AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #1 Skrevet 1. juli 2021 Satser på at de som har klikket seg inn forstod hva tittelen handlet om (sykepleiestudie) og kanskje har hatt denne eksamenen selv ila. de siste årene. Uten å gå inn på hvorfor har jeg ikke lest noe særlig og føler jeg vil bruke kun medeasy + gamle eksamensoppgaver før eksamen om en måned. Takk for svar. Anonymkode: da009...f14
uglejenta Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Ja, uten tvil! Ta gjerne screenshots av viktige detaljer eller noter underveis. Anbefaler å følge undervisning fra skolen som repetisjon, men lærebok er ikke nødvendig😊 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 4 minutter siden, uglejenta said: Ja, uten tvil! Ta gjerne screenshots av viktige detaljer eller noter underveis. Anbefaler å følge undervisning fra skolen som repetisjon, men lærebok er ikke nødvendig😊 Tusen takk for svar. Regnet nesten med at medeasy var (mer enn) nok, men var litt engstelig for at sykdomslære-kunnskapen der ikke var nok for å stå på eksamen. Bruker forelesningsnotater fra skolen og, men medeasy blir nok minst 90% av kunnskapsgrunnlaget. Anonymkode: da009...f14
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Med easy er best på anatomi, den er ikke like utfyllende på sykdomslære. Men det er nok fordi sykdomslære faget og læremålene varierer fra skole til skole. Ville hvertfall ha sammenlignet læringsutbytte beskrivelsen med medeasy før jeg stolte 100% på den. Anonymkode: 5e7a8...cff 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Med easy er best på anatomi, den er ikke like utfyllende på sykdomslære. Men det er nok fordi sykdomslære faget og læremålene varierer fra skole til skole. Ville hvertfall ha sammenlignet læringsutbytte beskrivelsen med medeasy før jeg stolte 100% på den. Anonymkode: 5e7a8...cff Skal sammenligne med læringsutbyttet. Tror ærlig talt ikke jeg har god nok tid til å absorbere mengden informasjon fra andre steder enn medeasy, siden deres videoer er veldig eksamensrettet, så håper det skal i prinsippet være godt nok. Anonymkode: da009...f14
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Jeg brukte medeasy og tidligere eksamener, gikk fint det. Men er ikke alle sykdommer medeasy har så utfyllende informasjon om. Anonymkode: 27fea...6c9 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 Det vil være nok til å bestå, men ønsker du en god karakter må du kunne langt flere detaljer enn medeasy har😊 Anonymkode: 90616...4e6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå