Gå til innhold

rolig småbarnsmor bli sammen med en festglad "bymann"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han elsker uteliv, alkohol, fest og er evig singel.  Jeg er ikke så glad i fest og morro og drikking men vil ha hjemmeliv med større bolig etterhvert. Han virker åpne for det men vil ikke bo der mitt barn vokser til..

Jeg har barn og ville egentlig finne en familiemann, en som tar imot mitt barn med åpne armer og utvider hans familie med flotte nye "besteforeldre" og barn til. Vet at sånt kan gå begge veier, men denne bymannen går for en dame "med barn" bare fordi han må og fordi det er vanlig med barn når man er voksen. 

Synes det er litt skuffende og det matcher ikke helt det jeg vil gi mitt barn. 

Anonymkode: 46102...eba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

God idé? dårlig idé?

Skrevet

Må du bli sammen med akkurat han da? Det virker som at dere er på hver deres kant av livet og at det kan bli vanskelig å møtes på midten for en løsning som funker for alle. 

Jeg tenker dårlig idé, jeg tror du kommer til å sitte mye alene mens han er ute og fester. Så da blir du i prinsippet mor til en ekstra 

• Liker 10
Skrevet

Han blir sammen med en dame med barn fordi han må? Det sier han direkte til deg? Det hadde fått meg til å løpe i motsatt retning iallfall. Dårlig idé! 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Finner ikke èn faktor med han som er bedre enn å være alene. Dårlig idè! 

Anonymkode: d8a8b...9b4

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Han elsker uteliv, alkohol, fest og er evig singel.  Jeg er ikke så glad i fest og morro og drikking men vil ha hjemmeliv med større bolig etterhvert. Han virker åpne for det men vil ikke bo der mitt barn vokser til..

Jeg har barn og ville egentlig finne en familiemann, en som tar imot mitt barn med åpne armer og utvider hans familie med flotte nye "besteforeldre" og barn til. Vet at sånt kan gå begge veier, men denne bymannen går for en dame "med barn" bare fordi han må og fordi det er vanlig med barn når man er voksen. 

Synes det er litt skuffende og det matcher ikke helt det jeg vil gi mitt barn. 

Han går for noen han liker. Jeg går ut i fra at du liker han litt. Det forandrer jo ikke at dere har vidt forskjellige ønsker for livet.  Du vet det er mange alenemødre som digger fest og liv og morro?

Dere er en dårlig mach for hverandre!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vet at han går for det fordi han må/det er vanlig når man er voksen, hvorfor i all verden vil du bli sammen med han da? 

Jeg hadde aldri i verden blitt sammen med en som ville bli sammen med meg fordi "han må". 

Du vil vel ha en mann som vil ha deg for den du er, ikke fordi du er det første og beste som dukket opp? 

Anonymkode: de324...bfd

• Liker 6
Skrevet

Dere virker til å ha totalt forskjellige behov pr nå, og ulike ønsker for veien videre. Dette høres for min del ut som en svært dårlig ide.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

men denne bymannen går for en dame "med barn" bare fordi han må

Han er sammen med deg bare fordi du er det bedte han kan få, ikke fordi han ønsker å være sammen med deg? Ikke fordi han liker deg og dott selskap? 

Du sier lite om hva dere ser i hverandre, lite om det positive.

Jeg mener man ikke trenger samme interesser, men man trenger respekt, og like verdier når det kommer til hvordan man ser på hverandre og medmennesker generelt. 

Om dere hadde hatt et positivt fokus så hadde innlegget ditt bært annerledes. Ser ikke ut til å være særlig med 💗 love mellom dere, fra fin side heller.

Anonymkode: 9c1d1...80c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Veldig dårlig idé 

Anonymkode: 76420...141

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Druid skrev (7 minutter siden):

Han går for noen han liker. Jeg går ut i fra at du liker han litt. Det forandrer jo ikke at dere har vidt forskjellige ønsker for livet.  Du vet det er mange alenemødre som digger fest og liv og morro?

Dere er en dårlig mach for hverandre!

Ja jeg savner jo litt "liv og røre og fest" og jeg savner en mann, og trenger ikke mer by liv. Men jeg vil ha noen som er bra for mitt barn og som vil som sagt ta i mot mitt barn med åpne armer. Jeg ønsker også flere barn i livet mitt og jeg vil gjerne bli "stemor". Ha litt større plass og gi barna en flott oppvekst. Har mye omsorg å gi.  Trenger ikke ha vin og alkohol hver dag..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Han er sammen med deg bare fordi du er det bedte han kan få, ikke fordi han ønsker å være sammen med deg? Ikke fordi han liker deg og dott selskap? 

Du sier lite om hva dere ser i hverandre, lite om det positive.

Jeg mener man ikke trenger samme interesser, men man trenger respekt, og like verdier når det kommer til hvordan man ser på hverandre og medmennesker generelt. 

Jeg liker han jo, men jeg ser at han ikke er helt "bra" for mitt barn in the long run. Vi har like interesser, men verdier kanskje ikke. En annen ting er at han vil ikke binde seg, og jeg vil ha en som ønsker seg å ha familie, og som ser frem til å bli en familie. Sånn har jeg det da. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja jeg savner jo litt "liv og røre og fest" og jeg savner en mann, og trenger ikke mer by liv. Men jeg vil ha noen som er bra for mitt barn og som vil som sagt ta i mot mitt barn med åpne armer. Jeg ønsker også flere barn i livet mitt og jeg vil gjerne bli "stemor". Ha litt større plass og gi barna en flott oppvekst. Har mye omsorg å gi.  Trenger ikke ha vin og alkohol hver dag..

Men hvorfor vil du ha han? Hva har dere som er så bra at det veier opp for det som ikke er så bra? 

Jeg tenker at det ikke nødvendigvis er negativt å like by - og festliv, det som er negativt er vel at han ikke prioriterer/tilbyr det andre som er viktig for deg. 

Det er flest hverdager, så ville heller funnet meg noen å ha det fint med i hverdagen. Du kan ikke nødvendigvis forvente at en mann kommer med en stor, inkluderende, happy family - men du kan forvente mer enn det virker som du får i denne mannen. 

Anonymkode: 8cfe1...cf6

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg liker han jo, men jeg ser at han ikke er helt "bra" for mitt barn in the long run. Vi har like interesser, men verdier kanskje ikke. En annen ting er at han vil ikke binde seg, og jeg vil ha en som ønsker seg å ha familie, og som ser frem til å bli en familie. Sånn har jeg det da. 

Da svarer du jo egentlig på det selv, det er ikke liv laga. Er han ikke bra for ditt barn så er det jo meningsløst å fortsette.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Han drikker hver dag sier du. Alkoholiker? Han vil ikke binde seg og han er ikke bra for ditt barn sier du. Dette er en no brainer. Det finnes nok av familie orienterte menn der ute som vil leve slik som du. Ikke ta deg til takke med hvem som helst. Du roter bare til livet ditt men han her. 

Anonymkode: 19502...d1b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han drikker hver dag sier du. Alkoholiker? Han vil ikke binde seg og han er ikke bra for ditt barn sier du. Dette er en no brainer. Det finnes nok av familie orienterte menn der ute som vil leve slik som du. Ikke ta deg til takke med hvem som helst. Du roter bare til livet ditt men han her. 

Anonymkode: 19502...d1b

Ja, jeg tror du har rett.. : ( 

AnonymBruker
Skrevet

Festmennesker kan være veldig morsomme, men å leve med denne mannen vil slite deg ut, når du ikke er sånn selv. Det blir etterhvert mest frustrasjon og veldig lite moro. Tro meg.

Anonymkode: a12be...d71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Du ser han ikke er bra for dere og han vil ikke binde seg OG han er alkoholiker, dette er jo åpenbart ikke liv laga. Virker som du også tar han fordi du «må»? Selv om jeg tror på at du liker han også. Men det er så mye bedre å være alene enn den mismatchen der. Har selv delt omsorg for barn og koser meg med byliv og vin i ny og ne, men han hadde likevel vært et no go for meg. 

Anonymkode: d8a8b...9b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Festmennesker kan være veldig morsomme, men å leve med denne mannen vil slite deg ut, når du ikke er sånn selv. Det blir etterhvert mest frustrasjon og veldig lite moro. Tro meg.

Et tillegg: Det er dyrt å feste på byen, veldig dyrt. Selv om fyren har god inntekt, kan det ende opp med en veldig anstrengt økonomi og stor forbruksgjeld.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Et tillegg: Det er dyrt å feste på byen, veldig dyrt. Selv om fyren har god inntekt, kan det ende opp med en veldig anstrengt økonomi og stor forbruksgjeld.

Ja han har et litt vilt forbruk, tror jeg. På mye tøyseting. Jeg er typen som spiser en billig lunch og han kan bruke en tusenlapp i uka på lunch. helt sikkert. 🙈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...