Gjest Passpartou Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 (endret) Korona-epidemien kan godt være enda lenger for min del. Evig hjemmekontor, har ikke behov for å se kolleger. Null stress for å finne på sosiale ting. Mindre besøk av familie. Herlig. Bare chill’e hjemme med god samvittighet. 2020/2021 har vært flotte år. Flere som har det sånn? Endret 30. juni 2021 av Passpartou
Catbert Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Vil gjerne fortsette med hjemmekontor. Har aldri i livet hatt det så avslappende som nå. Men synes alt det andre med corona er kjipt, så vil heller tilbake til det normale 6
Gjest McGjest Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 Corona for meg personlig: jobbet mindre, tjent mer, lavere rente og mer ro rundt forpliktelser som kan være stressende. Samtidig ser jeg at Corona har mer negative effekter for barna mine enn det har positive effekter for meg. Og jeg savner å bare dra inn til Oslo for å besøke folk. Godt det *bank i bordet* ser ut til å lette. 3
Labido Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 (endret) For oss som er introverte så har corona vært helt fantastisk, mens mine ekstroverte venner mener dette har vært helt forferdelig. Trist for de som har mistet bekjente eller tatt skade for livet. Trist for manglende russefeiringer og generelt sosialt liv til barn og unge. Skjønner at ting må åpnes igjen, men sukk så deilig det har vært... Endret 1. juli 2021 av Labido 9
Gjest Villfisker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Hehehe. Noen ting har vært positive. Helt klart, men vil ikke ha det sånn for alltid. Men skulle gjerne hatt nettbasert studie de årene jeg gikk på skole. Hadde passet meg mye bedre.
got2go Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Passpartou skrev (22 timer siden): Korona-epidemien kan godt være enda lenger for min del. Evig hjemmekontor, har ikke behov for å se kolleger. Null stress for å finne på sosiale ting. Mindre besøk av familie. Herlig. Bare chill’e hjemme med god samvittighet. 2020/2021 har vært flotte år. Flere som har det sånn? Jepp! Dette 1,5 året har vært det beste i mitt liv, kødder ikke. 3
TheTrollHunter Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 Helt ærlig har jeg ikke merket noe forskjell. Må gå fysisk på jobb uansett, må gå på butikken og pleier å være hjemme ellers. Så, ja ikke merka noe forskjell. Men synes synd på de andre 2
Tunique Skrevet 2. juli 2021 #8 Skrevet 2. juli 2021 Teams har vist seg å virke bra, og vi får gjort jobben på hjemmekontor, men savner å treffe kollegaer. Er litt stusselig med sommerfest på Teams.
sommermor Skrevet 2. juli 2021 #9 Skrevet 2. juli 2021 Du har mest sannsynlig ikke barn med hjemmeskole. Her er min sympati hos dere som hadde barnehagebarn hjemme samtidig med barn med hjemmeskole ,og en selv hadde hjemmekontor. Her er jeg så lettet over at samfunnet holder på å åpne igjen. 2
Gjest 123 eller noe Skrevet 2. juli 2021 #10 Skrevet 2. juli 2021 Jeg tenker bare på alle de kleine klemmene med familien på mannen sin side. Hvor greit det er å slippe å bomme på siden man skal klemme på, og kræsje skalle. Det skjedde hver gang, tror faktisk vi innstilte oss på å bytte side hver gang, for det kræsjet igjen og igjen, og jeg ble helt stressa for å klemme dem! Jeg er vant med fra min familie å klemme med en arm rundt halsen på hverandre, de tar håndtrykk og kinnet på motsatt side av det jeg gjør fra før, så det har vært et helvete før covid kom! 😅
Møkkalei Skrevet 2. juli 2021 #11 Skrevet 2. juli 2021 Passpartou skrev (På 1.7.2021 den 0.26): Korona-epidemien kan godt være enda lenger for min del. Evig hjemmekontor, har ikke behov for å se kolleger. Null stress for å finne på sosiale ting. Mindre besøk av familie. Herlig. Bare chill’e hjemme med god samvittighet. 2020/2021 har vært flotte år. Flere som har det sånn? Det er vel viden kjent at for introverte har pandemien gitt mange fordeler. Vært mange seriøse artikler om det i diverse nettaviser. Ser man på fordelene isolert sett er ikke det vanskelig å forstå! Som introvert selv har jeg likt å kunne være mye hjemme og slippe maset til samboer om å være sosial. Men alt i alt håper jeg jo pandemien snart er over. Folks liv og helse er viktigere enn min komfort, samt at jeg savner å kunne møte nær familie. 1
Justlooking Skrevet 2. juli 2021 #12 Skrevet 2. juli 2021 Jeg har elsket hjemmekontor og håper det kan fortsette 😊 Men alt det andre har vært mye tull.
stAre Skrevet 2. juli 2021 #13 Skrevet 2. juli 2021 (endret) Vi synes det har vært kjempedeilig å bare få lov til å ikke føle på dette presset og spørsmålene med å være så sosiale I fritiden, og heller føle friheten til å være asosiale og drive med våre interesser (som er korona vennlige ski/båt) Ellers har det vært veldig deilig for meg med jobb hvor jeg har hjemmekontor for "kontorarbeid", men må ut å ha avtaler, møter etc noen ganger i uken. Endret 2. juli 2021 av stAre
Ukjent. Skrevet 3. juli 2021 #14 Skrevet 3. juli 2021 Gjest McGjest skrev (På 1.7.2021 den 10.49): Corona for meg personlig: jobbet mindre, tjent mer, lavere rente og mer ro rundt forpliktelser som kan være stressende. Samtidig ser jeg at Corona har mer negative effekter for barna mine enn det har positive effekter for meg. Og jeg savner å bare dra inn til Oslo for å besøke folk. Godt det *bank i bordet* ser ut til å lette. På kostnadssiden er nok dette en kortsiktig glede. Bare å forberede seg på renteøkning og inflasjon. 3
impersonalis Skrevet 3. juli 2021 #15 Skrevet 3. juli 2021 Corona er flott det, bare det ikke blir for mye av det. Det kan bli dyrt i lengden og det kan gå ut over familieforhold, vennskap kan gå tapt og det kan være livsfarlig med stort inntak er jo tross alt 4,5% alkohol.
Gjest FragileArt Skrevet 3. juli 2021 #16 Skrevet 3. juli 2021 skruttveig skrev (På 2.7.2021 den 14.18): Jeg tenker bare på alle de kleine klemmene med familien på mannen sin side. Hvor greit det er å slippe å bomme på siden man skal klemme på, og kræsje skalle. Det skjedde hver gang, tror faktisk vi innstilte oss på å bytte side hver gang, for det kræsjet igjen og igjen, og jeg ble helt stressa for å klemme dem! Jeg er vant med fra min familie å klemme med en arm rundt halsen på hverandre, de tar håndtrykk og kinnet på motsatt side av det jeg gjør fra før, så det har vært et helvete før covid kom! 😅 Litt for MYE Corona? 😮
Anbefalte innlegg