Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at en del av dere har bestilt støvletter fra www.duoboots.com. Har lyst til det jeg og, men lurer på noen ting:

1. Hvordan er de i størrelsen? Store/små/vanlige?

2. Hvordan er det med toll og frakt? (Står kanskje på sidene, men fant ikke noe i farta...)

3. Er det noen som har bytta/returnert støvletter, og fungerer det fint?

4. Og er dere fornøyde med kvaliteten?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet at en del av dere har bestilt støvletter fra www.duoboots.com. Har lyst til det jeg og, men lurer på noen ting:

1. Hvordan er de i størrelsen? Store/små/vanlige?

2. Hvordan er det med toll og frakt? (Står kanskje på sidene, men fant ikke noe i farta...)

3. Er det noen som har bytta/returnert støvletter, og fungerer det fint?

4. Og er dere fornøyde med kvaliteten?

Takk for svar!

1. Vanlige i størrelsen.

2. Frakt tror jeg kommer fram på endelig faktura når du bestiller.Toll og moms følger vanlioge regler. De fleste av støvlettene koster tilsvarende over 1000 kroner, så da blir det ikke forenklet tollbehandling, men full pakke.

3. Vet ikke.

4. Ja, ålreit kvalitet.

Skrevet

Takk! :)

Noen flere som har erfaringer med å bestille herfra, og kan berolige meg? Syns det er litt skummelt å bestille sko på nettet uten å få prøvd dem på... Men har man lyst på støvletter, så har man lyst på støvletter...

Skrevet

Jupp. Jeg har kjøpt. Fine støvletter, normale i størrelsen, men et lite tips er å kanskje bestille de 1 cm mindre i skaftet en det du måler fordi skinn strekker seg vet du.

Veldig hyggelige folk der. De ringte meg faktisk for å si at de ikke hadde akkuat den vidden jeg ville ha, og lurte på om jeg ville vente eller ha en annen vidde. Endte om med en som var litt mindre og den satt perfekt. De pleier forreste å ha salg ett par ganger i året, så da får du støvletter til under 1000 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...