AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Aner ikke hva vi skal gjøre, ingen får nok søvn verken 1-åring eller oss voksne. Bæsjer konsekvent i 04-tiden, og får ikke til å sovne om. Bæsjer gjerne etter han har lagt seg for kvelden også, sånn at vi må ta han opp og starte leggingen på nytt. Han er konstant trøtt og må legges tidlig på kvelden, vi får aldri snudd trenden. Noen tips? Anonymkode: b036c...a50
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Lege? Om det er kronisk diaré på en ett-åring er vel det viktigste å finne ut årsaken. Så små blir veldig lett dehydrerte også, som kan bidra til å bli trøtt, slapp og uopplagt. Anonymkode: c4067...c1f
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Lege? Om det er kronisk diaré på en ett-åring er vel det viktigste å finne ut årsaken. Så små blir veldig lett dehydrerte også, som kan bidra til å bli trøtt, slapp og uopplagt. Anonymkode: c4067...c1f Det er ikke farlig, det bare er sånn. Det er derfor det heter kronisk småbarnsdiare. Er verken dehydrert eller i dårlig allmenntilstand. På øvre del av skalaen vektmessig. Ts Anonymkode: b036c...a50
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Jeg tenker at han kanskje har en allergi som påvirker magen hans. Har ikke hørt om andre som har barn som bæsjer om natta/når de sover. Annet enn å sjekke dette har jeg Desverre ingen tips. Anonymkode: 8c16b...736 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Vår ettåring med kronisk diaré hadde melkeallergi, og var egentlig helt forstoppa. Store deler av tarmen var full, så kun diaréen klarte å trenge forbi proppen... dette ble oppdaga ved legekontroll hvor legen kjente på magen og henviste oss til røntgen. Fikk movicol og ble raskt bedre. (Min var også tykk, trolig fordi mat (og spesielt amming) hjalp mot smertene han hadde i magen). Sier ikke der gjelder din, men kan være verdt å utelukke. Anonymkode: b098e...b1f 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Hva spiser han til kvelds og hvor lenge før legging? Anonymkode: dd3fc...854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå