AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Hei, jeg har blitt så sykt inspirert av svigermoren min som driver med styrkeløft og er med i ett styrkeløftforbund. Men greia er at vi ikke har det beste forholdet, og at dette er hennes ting i familien og at jeg har sjekket klubber og mulighetene for å være med, og jeg har sett at det kun er en klubb i området vi bor i, og at jeg da 98% sikkert møter henne på trening. For meg går det bra, men er så redd hun skal synes det er rart at jeg brått er der og skal bli kjent med de samme folka som henne, selv om det er to forskjellige vektklasser. hva synes dere? Skal jeg snakke med henne først og si at jeg ønsker dette pga hun har inspirert meg, eller bare dukke opp, og ser ho meg så forklarer jeg at jeg har startet med det? Takk for svar Anonymkode: 28537...17c
Gjest parkeringsvakten Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Kommer an på hvorfor forholdet mellom dere er dårlig. Ville uansett nevnt det først og se an hvordan hun reagerer.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 parkeringsvakten skrev (Akkurat nå): Kommer an på hvorfor forholdet mellom dere er dårlig. Ville uansett nevnt det først og se an hvordan hun reagerer. Bare generelt lite kontakt og mye konflikter tidligere, men siste måneden mer kontakt. Tror vi liker å snakke på avstand. Men likevel, skal jeg gi opp noe jeg synes er dritkult for at ho kanskje synes det er akward? Anonymkode: 28537...17c
Roci Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Kanskje det å ha en felles interesse kan bedre kontakten mellom dere, TS? Og jeg synes det er en god idè å fortelle henne at hun har inspirert deg, man skal være bra sær for å IKKE synes at slikt er positivt! 4
Gjest parkeringsvakten Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Bare generelt lite kontakt og mye konflikter tidligere, men siste måneden mer kontakt. Tror vi liker å snakke på avstand. Men likevel, skal jeg gi opp noe jeg synes er dritkult for at ho kanskje synes det er akward? Anonymkode: 28537...17c Ja. Man skal ta hensyn til andre mennesker. Det finnes tusener av aktiviteter du kan drive med, inkludert normal styrketrening. Du må ikke egle deg inn på hennes område, der hun kanskje føler seg fri til å være alene og seg selv, bort fra mas og forventninger. Så dukker svigerdatteren opp hun krangler mye med. Sier seg selv at det vil bli mye drama ut av det. Det sier også mye om deg at du tar så lett på å invadere andres personlige sfære uten å ta hensyn.
Nutz Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Om det bare er en klubb i ditt nærområde blir det for dumt at du ikke skal få trene pga henne, det skjønner vel hun også. Jeg ville likevel nevnt det for henne så hun er forberedt når hun ser deg på trening. Jeg vil tro dette på sikt vil bringe dere nærmere da dere nå har en felles interesse og noe å snakke om. Dere trenger ikke henge sammen på trening, det er ikke engang sikkert dere trener til samme tider og vil noen gang se hverandre. Kult at du vil gjøre dette forresten
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 parkeringsvakten skrev (3 minutter siden): Ja. Man skal ta hensyn til andre mennesker. Det finnes tusener av aktiviteter du kan drive med, inkludert normal styrketrening. Du må ikke egle deg inn på hennes område, der hun kanskje føler seg fri til å være alene og seg selv, bort fra mas og forventninger. Så dukker svigerdatteren opp hun krangler mye med. Sier seg selv at det vil bli mye drama ut av det. Det sier også mye om deg at du tar så lett på å invadere andres personlige sfære uten å ta hensyn. Vi har ingenting å krangle om lenger. Men forholdet kan fortsatt være litt avansert pga tidligere hendelser, men vi er begge flinke å respektere hverandre og være hyggelig med hverandre. Anonymkode: 28537...17c
Gjest parkeringsvakten Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 Just now, AnonymBruker said: Vi har ingenting å krangle om lenger. Men forholdet kan fortsatt være litt avansert pga tidligere hendelser, men vi er begge flinke å respektere hverandre og være hyggelig med hverandre. Anonymkode: 28537...17c Men alikevel er du veldig raskt ute med å si "skal jeg bry meg bare fordi hun blir awkward??" For meg høres det ikke ut som det er så mye respekt og omtanke fra din side. Du går veldig raskt på at du skal få gjøre som du vil og at det at hun blir "litt akward" er en bagatell å regne. Selv om du ikke aner om dette betyr noe for henne eller ikke Du har allerede bestemt deg for at dersom det betyr noe for henne, så er det ikke verdt å ta hensyn til at hun blir "litt akward". Det sier også mye at du ikke sier hva konfliktene handler om. Jeg tipper det er fordi du vet det ikke vil stille deg i bra lys
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #9 Skrevet 1. juli 2021 Snakk med henne, da vel. De aller fleste synes det er hyggelig om andre forteller at de blir inspirert av personen. Spør åpent om hva som er lurt å tenke på, hvordan det var for henne når hun begynte, sånne ting… Hun kommer sannsynligvis til å oppfordre deg til å begynne, og i sin klubb, for de fleste klubber ønsker flere medlemmer. Selv om dere til nå ikke har hatt det beste forholdet kan det komme til å snu hvis dere får en felles interesse som dere kan snakke om. Og å møtes på nye arenaer kan gjøre at man opplever helt andre sider av personen. Det dummeste er hvis hun plutselig oppdager deg på treningen sin, og dere ikke har snakket om det. Det kan bli litt snålt. Anonymkode: 2bdaf...c57
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #10 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Snakk med henne, da vel. De aller fleste synes det er hyggelig om andre forteller at de blir inspirert av personen. Spør åpent om hva som er lurt å tenke på, hvordan det var for henne når hun begynte, sånne ting… Hun kommer sannsynligvis til å oppfordre deg til å begynne, og i sin klubb, for de fleste klubber ønsker flere medlemmer. Selv om dere til nå ikke har hatt det beste forholdet kan det komme til å snu hvis dere får en felles interesse som dere kan snakke om. Og å møtes på nye arenaer kan gjøre at man opplever helt andre sider av personen. Det dummeste er hvis hun plutselig oppdager deg på treningen sin, og dere ikke har snakket om det. Det kan bli litt snålt. Anonymkode: 2bdaf...c57 Jeg sendte ho melding om at jeg ønsket å starte og har tenkt på det en stund, men ho svarte bare at ho ikke visste om det var en i min by. Så svarte jeg at jeg tenkte på hennes klubb i nabobyen, og at jeg hadde snakket med sjefen/treneren der og etter det har hun ikke villet svare meg. Som om ho føler at jeg invaderer hennes sted, og mange kan tenke at jeg gjør det: men jeg gjør det for min egen del. Og igjen; vi vil være på forskjellige klasser. skal jeg skrive noe mer til henne? At hun inspirerte meg? noen tips? Vi hadde en fin tone, og nå svarer hun ikke. Anonymkode: 28537...17c
Gjest parkeringsvakten Skrevet 2. juli 2021 #11 Skrevet 2. juli 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg sendte ho melding om at jeg ønsket å starte og har tenkt på det en stund, men ho svarte bare at ho ikke visste om det var en i min by. Så svarte jeg at jeg tenkte på hennes klubb i nabobyen, og at jeg hadde snakket med sjefen/treneren der og etter det har hun ikke villet svare meg. Som om ho føler at jeg invaderer hennes sted, og mange kan tenke at jeg gjør det: men jeg gjør det for min egen del. Og igjen; vi vil være på forskjellige klasser. skal jeg skrive noe mer til henne? At hun inspirerte meg? noen tips? Vi hadde en fin tone, og nå svarer hun ikke. Anonymkode: 28537...17c Åja, du troller. Jaja
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #12 Skrevet 2. juli 2021 parkeringsvakten skrev (4 minutter siden): Åja, du troller. Jaja Nei? Dette er seriøst. Anonymkode: 28537...17c
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #13 Skrevet 2. juli 2021 Nutz skrev (23 timer siden): Om det bare er en klubb i ditt nærområde blir det for dumt at du ikke skal få trene pga henne, det skjønner vel hun også. Jeg ville likevel nevnt det for henne så hun er forberedt når hun ser deg på trening. Jeg vil tro dette på sikt vil bringe dere nærmere da dere nå har en felles interesse og noe å snakke om. Dere trenger ikke henge sammen på trening, det er ikke engang sikkert dere trener til samme tider og vil noen gang se hverandre. Kult at du vil gjøre dette forresten Ja, har snakket med henne, men som jeg skrev under så svarer hun ikke. Det er nettopp det, kanskje hun er litt furt/sjokka nå, men kommer til å se positivt på det etterhvert..? Anonymkode: 28537...17c
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #14 Skrevet 4. juli 2021 Du høres ut som om du vil gjøre dette FOR å irritere henne, om jeg skal være ærlig. Kan du ikke bare la henne være? Anonymkode: fe79c...ed1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå