AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Jeg er 41 år med termin rett rundt hjørnet. Jeg har fått time til overtidskontroll dagen etter termin. Har jeg ikke født frem til da blir jeg satt opp til igangsetting. Jordmor på sykehuset sa at jeg ikke skulle gå mange dager over termin pga alderen min. Med de to første fødte jeg før termin, så jeg håper jo at 3 også kommer før eller til termin. Men hva skjer egentlig på igangsettelse? Tar fødselen veldig lang tid da? Anonymkode: f531f...9d9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Jeg ble igangsatt med siste. Fikk gel og noe intravenøst klokka 10 på en Fredag. Riene startet raskt etterpå og baby ble født Mandag 17.30. Ble KS siden jeg ikke fikk nok åpning. Anonymkode: 9607a...bfe
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 Jeg ble igangsatt 11 dager etter termin. Fødselen tok mang tid, og er mye verre enn hvis fødsel starter av seg selv. Revnet til grad 4 Anonymkode: d1add...a02
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg ble igangsatt med siste. Fikk gel og noe intravenøst klokka 10 på en Fredag. Riene startet raskt etterpå og baby ble født Mandag 17.30. Ble KS siden jeg ikke fikk nok åpning. Anonymkode: 9607a...bfe Så da lå du i nesten 3 dager med rier? Høres helt forferdelig ut! Fikk du epidural eller annen type smertestillende? Anonymkode: ab2b2...4b3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Jeg ble igangsatt med siste pga svangerskapsforgiftning. De tok bare vannet (med noe som så ut som en gigantisk heklenål) klokka 06, så sovnet jeg og sov til 10. 11 begynte jeg å få litt rier. 13 begynte det å gjøre skikkelig vondt, og 13.30 var barnet ute. Var min desidert enkleste og raskeste fødsel, bortsett fra smertene forbundet med svangerskapsforgiftningen. Anonymkode: 48afa...94a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå