AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men jammen har det vist seg at det å finne kjærligheten er mye vanskeligere enn jeg trodde da jeg plutselig ble singel etter mange år i forhold. Flere som har erfart det samme? Hva er det som gjør det så komplisert?! Anonymkode: a6f93...8bf 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Det kan være vanskelig å treffe folk i en naturlig og utvungen setting, der de viser sitt sanne jeg. Og da virker de fleste mennesker ganske kjedelige, uansett hvor mye materiale som egentlig bor i dem. Så stopper det opp. Anonymkode: 112c4...673 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Fordi folk blir mer og mer sær med årene. Jo eldre en blir jo vanskeligere blir det å finne noen man klaffer med og man får høyere krav til den andre. Anonymkode: 94953...e28 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 For meg er det omvendt. Nå som 38-åring faller jeg lettere for menn enn da jeg var i 20-årene. Jeg er blitt mindre overfladisk, f.eks. er deres yrke og utdannelse er likegyldig. Nå ser jeg bedre mennesket i mannen, om man kan si det slik Anonymkode: 8d0e1...521 7
Jr.Garcon Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men jammen har det vist seg at det å finne kjærligheten er mye vanskeligere enn jeg trodde da jeg plutselig ble singel etter mange år i forhold. Flere som har erfart det samme? Hva er det som gjør det så komplisert?! Anonymkode: a6f93...8bf Tror det er færre og færre som egentlig ønsker et seriøst langvarig forhold. Virker som de fleste synes det er mer "spennende" med nye partnere og relativt hyppige bytter - "alle" får vennefølelser overfor partneren etter et år eller tre, og da er det on to the next one. Det er veldig lett å finne en å date, og det er også lett å finne en partner for 1 år eller 2, men å finne en man kan være med for alltid, det er # V r i e n t !
GrønnNellik68 Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men jammen har det vist seg at det å finne kjærligheten er mye vanskeligere enn jeg trodde da jeg plutselig ble singel etter mange år i forhold. Flere som har erfart det samme? Hva er det som gjør det så komplisert?! Anonymkode: a6f93...8bf Mannfolk involverer seg med kvinner de ikke vil ha er 1 problem. Dvs man er bra nok til å bli knulla men ikke noe mer bare den gjør det nå komplisert nok for de som søker kjæreste. Velkommen i båten foreesten🙋♀️ 3
Engel Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 For min egen del kommer det helt klart av at jeg har blitt mye mer bevisst på hva jeg vil ha og ikke vil ha med årene, og etter å ha vært gjennom noen forhold. Mye mer bevisst og "kresen" om du vil. Noe som overhodet ikke går på utseendet, men på personlighet, verdier og interesser. Jeg har fått erfaring, og vet hva som ikke fungerer, derfor sorterer jeg bort personer jeg ser jeg ikke vil fungere godt med over tid, tidlig. Som ung bare hoppet man på og så hvordan det gikk. I tillegg var man mer sosial, møtte mer folk, og de fleste man møtte var også single. Sånn er det ikke når man kommer i 30-40-årene. Man lever et annet liv. 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men jammen har det vist seg at det å finne kjærligheten er mye vanskeligere enn jeg trodde da jeg plutselig ble singel etter mange år i forhold. Flere som har erfart det samme? Hva er det som gjør det så komplisert?! Anonymkode: a6f93...8bf Haha! Ja, må le litt Dette forklarer jo litt hvorfor mange av oss evig single hele tiden blir beskyldt av folk i forhold for at vi er så kresne, for eksempel. Mange vet ikke bedre… JA, det er vanskelig å finne kjærlighet for mange av oss. Lette selv konstant etter kjæreste fra jeg var femten til jeg var førtifem, da ga jeg egentlig opp. Hadde noen onser, noen tullete kortvarige «forhold» og ét ordentlig forhold som varte fem år i denne tida. Men noen av oss er bare ikke lette å matche, få er interessert, og de som evt er det passer ikke…. Anonymkode: edb3e...49c 2
EmilieH Skrevet 1. juli 2021 #9 Skrevet 1. juli 2021 Jeg har blitt mye mer bevisst på hva jeg ønsker meg i forhold og hva jeg trenger i en mann. Var singel 6 år fordi jeg aldri fant han som hadde de kvalitetene jeg trenger. Jeg ønsker meg et forhold som helst varer livet ut og at man er to individer selvom man er sammen. For 6 mnd siden kom han som jeg vet skal bli min fremtidige ektemann. Han har alt jeg trenger og enda litt til. Og han ønsker å dele resten av livet sitt med meg ❤️ 4
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #10 Skrevet 1. juli 2021 EmilieH skrev (6 minutter siden): Jeg har blitt mye mer bevisst på hva jeg ønsker meg i forhold og hva jeg trenger i en mann. Var singel 6 år fordi jeg aldri fant han som hadde de kvalitetene jeg trenger. Jeg ønsker meg et forhold som helst varer livet ut og at man er to individer selvom man er sammen. For 6 mnd siden kom han som jeg vet skal bli min fremtidige ektemann. Han har alt jeg trenger og enda litt til. Og han ønsker å dele resten av livet sitt med meg ❤️ Samme her. Jeg kom ut av et forhold etter 10 år. Og det var først 2 år etter bruddet, Jeg fant min næværende samboer. Jeg hadde et par relasjoner i mellomtiden som ikke var riktig. Jeg har rett og slett blitt mer bevisst med alderen, på hva jeg ikke ville ha. Kall det kresen, om du vil. Men etter å ha levd i et forhold i over 10 år, hvor de par siste årene egentlig bare bar bortkastet, så lærte jeg mye om meg selv, og hva jeg ville ha i et forhold. De to andre i mellomtiden visste jeg innerst inne ikke kom til å vare. Men da jeg møtte samboer (tinder) visste jeg med en gang at dette er en mann jeg ønsker å bli bedre kjent med. Og jeg visste etter relativt kort tid at dette er en mann jeg vil starte et samliv med. I dag er vi samboere, forlovet, og har vært sammen i 5 år. ❤ Nå vet jeg at dette er mannen jeg vil starte familie med, og bli gammel med. ❤ Anonymkode: 6a0ea...315
EmilieH Skrevet 1. juli 2021 #11 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Samme her. Jeg kom ut av et forhold etter 10 år. Og det var først 2 år etter bruddet, Jeg fant min næværende samboer. Jeg hadde et par relasjoner i mellomtiden som ikke var riktig. Jeg har rett og slett blitt mer bevisst med alderen, på hva jeg ikke ville ha. Kall det kresen, om du vil. Men etter å ha levd i et forhold i over 10 år, hvor de par siste årene egentlig bare bar bortkastet, så lærte jeg mye om meg selv, og hva jeg ville ha i et forhold. De to andre i mellomtiden visste jeg innerst inne ikke kom til å vare. Men da jeg møtte samboer (tinder) visste jeg med en gang at dette er en mann jeg ønsker å bli bedre kjent med. Og jeg visste etter relativt kort tid at dette er en mann jeg vil starte et samliv med. I dag er vi samboere, forlovet, og har vært sammen i 5 år. ❤ Nå vet jeg at dette er mannen jeg vil starte familie med, og bli gammel med. ❤ Anonymkode: 6a0ea...315 Ja, var ikke sammen med eksen mer enn 3 år men det forholdet slukte meg og jeg mistet meg selv. Vi gikk alt for fort frem på alle områder rett og slett. Jeg har hatt et par relasjoner etter han men ingenting seriøst og noe jeg kunne se for meg bli noe mer. Forholdet mitt nå er så mye sunnere, vi klarer å være litt "uavhengige" selvom vi er mye sammen. Vi har en helt fantastisk kjemi og praten vår er så uanstrengt (viktig å tørre å snakke med partneren sin ellers er det ikke liv laga mener jeg). Jeg er forelsket på en annen måte nå og hvordan han behandler meg hver eneste dag sier meg at jeg aldri kan finne noe som han igjen så her må jeg bare holde fast. Jeg er så stolt og glad for at akkurat den mannen er min ❤️. Og ser rett og slett for meg for alltid med han!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #12 Skrevet 1. juli 2021 Jeg synes det er vanskelig ja. Vanskelig å finne en person som har alt mak ønsker seg. Som ikke er overvektig, om ikke har alkoholikere til foreldre eller er det selv, som er empatisk og som har jobb. Anonymkode: d0397...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #13 Skrevet 1. juli 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Vanskelig å finne en person som har alt mak ønsker seg. Anonymkode: d0397...3e8 Sett sånn ville nok en del menn ønske seg ei som har alt og. Har du det? Hvis ikke så får du fire på kravene. Anonymkode: f946f...030 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #14 Skrevet 1. juli 2021 Jeg skjønner hva du mener. Jeg ble singel i fjor vår etter 15 år i forhold med samme mann. Vi var gift og fikk to barn sammen. Nærmere et halvt år etter bruddet begynte jeg så smått med nettdating. Det var enkelt å få match, og jeg ble invitert ut på flere dater, men følte ikke den helt store interessen for noen. Det var likevel en mann som skilte seg positivt ut ganske tidlig. Men han hadde tre barn fra før og bodde et stykke unna, så i utgangspunktet var jeg skeptisk. Vi skrev lenge uten å møtes, og jeg datet andre i mellomtiden uten å få følelser for dem. Da vi endelig møttes, stemte bare alt. Med totalt fem barn fra før, ser jeg et hav av utfordringer i fremtiden, men akkurat nå er vi veldig forelsket og nyter tiden sammen. Det er for tidlig å vite om det er oss for resten av livet, men det har vært fantastisk å bli forelsket igjen! Jeg tror at datingapper som Tinder og Happn kan gjøre det veldig vanskelig å møte noen. Man sorterer ofte kun basert på utseendet, og som kvinne får man ofte mange matcher som man må orientere seg i. Dersom man har ei lang liste med krav, blir det så klart veldig vanskelig. Og så er det «x-faktoren» da; kjemien og tiltrekningen. Alt kan se bra ut på papiret, men dersom denne uteblir, blir det ikke et forhold. Så det er rett og slett flaks eller uflaks tenker jeg. Anonymkode: 9fc51...844
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #15 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Sett sånn ville nok en del menn ønske seg ei som har alt og. Har du det? Hvis ikke så får du fire på kravene. Anonymkode: f946f...030 Alt man ønsker seg og "alt mulig" er faktisk forskjellig. Du og den som plussa deg kan jo ikke lese skikkelig. Jeg ønsker meg det jeg har nevnt. Og jeg selv oppfyller alt det. Anonymkode: d0397...3e8 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #16 Skrevet 1. juli 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget, men jammen har det vist seg at det å finne kjærligheten er mye vanskeligere enn jeg trodde da jeg plutselig ble singel etter mange år i forhold. Flere som har erfart det samme? Hva er det som gjør det så komplisert?! Anonymkode: a6f93...8bf Sosiale medier? Leser man tråder her så blir jo folk nervøse og bekymrede hvis den man dater ikke har bra snapscore eller lignende. Mitt råd er å ignorere sosiale medier fullstendig. Jeg tror at hvis man dater noen uten sosiale medier blir det mer og utforske og mer spennende. 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg synes det er vanskelig ja. Vanskelig å finne en person som har alt mak ønsker seg. Som ikke er overvektig, om ikke har alkoholikere til foreldre eller er det selv, som er empatisk og som har jobb. Anonymkode: d0397...3e8 Det var litt spesielt da. tenker du 10 år frem i tid og at svigerforeldrene ikke vil være presentable nok? Anonymkode: d0c25...0d2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #17 Skrevet 1. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg synes det er vanskelig ja. Vanskelig å finne en person som har alt mak ønsker seg. Som ikke er overvektig, om ikke har alkoholikere til foreldre eller er det selv, som er empatisk og som har jobb. Anonymkode: d0397...3e8 Hvilket miljø er det du henger i? Anonymkode: c7824...686
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #18 Skrevet 1. juli 2021 Jeg fant ei som har alt jeg ønsker, bortsett fra at hun ikke er singel. Men jeg firte på kravene. Anonymkode: 29ee2...360 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #19 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilket miljø er det du henger i? Anonymkode: c7824...686 på tinder..Flere av det jeg treffer har veldig vanskelige familieforhold. Anonymkode: d0397...3e8
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #20 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det var litt spesielt da. tenker du 10 år frem i tid og at svigerforeldrene ikke vil være presentable nok? Forstår ikke hva du snakker om nå? Eller hva som er rart med dette? Så klart er familieforhold viktig? Det er vel noe alle tenker på? Anonymkode: d0397...3e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå