AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Jeg forstår rett og slett ikke hvorfor. Og noen av de verste trakasseringene har jeg opplevd her på kg. Hvorfor? Vi kvinner burde heie på og støtte hverandre. Anonymkode: d8cb4...517 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Skrevet 1. juli 2021 Trakassering er aldri greit, men hvorfor skal kvinner liksom alltid heie på hverandre? Er man kritisk til, eller uenig i noe, bør man jo kunne uttrykke dette på en saklig måte uavhengig av hvilket kjønn den andre har. Det gir jo ingen mening å stryke medhårs bare fordi det er en kvinne? Anonymkode: 771c9...d90 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Og noen av de verste trakasseringene har jeg opplevd her på kg. Hvorfor? Anonymkode: d8cb4...517 Jeg skjønner ikke helt hva du mener her, jeg synes det er lite/ingenting av sånt på KG. Har du eksempler? Anonymkode: f2cb6...c62 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Folk er sure på kg. Her kommer menn fordi de er irriterte, og her konmer kvinner fordi de er sure eller kjeder seg eller fordi de vil ha underholdning. Noen synes det er udnerholdende å svare frekt. Ligger mye agressjon i det. Anonymkode: f45e8...c41 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Jeg synes ikke kvinner på generelt grunnlag er stygge mot hverandre. Hver eneste dag ser jeg kvinner som støtter hverandre, oppmuntrer, viser hverandre omsorg, og hjelper til der det trengs. Det finnes så klart unntak, og hvis disse er høylytte nok kan de sikkert oppfattes som et flertall også, selv om de egentlig er veldig få. I det store og hele synes jeg det er veldig mange hyggelige, snille og omsorgsfulle mennesker* både her inne, og ute i de virkelige verden. *Jeg skriver mennesker for her inne vet vi aldri hvem personen bak et brukernavn er. Vi vet ingenting om kjønn, alder, eller intensjoner. Vi vet ikke om brukeren er her for å ha det hyggelig, spre kvalme, eller for å ha litt lett og useriøs underholdning. Jeg vet at det er menn her inne som utgir seg for å være kvinner bare for moro skyld. Du kan derfor aldri være sikker på at den kvinnen som er stygg mot en annen bruker faktisk er en kvinne, eller om det er en mann som utgir seg for å være en kvinne som er stygg mot en som også muligens kan være en kvinne. Anonymkode: fdb3d...c44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå