AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Virker som om de aller fleste nå til dags skal komme til bunns i alt så ekstremt fort, men hva er egentlig en god timing på det? Er det et godt tegn å være veldig sårbar tidlig i relasjonen eller ikke? Anonymkode: 81024...241
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Litt og litt funker som oftest best. Anonymkode: 99d14...8ab
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 En ting som er greit å snakke tidlig om, er om det forrige forholdet er avklart, slik at man er klar for nytt forhold. Har man barn, er det greit å få unna hvordan det ligger an med samvær og hvordan det fungerer også. Og hvor mye tid man har/ønsker å treffes til å begynne med. Mener du følelsesnakk, hvor er vi nå snakk, så kommer vel det naturlig etterhvert tenker jeg. Anonymkode: 5570f...0ea 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Jeg tenker at ting som kan ha innvirkning på forholdet er greit å ta opp tidlig. Barn, samvær, flyttbarhet, psykisk og fysisk helse, økonomi osv. Alt dette er noe man bør være åpen om så tidlig som mulig. Er min mening da. Jeg syns det er kjipt å bli ført bak lyset i lang tid for så å finne ut at han har sykt mye gjeld, unger han ikke har kontakt med, angst eller bor hjemme hos mamma. It's not what I signed up for! Anonymkode: dffa0...c4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå