AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Så vi skal separeres. Prøver å gjøre en laaang historie kort med å si at hun har vært eller er i dette øyeblikk utro. Jeg har spurt flere ganger om det er noe mellom de, men hun sier hver gang at de bare er venner. Nå bor hun til han fordi hun ikke klarer å håndtere min tristhet opp i det som skjer. Hun har ikke økonomi til å finne seg noe eget enda. Hun har også dårlig samvitighet oven for meg fordi hun vil flytte ut. Jeg ønsker å få utav henne at hun er utro, og ønsker å sjekke om det går ann å spille på samvitigheten hennes. Noen som har vært igjennom utroskap, og fått knekt sannheten? Anonymkode: df9bb...68f
Kvinnenavn Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 Hvorfor vil hun flytte ut? Fordi du påstår at hun er utro og hun sier hun ikke er det, du vil ikke tro henne og hun flytter inn til han? Er du sykelig sjalu? Eller er hun en løgner? Er det det dere krangler om? 3
Kvinnenavn Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Uansett om hun er utro eller du er sykelig sjalu uten grunn, så er det veldig spesielt av henne å ikke finne seg et annet sted å dra nå. 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Du er overbevist om hennes utroskap, så uansett hva hun sier eller ikke er det kun en innrømmelse som er godt nok for deg. Du vil jo ikke tro på noe annet hun sier. Hvordan ser du for deg at dette skal gå egentlig? Hva vinner du på dette? Anonymkode: 318e0...1a7 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Du er overbevist om hennes utroskap, så uansett hva hun sier eller ikke er det kun en innrømmelse som er godt nok for deg. Du vil jo ikke tro på noe annet hun sier. Hvordaser du for ndeg at dette skal gå egentlig? Hva vinner du Kvinnenavn skrev (42 minutter siden): Hvorfor vil hun flytte ut? Fordi du påstår at hun er utro og hun sier hun ikke er det, du vil ikke tro henne og hun flytter inn til han? Er du sykelig sjalu? Eller er hun en løgner? Er det det dere krangler om? dette? Anonymkode: 318e0...1a7 Ts her. Prøvde å forklare så kort som mulig. Men ja. Hun lyver. Hun lyver om alt egentlig, er ikke hjemme. Diskusjonen som førte til seprasjon startet jeg egentlig selv. Da jeg ble grinete for at jeg dag etter dag lagde middag som hun aldri spiste med familien. Etter det dukket det opp flere hendelser med denne mannen, som ble bekreftet av bekjente. Har bare så sykt behov for at hun skal innrømme det så hun først og fremst flytter ut, og at jeg kan starte på scratch. Anonymkode: df9bb...68f
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Du er overbevist om hennes utroskap, så uansett hva hun sier eller ikke er det kun en innrømmelse som er godt nok for deg. Du vil jo ikke tro på noe annet hun sier. Hvordan ser du for deg at dette skal gå egentlig? Hva vinner du på dette? Anonymkode: 318e0...1a Jeg vinner en beklagelse og får sannheten. Og vi får korta på bordet. Jeg vil ha en bekreftelse på at jeg ble dumpa for en annen. Jeg vil høre hvorfor, om hun angrer. Hva om menneske jeg elsker over alt på jord er så æreskjær for sine feil at hun velger å gå fordi hun ikke klarer å innrømme det. Hva om hun angrer noe helt jævelig men vet ikke hva hun skal gjøre? Anonymkode: df9bb...68f
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 Kvinnenavn skrev (55 minutter siden): Uansett om hun er utro eller du er sykelig sjalu uten grunn, så er det veldig spesielt av henne å ikke finne seg et annet sted å dra nå. Hun har et forbrukslån på 180k som jeg ikke viste om, har en hest og en svindyr bil som hun ikke klarer å kvitte seg med. Hun har levd på min økonomi i alle 15 år. Anonymkode: df9bb...68f
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #9 Skrevet 1. juli 2021 "spille på samvittigheten" så du tror at ting blir bedre av at du manipulerer det ut av henne ? Hvis du er ferdig med henne, slå strek over det som var. Gå videre i livet. Hva som er sant er egentlig helt likegyldig siden du allerede har en sterk overbevisning om hva sannheten er. Er hun utro, eller har du bestemt at hun er utro siden hun ikke takler deg og drar ett annet sted ? Hun høres ut som at hun er ferdig, og har gitt opp. At du er villig til å "spille på samvittigheten" sier sitt. Er dette virkelig deg ? Kanskje ett relevant spørsmål her. Hvis kommunikasjon dere imellom har brutt sammen, og hun må rømme huset for å komme bort fra deg. Så blir det garantert ikke bedre av at du øker presset. La henne gå, og så går du videre. Dere har vært sammen i 15 år. Hvordan har hun klart å både leve på deg og opparbeide seg en gjeld på 180 000 ? Hvis dette kommer som ett sjokk etter 15 år sammen, kan man vel si at det er ett klart tegn på at dette forholdet har vært over lenge. Anonymkode: 9f4a7...618 1
Gjest Alterego666 Skrevet 1. juli 2021 #10 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hun har et forbrukslån på 180k som jeg ikke viste om, har en hest og en svindyr bil som hun ikke klarer å kvitte seg med. Hun har levd på min økonomi i alle 15 år. Anonymkode: df9bb...68f Jeg synes du skal dumpe henne og bli ferdig med det, så kan eventuelt ‘vennen’ hennes overta dine problemer. Hvorvidt pikken hans også gjør det er mindre relevant.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #11 Skrevet 1. juli 2021 Ja, hun var utro. Nå later hun som ingenting. De er venner. Og du driver henne inn i armene hans med sjalusien din, så har hun deg å skylde på når de blir offisielt sammen om noen måneder. Anonymkode: ca600...604
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #12 Skrevet 1. juli 2021 Hadde hun ingen venninner hun kunne bo hos? Anonymkode: ca600...604
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #13 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Så vi skal separeres. Prøver å gjøre en laaang historie kort med å si at hun har vært eller er i dette øyeblikk utro. Jeg har spurt flere ganger om det er noe mellom de, men hun sier hver gang at de bare er venner. Nå bor hun til han fordi hun ikke klarer å håndtere min tristhet opp i det som skjer. Hun har ikke økonomi til å finne seg noe eget enda. Hun har også dårlig samvitighet oven for meg fordi hun vil flytte ut. Jeg ønsker å få utav henne at hun er utro, og ønsker å sjekke om det går ann å spille på samvitigheten hennes. Noen som har vært igjennom utroskap, og fått knekt sannheten? Anonymkode: df9bb...68f Hvorfor vil du det? Hun har jo flyttet ut, spiller det noe rolle om hun var utro eller ikke? Dere er historie, la det gå. Anonymkode: 27bfe...2d9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #14 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg vinner en beklagelse og får sannheten. Og vi får korta på bordet. Jeg vil ha en bekreftelse på at jeg ble dumpa for en annen. Jeg vil høre hvorfor, om hun angrer. Hva om menneske jeg elsker over alt på jord er så æreskjær for sine feil at hun velger å gå fordi hun ikke klarer å innrømme det. Hva om hun angrer noe helt jævelig men vet ikke hva hun skal gjøre? Anonymkode: df9bb...68f Men hva skal du med denne sannheten? Dere er over. La det være. Anonymkode: 27bfe...2d9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #15 Skrevet 1. juli 2021 Jeg skjønner du vil vite. Alle som har vært igjennom utroskap ønsker å få vite. Det er noe med å bearbeide det hele. Det er et stort svik. Samtidig er ikke alltid det best å skulle vite alt. Når kortene er på bordet så hjelper det lite å grave seg ned i sinne, sårhet, selvmedlidelse osv. Man kan ødelegge sitt eget liv med vonde tanker rundt dette. Er det sikkert at du trenger å vite om valget om brudd er tatt? Anonymkode: cbf2f...9c5 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #16 Skrevet 1. juli 2021 Dette er ikke USA. Du får ikke pengene "dine" dine tilbake om du får bekreftet utroskap Anonymkode: ca600...604
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #17 Skrevet 1. juli 2021 Dere skal ikke separeres, dere er ikke gift. Dere skal slå opp. Anonymkode: a8e39...2f7 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #18 Skrevet 1. juli 2021 Du trenger å jobbe med deg selv. Du beskriver ikke en eneste god grunn til at du ikke har dumpet dama for lenge siden. Du maler et bilde av deg selv, som manipulativ, og krevende, og en som sitter bitter, uten å slippe taket noensinne. Suck it up. Ta tapet, og gå videre. Måten du holder på, bekrefter bare hennes valg, og det eneste hun angrer på, er at hun ikke dro før. Anonymkode: 72404...195
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #19 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Så vi skal separeres. Prøver å gjøre en laaang historie kort med å si at hun har vært eller er i dette øyeblikk utro. Jeg har spurt flere ganger om det er noe mellom de, men hun sier hver gang at de bare er venner. Nå bor hun til han fordi hun ikke klarer å håndtere min tristhet opp i det som skjer. Hun har ikke økonomi til å finne seg noe eget enda. Hun har også dårlig samvitighet oven for meg fordi hun vil flytte ut. Jeg ønsker å få utav henne at hun er utro, og ønsker å sjekke om det går ann å spille på samvitigheten hennes. Noen som har vært igjennom utroskap, og fått knekt sannheten? Anonymkode: df9bb...68f Hun vil vekk, la det gå. Anonymkode: 7a5c5...82f
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #20 Skrevet 1. juli 2021 Den klassiske vennen man ikke trenger å bekymre seg over, ikke hennes type eller bare en kompis. Som viste seg ikke være homofil allikevel. Med dette kommer forsikringer om at du er sjalu, det er feil å reagere på dette, din virkelighetsoppfatning blir helt vridd tilslutt. Først når man får det på avstand ser man manipuleringen. Lurer på om noen ikke har opplevd dette. På engelsk kalles det gaslightning. Det er viss plass i helvete reservert får sånne damer. De kan virkelig ødelegge menn. Anonymkode: 72084...ecb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå