Diamant20 Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Hei! Har ikke mulighet til å kjøpe levis jeans i butikk, og lurte på om noen kan svare på størrelse spørsmål. Midjen min er 69 cm ca, mens hoftene mine er 80 cm ca. Burde jeg da ta str 25 eller 26? Kjøpte en levis 710 i 25 brukt, men den ble alt for liten, men den hadde vel også mindre stretch en mile high.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Diamant20 skrev (7 timer siden): Hei! Har ikke mulighet til å kjøpe levis jeans i butikk, og lurte på om noen kan svare på størrelse spørsmål. Midjen min er 69 cm ca, mens hoftene mine er 80 cm ca. Burde jeg da ta str 25 eller 26? Kjøpte en levis 710 i 25 brukt, men den ble alt for liten, men den hadde vel også mindre stretch en mile high. Jeg har samme midjemål som deg, og bruker str 25 i mile high. Usikker på hoftemål.. men disse har mye stretch i seg. Anonymkode: 18e68...8cd
Diamant20 Skrevet 2. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har samme midjemål som deg, og bruker str 25 i mile high. Usikker på hoftemål.. men disse har mye stretch i seg. Anonymkode: 18e68...8cd Takk for svar!
Diamant20 Skrevet 2. juli 2021 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har samme midjemål som deg, og bruker str 25 i mile high. Usikker på hoftemål.. men disse har mye stretch i seg. Anonymkode: 18e68...8cd Synes du den holder seg godt over tid?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #5 Skrevet 3. juli 2021 Diamant20 skrev (13 timer siden): Synes du den holder seg godt over tid? Ja, jeg synes det. Eneste den svarte jeg synes ble litt dvassere i fargen etter noen vask, men ellers jeg er veldig fornøyd med disse! Vask dem på vrenga, uten skyllemiddel, ikke oftere enn nødvendig, så holde de seg godt ☺️ Å ikke ha på for mange omdreininger når du sentrifugerer, hjelper også. Anonymkode: 18e68...8cd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå