Gjest Jente snart 40 Skrevet 13. september 2005 #1 Skrevet 13. september 2005 Jeg har nettopp truffet en gutt som jeg følte var spennende med en gang. Og det har gått veldig fort nå i begynnelsen (3-4 uker). Men nå føler jeg at han trekker seg litt tilbake. Han vil ikke avslutte og vil absolutt se meg igjen, men han har hatt det så travelt i det siste og mye som har skjedd (jobb/andre private ting) at han føler han har nedprioritert meg. Og nå lurer han på hvorfor? Er det pga travelhet eller er han bare ikke interressert nok??? Selv har jeg hatt forhold hvor jeg har vært litt tilbakeholden i begynnelsen, men så har følelsene kommet etterhvert. Vi er godt voksne og snakker godt sammen. Håper jo begge to at det neste forholdet vi går inn i vil vare livet ut. Hvordan har ditt forhold utartet seg?
Leanne Skrevet 14. september 2005 #2 Skrevet 14. september 2005 Jeg og mannen min jobbet sammen, først var vi bare gode kollegaer i 2 år (jeg var sammen med en annen) så gikk det over i vennskap, godt vennskap, flørting og til slutt kjærester! Da vi ble sammen tok det ikke mer enn 3 uker før vi flyttet sammen.. Nå to år etter er vi gift, har kjøpt oss hus og har en nydelig datter sammen Men nå er det vel sikkert veldig forskjellig hvor raskt et forhold utvikler seg da! Håper alt ordner seg for deg også
la Flaca Skrevet 14. september 2005 #3 Skrevet 14. september 2005 Siste gang jeg forelsket meg var det "forelskelse ved første blikk", og vi hang stort sett sammen fra det øyeblikket vi møttes (på et utested). Unikt nok så var vi like gira på å begynne på et seriøst forhold begge to, så det ble hus og stasjonsvogn og bryllup i rask rekkefølge - og nå er barn nummer to på vei. Men jeg tror det hører med til sjeldenhetene at man "vet" så tidlig at det er dette man vil. Når han føler at du er noe som må prioriteres foran jobb dersom det skal bli til noe er det antakelig stressende for han, og stjeler kanskje mye av gleden og romantikken. Det er ikke så lett å føle at et begynnende bekjentskap er "viktig" nok hvis det er fullt kjør ellers i livet, og en er sliten! Lykke til med kjærligheten.
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2005 #4 Skrevet 14. september 2005 Han vil ikke avslutte og vil absolutt se meg igjen, men han har hatt det så travelt i det siste og mye som har skjedd (jobb/andre private ting) at han føler han har nedprioritert meg. Og nå lurer han på hvorfor? Er det pga travelhet eller er han bare ikke interressert nok???← Sa han disse ordene rett ut til deg? Folk er forskjellige, men hadde JEG sagt dette til noen så hadde jeg allerede funnet ut at det ikke går. Og jeg hadde sagt det nøyaktig slik; vil absolutt treffes igjen, men ikke akkurat NÅ, etc. Jeg tror ikke menn ville fått seg til å si ordene " kanskje bare ikke interessert nok" hvis de HADDE vært interesserte. Det er noe med den harde sannheten som har kommet frem i en bok nylig, for å hjelpe oss jenter med kjærligheten: "Han er faktisk ikke interessert"! Vi må slutte å tolke i alle mulige retninger når menn kommer med unnskyldninger. Vil de ha oss, så går de over vann og kull for å få oss, på lik måte som vi gjør det for dem. Så får vi heller reise oss igjen, og bruke oppmerksomheten og energien på en annen. Hilsen meg, snart 31 og realist-pessimist når det gjelder kjærligheten
Gjest Bellatrix Skrevet 14. september 2005 #5 Skrevet 14. september 2005 Vi ble stormede forelsket med en gang, jeg flyttet inn og vi giftet oss innen ett år. Men jeg kjenner folk som har kjent hverandre i mange år før de ble forelsket. Hvor lang tid ting tar er veldig individuelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå