Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har vært en del mellom meg og ei annen. Begge har sagt ting til hverandre,men hun andre mener at det er kun min feil. Jeg har sagt ting når jeg har vært langt nede og har slete. Mens hun andre mener tingene som hun har sagt. 

På mange måter så ønsker jeg å beklage meg til ei og svelget kameler og gi meg skylden, men på den andre siden så ønsker jeg ikke det. Føler at det hadde vært greit å vært den voksne og bedt om unnskyldning. Nå har begge ignorert og blokkert hverandre. 

Mannen mener at begge to oppfører seg  tåpelig og ønsker at jeg skal svelge kameler og si unnskyldning til søskenbarnet mitt. Føler at jeg står mellom barken og veden. 

Hvis jeg skal be om unnskyldning så hadde jeg tenkt å skrive noe slikt; 

Hei …….

Jeg ønsker å unnskylde for de tingene som jeg har sagt. Men når jeg sa det så hadde jeg det vanskelig og jeg har aldri ment å såre deg på noe som helst måte. 

Hilsen …..

Anonymkode: 7b14a...c30

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke du skal si noe om at du hadde det vanskelig etc. - en unnskyldning med bortforklaringer er ingen unnskyldning. 
enten er du lei for det du sa eller så er du ikke. Er du lei for det så svelger du stoltheten og ber om unnskyldning. 

Anonymkode: 2a1a5...896

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

- Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...