AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #21 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tror du ikke pappaen din har vært skikkelig uheldig i sitt liv og gjort en bommert? Flott at du har litt "kvaler" for dette og ikke bare "ja ja, det går på forsikringen til han far det..." og så bryr du deg ikke. Du bryr deg og er lei for det - bilen kommer til å bli 100% fin igjen. Tenåringen min rygget inn i en trapp og ble veldig lei seg. Det ordnet seg helt fint. Man prøver å være en best mulig sjåfør - det er det foreldre ønsker for barna sine. Anonymkode: 816fa...eb1 Jo vet at han har hatt noen uhell han også hehe..:) Jeg ringte og sa det og han tok det egentlig fint men jeg har dårlig samvittighet likevel.. Han har ikke sett ripen ennå da. Anonymkode: d159d...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #22 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du kan være så heldig at det er mulig å polere vekk ripen, jeg er bilpleier og har drevet med polering av biler i mange år, flere ganger har jeg selv blitt overrasket over resultatet når kunder har kommet inn med stygge riper, men så lenge ripen ikke er ned til stålet så kan det være mulig 😊 Et eks. Min mann ripet opp hele siden på bilen min, kjørte for nær et tre så grenen lagde en stygg ripe langs hele siden på bilen min 😑 svart bil. Jeg henta fram polerings maskinen og did my thing, 30 min senere så godt som usynlig 👌 Anonymkode: ce748...848 Jeg så på ripen nå, den er ganske dyp og på det verste er det også en bulk.. 😔 Anonymkode: d159d...6ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #23 Del Skrevet 1. juli 2021 Det er nok meget dyrt å reparere, men har han kasko så ordner det seg. Verkstedregningen min kom på 9000 bare for to små dype riper, men det var noen andre sin feil så for min del betalte jeg ingenting. Anonymkode: 8fed6...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #24 Del Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg så på ripen nå, den er ganske dyp og på det verste er det også en bulk.. 😔 Anonymkode: d159d...6ac Bulkgjennoppretting blir alene på noen tusen. Anonymkode: 8fed6...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #25 Del Skrevet 2. juli 2021 Er det bare på 1 dør eller begge? Uten å ha sett noe så tipper jeg 10 000 - 15 000 Anonymkode: 03bd6...7d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #26 Del Skrevet 5. juli 2021 Da jeg lånte bilen til pappa og var uheldig og skade bilen så kom det på 5000, jeg greide og få en bulk i døra like ved B stolpen på bilen, men de greide og rette det opp slik at man ikke ser hverken bulken, eller ripen. Dette var dog med micropaint Anonymkode: e2a79...9e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #27 Del Skrevet 5. juli 2021 Er det noen her som IKKE har riper eller bulker bilen til foreldre?;) Gjelder å sette ting i perspektiv. Det er bare en bil. Ingen alvorlig skade skjedd! Anonymkode: 25d77...113 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå