Laura1986 Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Er dette normalt? Den siste måneden klarer jeg rett og slett ikke bli mett på sex. Kan ha sex 1-3 ganger daglig og føler jeg blir mer og mer sulten på det. Det er herlig men likevel litt slitsomt når jeg er på jobb eller andre ting og tenker på sex med min mann hele tiden. Er gift og har 3 små barn så dette er egentlig bra at etter 16 år sammen så har en et bra sexliv men det går utover søvn og andre gjøremål i huset. Eller kanskje sommervarmen som har den virkningen? Noen flere i denne situasjonen? 1
MrPeakP Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Kjenner meg igjen. Er i avstandsforhold så da blir det mest på egenhånd. Den blir sår av all oppmerksomheten. 2-5 orgasmer daglig. Deilig og slitsomt på en gang 1
Gjest Alterego666 Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 Du virker som en sunn og frisk kvinne med mye sevje.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Laura1986 skrev (2 timer siden): Er dette normalt? Den siste måneden klarer jeg rett og slett ikke bli mett på sex. Kan ha sex 1-3 ganger daglig og føler jeg blir mer og mer sulten på det. Det er herlig men likevel litt slitsomt når jeg er på jobb eller andre ting og tenker på sex med min mann hele tiden. Er gift og har 3 små barn så dette er egentlig bra at etter 16 år sammen så har en et bra sexliv men det går utover søvn og andre gjøremål i huset. Eller kanskje sommervarmen som har den virkningen? Noen flere i denne situasjonen? Det høres ut som en tvangslidelse. Den gode nyheten er at psykoterapi ofte har god effekt på denne typen forstyrrelser. Prøv det. Anonymkode: a4d8d...41b 1
Gjest Alterego666 Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det høres ut som en tvangslidelse. Den gode nyheten er at psykoterapi ofte har god effekt på denne typen forstyrrelser. Prøv det. Anonymkode: a4d8d...41b Å være kåt er ikke en sinnslidelse. Du er ikke kompetent nok til å komme med slike utsagn, derfor bør du slutte med det.
Blue81 Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Har det sånn i perioder. Har høy sexlyst til vanlig også,men i perioder er det enda mer. Prøver å nyte det,men det kan jo også være plagsomt,når hverdagen ikke passer med sexlysten😅 Prøv å nyt det mens det varer. Det er jo deilig med sol og sommer og kåt kropp. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 Alterego666 skrev (25 minutter siden): Å være kåt er ikke en sinnslidelse. Du er ikke kompetent nok til å komme med slike utsagn, derfor bør du slutte med det. Det kan det så absolutt være. Anonymkode: d7c5f...e35 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 Har du nylig sluttet på hormonprevensjon? Jeg har det sånn når jeg har eggløsning, men det varer bare en liten uke før det går tilbake til normalen 😄 Anonymkode: c9aa4...806
Enterprises Skrevet 1. juli 2021 #9 Skrevet 1. juli 2021 5 hours ago, Laura1986 said: Er dette normalt? Den siste måneden klarer jeg rett og slett ikke bli mett på sex. Kan ha sex 1-3 ganger daglig og føler jeg blir mer og mer sulten på det. Det er herlig men likevel litt slitsomt når jeg er på jobb eller andre ting og tenker på sex med min mann hele tiden. Er gift og har 3 små barn så dette er egentlig bra at etter 16 år sammen så har en et bra sexliv men det går utover søvn og andre gjøremål i huset. Eller kanskje sommervarmen som har den virkningen? Noen flere i denne situasjonen? velkommen til hvordan det er å være mann. skulle ønske flere av dere var slik 4
Gjest Alterego666 Skrevet 1. juli 2021 #10 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det kan det så absolutt være. Anonymkode: d7c5f...e35 Nei. Å være kåt er i seg selv IKKE en sinnslidelse. TS beskriver kun en kraftig kåthet, ingen tegn på noe usunt. Du bør slutte nå. Ikke drit deg ut mer. Slutt herfra.
Gjest ABM Skrevet 1. juli 2021 #11 Skrevet 1. juli 2021 Laura1986 skrev (5 timer siden): Er dette normalt? Den siste måneden klarer jeg rett og slett ikke bli mett på sex. Kan ha sex 1-3 ganger daglig og føler jeg blir mer og mer sulten på det. Det er herlig men likevel litt slitsomt når jeg er på jobb eller andre ting og tenker på sex med min mann hele tiden. Er gift og har 3 små barn så dette er egentlig bra at etter 16 år sammen så har en et bra sexliv men det går utover søvn og andre gjøremål i huset. Eller kanskje sommervarmen som har den virkningen? Noen flere i denne situasjonen? Puhh, har hatt det sånn hele livet jeg..og verre!😁...over 50 nå og liitt bedre nå ..men bare litt🤭
Gjest ABM Skrevet 1. juli 2021 #12 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det høres ut som en tvangslidelse. Den gode nyheten er at psykoterapi ofte har god effekt på denne typen forstyrrelser. Prøv det. Anonymkode: a4d8d...41b Seriøst?? Jeg er det minst psykotiske mennesket på kg noensinne...og trolig det kåteste og!! Og du er på bærtur!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #13 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det høres ut som en tvangslidelse. Den gode nyheten er at psykoterapi ofte har god effekt på denne typen forstyrrelser. Prøv det. Anonymkode: a4d8d...41b Mye man skal høre på KG. Anonymkode: 8d17d...319 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #14 Skrevet 1. juli 2021 Når en godt voksen kvinne med tre barn, har sex 1-3 ganger pr dag, og fortsatt er så opphengt i tanker om sex at det går ut over jobb og søvn, er vi inne i selve kjerneområde av (det som kan være) tvangslidelser. Men for all del, la heller apekattene vurdere diagnosen. Hva skal vi forresten med atomfysikere når vi bare kan gå på en trikk og møte sånne lysende universalgenier som Alterego? Anonymkode: a4d8d...41b 2
Gjest Alterego666 Skrevet 1. juli 2021 #15 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hva skal vi forresten med atomfysikere når vi bare kan gå på en trikk og møte sånne lysende universalgenier som Alterego? Man behøver ikke være et geni for å peke på at HI IKKE alene gir grunn til mistanke om sinnslidelse. Man trenger en liten dose fornuft og et fravær av moralhysteri. Det er også sunn fornuft å peke på at de som diagnostiserer på KG åpenbart ikke er kompetente til å diagnostisere.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #16 Skrevet 1. juli 2021 Alterego666 skrev (1 minutt siden): Man behøver ikke være et geni for å peke på at HI IKKE alene gir grunn til mistanke om sinnslidelse. Man trenger en liten dose fornuft og et fravær av moralhysteri. Det er også sunn fornuft å peke på at de som diagnostiserer på KG åpenbart ikke er kompetente til å diagnostisere. Som om vitenskapelige/faktiske spørsmål har noe med moral å gjøre? Det forresten ingen her inne, som i større grad enn deg, blander sammen «er» og «bør». Du kommer bl.a. stadig med innspill om hva som er medisinsk eller psykiatrisk «friskt og sunt» uten å ha den fjerneste peiling på de faglige spørsmål tilfellet aktualiserer. Nå som Snåsamannen har forlatt oss, er det kanskje en rolle ledig til deg …. Anonymkode: a4d8d...41b 1
Gjest Alterego666 Skrevet 1. juli 2021 #17 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Nå som Snåsamannen har forlatt oss, er det kanskje en rolle ledig til deg …. Nå blander du. Jeg diagnostiserer ikke, jeg avkler de som gjør det. Jeg er i tilfelle anti-Snåsamannen.
Laura1986 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #18 Skrevet 1. juli 2021 Alterego666 skrev (4 timer siden): Å være kåt er ikke en sinnslidelse. Du er ikke kompetent nok til å komme med slike utsagn, derfor bør du slutte med det. Helt enig, helt utrolig at vedkommende mener jeg lidelse, herregud altså…
Laura1986 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #19 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når en godt voksen kvinne med tre barn, har sex 1-3 ganger pr dag, og fortsatt er så opphengt i tanker om sex at det går ut over jobb og søvn, er vi inne i selve kjerneområde av (det som kan være) tvangslidelser. Men for all del, la heller apekattene vurdere diagnosen. Hva skal vi forresten med atomfysikere når vi bare kan gå på en trikk og møte sånne lysende universalgenier som Alterego? Anonymkode: a4d8d...41b Kanskje eg formulerte litt feil, men når en holder på en god stund på kveldene så blir det sent og mindre søvn og da er man trøtt på jobb. Men det er vel bare å legge seg tidligere. Bor en plass i nord der det er lyst hele døgnet så ikke enkelt å sovne uansett da 😄 1
Laura1986 Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #20 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har du nylig sluttet på hormonprevensjon? Jeg har det sånn når jeg har eggløsning, men det varer bare en liten uke før det går tilbake til normalen 😄 Anonymkode: c9aa4...806 Hei Neida, er sterilisert av medisinske årsaker og dette har vart i over en mnd nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå