AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Lang historie kort. Delvis psykisk vold og Jeg har prøvd flere ganger og slå opp, og jeg har slått opp. Men fortsatt så går det ikke. Han kommer hit uansett å klarer å manipulere meg. Jeg har ikke følt på glede på mange år, har ikke ledd på mange år, er deprimert av alt dette, og vil bare være lykkelig. igår hadde vi sex, og tårene bare rente, ville bare at han skulle dra hjem. Følte ingenting når han kysset meg, og følte bare" ikke rør meg" men uansett hva jeg sier eller gjør så tar han det ikke seriøst, sikkert fordi jeg alltid gir opp. . Anonymkode: 515d9...779
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Jamen herregud da, her må du bare bestemme deg. Blokker ham over alt, si i klartekst at det er over for godt, og IKKE LÅS OPP DØREN hvis han kommer og maser. Han gir nok ganske snart opp. Anonymkode: 83a12...a35 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 Har du sagt at det er slutt, og så nekter han å gå? Tvinger han seg inn? Sier du nei, og så overtaler han deg selv om han vet at du ikke vil? Du er sikker på at han vet at du vil slå opp? I såfall be han gå og si at du ringer politiet om han kommer tilbake Anonymkode: 97d2c...883
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Lang historie kort. Delvis psykisk vold og Jeg har prøvd flere ganger og slå opp, og jeg har slått opp. Men fortsatt så går det ikke. Han kommer hit uansett å klarer å manipulere meg. Jeg har ikke følt på glede på mange år, har ikke ledd på mange år, er deprimert av alt dette, og vil bare være lykkelig. igår hadde vi sex, og tårene bare rente, ville bare at han skulle dra hjem. Følte ingenting når han kysset meg, og følte bare" ikke rør meg" men uansett hva jeg sier eller gjør så tar han det ikke seriøst, sikkert fordi jeg alltid gir opp. . Anonymkode: 515d9...779 Ta kontakt med krisesenteret. Helt seriøst, du kommer ikke til å angre. De har så vanvittig god peiling og forstår hvorfor det er så vanskelig. Du kan ringe eller sende epost. Skriv eller si det du skriver i tråden. Anonymkode: 0cae2...ca0 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå