Gå til innhold

rolig småbarnsmor bli sammen med en festglad "bymann"

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja han har et litt vilt forbruk, tror jeg. På mye tøyseting. Jeg er typen som spiser en billig lunch og han kan bruke en tusenlapp i uka på lunch. helt sikkert. 🙈

Anonymkode: 46102...eba

Men da vet du jo egentlig selv svaret på spørsmålet ditt?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
nomore82 skrev (2 minutter siden):

Men da vet du jo egentlig selv svaret på spørsmålet ditt?

Ja, føler jo det. Men savner en mann. 🙃 Nå må jeg ta det opp med han da. Det er ikke en koselig tanke..Virker som han liker meg veldig godt..Jeg liker jo han og. Men det er så mye som er så feil.

AnonymBruker
Skrevet

Les tråden din så forstår du at dere ikke passer sammen.

Han vil ikke bo der barnet bor, ulike verdier og han lever det glade festliv. Greit at man ikke trenger å ha mange ting felles men dette er tre store ting man må være enige om TS.

Anonymkode: 938f3...046

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg liker han jo, men jeg ser at han ikke er helt "bra" for mitt barn in the long run. Vi har like interesser, men verdier kanskje ikke. En annen ting er at han vil ikke binde seg, og jeg vil ha en som ønsker seg å ha familie, og som ser frem til å bli en familie. Sånn har jeg det da. 

Men ærlig talt! Like verdier er det som er viktig, ikke like interesser.

Anonymkode: 72dc1...6b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Han elsker uteliv, alkohol, fest og er evig singel.  Jeg er ikke så glad i fest og morro og drikking men vil ha hjemmeliv med større bolig etterhvert. Han virker åpne for det men vil ikke bo der mitt barn vokser til..

Jeg har barn og ville egentlig finne en familiemann, en som tar imot mitt barn med åpne armer og utvider hans familie med flotte nye "besteforeldre" og barn til. Vet at sånt kan gå begge veier, men denne bymannen går for en dame "med barn" bare fordi han må og fordi det er vanlig med barn når man er voksen. 

Synes det er litt skuffende og det matcher ikke helt det jeg vil gi mitt barn. 

Denne setningen er grunnen til at du selvføglelig ikke skal gå for han. Hensynet til barnet ditt kommer først. Antar også at barnefar bor på samme sted? Når du har barn må du finne en man som forstår at hensyn til barn alltid kommer først. Han kan ikke da komme og si at han ikke vil bo der dere bor, om han vil ha et forhold til deg og du ønsker samboerskap/familie, så må han jo flytte dit.

Anonymkode: 5cab1...fa3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Også "festemenn" blir roligere av seg som regel hvis de flytter sammen med noen med barn, det er jo ikke slik at man kan feste med alkohol hver dag i voksen alder uansett. Har han ikke jobb å gå til? Er jo mange single som ikke lenger fester hver dag, rett og slett fordi man har forpliktelser i livet, selv om man kanskje ikke har egen familie. 

Men uansett høres det ikke ut som dere er kompatbile, han sier jo at han ikke vil bo der barnet ditt vokser opp, og det alene er jo nok til at det sannsynligvis ikke vil fungere. Hvis han ikke vil flytte sammen og ditt eget ønske er å bo samme sted, så er dere ikke kompatible. I tillegg så vitner det ikke om sosiale antenner hvis han sier at han søker dame med barn fordi han "må". 

Anonymkode: 8f06d...9c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...