lady90 Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Har ikke lagt noen spesielle planer for neste uke , men vi har lyst til å gjøre noe med barna på 8 og 11. Kristiansand eller Stavanger er ikke aktuelt da vi har vært der så mye, samme med Trondheim og nordover. Kunne tenkt meg å kjøre avgårde mot Bergen og videre rundt på Vestlandet, men hvor bør man dra? Orker ikke planlegge altfor mye så tenkte isåfall ta med telt, men satse på at man får plass på hotell/campinghytter rundt om kring. Er det noen som har forslag til tur?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Om du har et par dager i Bergen, ville jeg anbefale tur opp til Fløyen. Der er det mye å ta seg til for barnefamilier: Trollskogen, stier innover i skogen (tror de deler ut kart i kiosken, så kan man gå på oppdagelsesferd), Skomakerdiket for bading og grilling. På Skomakerdiket er det også utlån av kano. Så vidt jeg vet, kan man telte på Fløyen. Har ihvertfall sett folk med telt på flere av mine turer på byfjellene. Gamle Bergen er også hyggelig, men det er nok gjort unna på en liten time. Anonymkode: f85ed...308
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå