AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Han slo opp med meg for ei stund sida. Sakte, men sikkert, gikk kjærlighetssorgen over. Våkna ikke lenger opp på morgenen med stor klump i magen, hadde fått tilbake matlysten, tenkte lysere om livet osv. Så i går kveld lasta jeg ned tinder. Betalte til og med, for å kunne se hvem som har sveipa meg. Jeg ble helt overvelda. Det var så mange menn der... Hundrevis... i alle former og fasonger. I alle aldre, med alle slags interesser, med alle slags profiler. Gifte menn(🤬), single menn, folk som er ute etter forhold, folk som ute etter sex, attraktive menn, mindre attraktive menn, gode profiltekster, ingen tekst, fine bilder, morsomme bilder, bilder av natur, bilder av pisker... altså, det finnes ALLSLAGS der inne! Jeg sveipa littegrann i går før jeg fikk hetta. Våkna i dag med stor klump i magen igjen. Akkurat som jeg hadde rett etter jeg ble dumpa. Hvorfor det???? Hvorfor får tinder meg til å føle meg som dritt?? Anonymkode: 63906...27d 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Du var nok ikke så ferdig likevel, og så åpnet du det rommet, der følelsene lå på lur. Anonymkode: 15284...7fe 6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du var nok ikke så ferdig likevel, og så åpnet du det rommet, der følelsene lå på lur. Anonymkode: 15284...7fe Dette. Da spørs det om du er klar for noe allikvel. Realiteten slo deg kanskje i magen? Anonymkode: e3ec6...de0 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Våkna i dag med stor klump i magen igjen. Akkurat som jeg hadde rett etter jeg ble dumpa. Hvorfor det???? Hvorfor får tinder meg til å føle meg som dritt?? Anonymkode: 63906...27d Jeg er uenig med de som sier du ikke er ferdig med eksen. Hadde du truffet en bra fyr, så ville du kanskje våknet med sommerfugler og gledet deg over livet. Men fordi du gikk inn på tinder, hvor du fikk innsyn i den mest #%$€# ansamlingen av menn i dette landet, så blir du fylt med skrekk over fremtiden. Hold deg unna tinder og andre slike steder, treff heller bra menn. Anonymkode: b5b08...50e 7
Namine Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg er uenig med de som sier du ikke er ferdig med eksen. Hadde du truffet en bra fyr, så ville du kanskje våknet med sommerfugler og gledet deg over livet. Men fordi du gikk inn på tinder, hvor du fikk innsyn i den mest #%$€# ansamlingen av menn i dette landet, så blir du fylt med skrekk over fremtiden. Hold deg unna tinder og andre slike steder, treff heller bra menn. Anonymkode: b5b08...50e Mange som har truffet den rette på tinder, meg selv inkludert. Men en skal selvsagt være kritisk til hvem man treffer og involverer seg med der, som man skal ved alle andre arenaer. Personlig syns jeg det var en enkel og ufarlig måte å bli kjent med datinglivet på nytt på. Og jeg tror at den panikken ts kjenner på, vil hun i all sannsynlighet kjenne på om en mann tar kontakt i virkeligheten, og. Forøvrig kan man være ferdig med en x, samtidig som man ikke som man ikke er klar for et nytt forhold. Endret 1. juli 2021 av Namine 4
Gjest lurven Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Hold deg unna tinder, finn deg heller en mann fra kvinneguiden, her er det menn som forstår kvinner på et dypere nivå
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 Tinder er ikke for alle. Det er ikke det samme å få hundre menn servert på ett fat som har forventninger om at du skal innfri fra første treff som å bli kjent med noen via jobb eller fritid for så å gå videre inn mot ett forhold fordi man ser at det kan passe. Anonymkode: dcb04...cdd
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 play stupid games win stupid prices din mongo 😁 Anonymkode: 3bf4e...e47 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #9 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han slo opp med meg for ei stund sida. Sakte, men sikkert, gikk kjærlighetssorgen over. Våkna ikke lenger opp på morgenen med stor klump i magen, hadde fått tilbake matlysten, tenkte lysere om livet osv. Så i går kveld lasta jeg ned tinder. Betalte til og med, for å kunne se hvem som har sveipa meg. Jeg ble helt overvelda. Det var så mange menn der... Hundrevis... i alle former og fasonger. I alle aldre, med alle slags interesser, med alle slags profiler. Gifte menn(🤬), single menn, folk som er ute etter forhold, folk som ute etter sex, attraktive menn, mindre attraktive menn, gode profiltekster, ingen tekst, fine bilder, morsomme bilder, bilder av natur, bilder av pisker... altså, det finnes ALLSLAGS der inne! Jeg sveipa littegrann i går før jeg fikk hetta. Våkna i dag med stor klump i magen igjen. Akkurat som jeg hadde rett etter jeg ble dumpa. Hvorfor det???? Hvorfor får tinder meg til å føle meg som dritt?? Anonymkode: 63906...27d Tenker at du er litt skeptisk med å gå inn i nytt forhold, redd for å bli såret igjen. Eller hele prosessen i seg selv, det å bli kjent med nye. Kanskje du trenger litt mer tid for deg selv. Nyte sommeren og se hva som finnes der ute først, flørte og le litt, leve litt. Anonymkode: 78656...f07 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #10 Skrevet 1. juli 2021 Det kan virke som du ikke er helt over eksen og det er jo greit. Du kan matche og møtes på dine premisser. Synes Tinder & co er ganske overveldende også men er helt avhengig. Det er som å bla gjennom en hvilken som helst varekatalog, kynisk sagt. Med litt for mye utvalg er det helt umulig å kunne vite hvem man klarer å få en spesiell connection med. Sannheten er at det finnes MANGE du KAN få en connection med og man vet egentlig ikke hvilke utvelgelseskriterier som bør gjelde. Det er lett å finne noen som er fysisk tiltrekkende men det er jo bare toppen av isfjellet. Kunne skrevet i det uendelige om dette 😂 Anonymkode: daddc...5c2 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #11 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kunne skrevet i det uendelige om dette 😂 Det er for meg nokså enkelt; de jeg synes er bra, bruker ikke tinder. Er de på tinder, har de en måte å sjekke på som gjør de uinteressante. Anonymkode: b5b08...50e 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #12 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sannheten er at det finnes MANGE du KAN få en connection med og man vet egentlig ikke hvilke utvelgelseskriterier som bør gjelde. Dette er også individuelt. Jo mer kresen man er, jo færre connecter man med og jo flere kriterier og mer bevisste kriterier har man. Ikke alle suser rundt uten spesifikke mål. Anonymkode: b5b08...50e
Teethgrinding Skrevet 1. juli 2021 #13 Skrevet 1. juli 2021 Mannen blir dumpa av kjæresten han elsker over alt på jord. "Vi er forskjellige", sa hun. Hun ville andre ting. Hun var lei. Han laster ned Tinder. Så skjer det... ingenting. Ingen sier hei. Ingen jenter lurer på noe om ham. Kan noen kvinner i det hele tatt forstå problemstillingen, om enn ha medfølelse? Erfaringene fra TS her står i grell kontrast. Hun får helt angst av all responsen. Noe i meg har ganske lite medfølelse med den situasjonen når man vet at det går tusenvis av menn der ute som aldri får så mye som et lite vink. 2
GrønnNellik68 Skrevet 1. juli 2021 #14 Skrevet 1. juli 2021 lurven skrev (7 timer siden): Hold deg unna tinder, finn deg heller en mann fra kvinneguiden, her er det menn som forstår kvinner på et dypere nivå 😂 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #15 Skrevet 1. juli 2021 lurven skrev (8 timer siden): Hold deg unna tinder, finn deg heller en mann fra kvinneguiden, her er det menn som forstår kvinner på et dypere nivå Ja, men er på Tinder også 😂 Anonymkode: 15284...7fe 1
Teethgrinding Skrevet 1. juli 2021 #16 Skrevet 1. juli 2021 Det er spesielt kloke mennesker som sier "hold deg unna Tinder", vel vitende om at kanskje 70% av den norske befolkningen i aktuell singel alder er på Tinder. Logikken er altså å holde seg unna 70% av nasjonens single borgere. LURT! 6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #17 Skrevet 1. juli 2021 DHG skrev (32 minutter siden): Det er spesielt kloke mennesker som sier "hold deg unna Tinder", vel vitende om at kanskje 70% av den norske befolkningen i aktuell singel alder er på Tinder. Logikken er altså å holde seg unna 70% av nasjonens single borgere. LURT! Siden det er de topp 30% beste single, så er det jo kjempelurt. Anonymkode: b5b08...50e 1
Teethgrinding Skrevet 1. juli 2021 #18 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Siden det er de topp 30% beste single, så er det jo kjempelurt. Anonymkode: b5b08...50e Ta deg en titt på gata. Sjekk mot Tinder. Du finner de samme folka. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #19 Skrevet 1. juli 2021 DHG skrev (46 minutter siden): Ta deg en titt på gata. Sjekk mot Tinder. Du finner de samme folka. Ja? Men jeg er altså ikke interessert i de folka der, og har aldri vært det. De får holde seg til hverandre. Anonymkode: b5b08...50e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #20 Skrevet 1. juli 2021 DHG skrev (49 minutter siden): Ta deg en titt på gata. Sjekk mot Tinder. Du finner de samme folka. Ja. Samtidig er det noe med Tinder som gjør at noen av folka utviser en holdning mot det annet kjønn der som jeg ikke tror de hadde gjort i virkeligheten...altså en slags manglende respekt kun pga plattformen de møtes på Anonymkode: 48f53...f9d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå