begges side, at vi ikke ønsker forhold. Gode vennskap med sex her og der holder. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...