AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Har noen forslag til seriøse nettsteder å finne bdsm «partner»? Vet om Oslo bdsm, men vil gjerne treffe en over nett så vi kan finne tonen og deretter møtes Anonymkode: fad9d...f25
Kjetting Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har noen forslag til seriøse nettsteder å finne bdsm «partner»? Vet om Oslo bdsm, men vil gjerne treffe en over nett så vi kan finne tonen og deretter møtes Anonymkode: fad9d...f25 Bdsm har blitt såpass vanlig at du kan egentlig gå på et helt vanlig sjekkenettsted som feks sukker.no og være litt åpen om hva du ønsker. Jeg var i hvert fall en bdsm-partner jeg hadde i mange år der.
Snillmann her.. Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Tror du kan finne det hvor som helst men Fetlife og Smil Norge er selvsagt bankers. Generelt er det mange flere menn enn damer på slike sider, eller ihvertfal som annonserer. Så hvis du som dame søker en mannlig Dom vil du garantert få mange svar. Mange menn ønsker å dominere en dame men det er underskudd på damer som tør å si at de liker det. Så ikke vær redd for å prøve. Det gjør livet mer spennende og lidenskapelig. Lykke til. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Er det mange kvinner som liker femdom på de stedene? Anonymkode: a4a06...378
Snillmann her.. Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er det mange kvinner som liker femdom på de stedene? Anonymkode: a4a06...378 Åja endel. Se på Fetlife, gruppen Femdom Norge.
SlemUlv Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 Bare husk, fetlife er ikke lagt opp som en dating side. Så et er ikke noe enkelt asl søk, eller måter å søke etter folk via kinks.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #9 Skrevet 1. juli 2021 Fetlife var IKKE noe for meg. En stund hadde jeg hint i profilteksten på Tinder om hva jeg søkte og det endte opp med et forhold som nylig tok slutt men var fint mens det varte. Nå er jeg på Tinder igjen uten direkte info om mine preferanser men jeg begynner å få litt erfaring nå og legger merke til at dem jeg har kjemi med gjerne viser tendenser til å være en passende motpart 🤩 Hehe. Jeg tiltrekker meg tydeligvis disse folka uansett ❤️😈 Anonymkode: 9ffea...322
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #10 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fetlife var IKKE noe for meg. En stund hadde jeg hint i profilteksten på Tinder om hva jeg søkte og det endte opp med et forhold som nylig tok slutt men var fint mens det varte. Nå er jeg på Tinder igjen uten direkte info om mine preferanser men jeg begynner å få litt erfaring nå og legger merke til at dem jeg har kjemi med gjerne viser tendenser til å være en passende motpart 🤩 Hehe. Jeg tiltrekker meg tydeligvis disse folka uansett ❤️😈 Anonymkode: 9ffea...322 Det gjør jeg også. Det er også, tidvis, ganske lett å se på bildene hvem som har det i seg. Har bomma en gang bare. De som bare har bilde av seg selv i dress uten å vise ansiktet og skriver at de søker sub styrer jeg unna. Anonymkode: 79deb...99d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #11 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det gjør jeg også. Det er også, tidvis, ganske lett å se på bildene hvem som har det i seg. Har bomma en gang bare. De som bare har bilde av seg selv i dress uten å vise ansiktet og skriver at de søker sub styrer jeg unna. Anonymkode: 79deb...99d Ja. Helt enig! Det er skikkelig sketchy med disse anonyme dress- og bondage bildene. Hvem i huleste svarer på disse?? 😆🙉 Jeg har møtt en tilsynelatende helt "normal" kjekk fyr nå. Vi har ikke snakket om sex eller slike ting men jeg kjenner at han mest sannsynlig er Dom og at han også merker at jeg er underdanig - han utstråler den visse roen og autoriteten 🤩❤️ Setter pris på at vi blir kjent på vanlig sivilisert vis og gleder meg til å få bekreftet at vi matcher på den andre måten også 😉 Anonymkode: 9ffea...322
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #12 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ja. Helt enig! Det er skikkelig sketchy med disse anonyme dress- og bondage bildene. Hvem i huleste svarer på disse?? 😆🙉 Jeg har møtt en tilsynelatende helt "normal" kjekk fyr nå. Vi har ikke snakket om sex eller slike ting men jeg kjenner at han mest sannsynlig er Dom og at han også merker at jeg er underdanig - han utstråler den visse roen og autoriteten 🤩❤️ Setter pris på at vi blir kjent på vanlig sivilisert vis og gleder meg til å få bekreftet at vi matcher på den andre måten også 😉 Anonymkode: 9ffea...322 Et wild guess fra meg og min erfaring gjennom et 30 år langt sexualliv, og som har hatt sex med tett oppunder 150 kvinner, 95% av kvinner er "underdannig" og trenger mental, verbal og fysisk stimuli i en eller annen variant for komme i gang. På den ene siden så applauderes det for at kvinner skal være så frigjorte og ta tak i eget sexualliv og være fremoverlent, i praksis. Ikke så veldig mye. Anonymkode: 66d3a...070
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #13 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja. Helt enig! Det er skikkelig sketchy med disse anonyme dress- og bondage bildene. Hvem i huleste svarer på disse?? 😆🙉 Jeg har møtt en tilsynelatende helt "normal" kjekk fyr nå. Vi har ikke snakket om sex eller slike ting men jeg kjenner at han mest sannsynlig er Dom og at han også merker at jeg er underdanig - han utstråler den visse roen og autoriteten 🤩❤️ Setter pris på at vi blir kjent på vanlig sivilisert vis og gleder meg til å få bekreftet at vi matcher på den andre måten også 😉 Anonymkode: 9ffea...322 Ja, det er noe med hva de utstråler. Det skinner gjerne gjennom på bilder også 😊 I og med at det finnes ganske mange av de så må vel noen respondere på dem og tenker jeg? 🤷🏼♀️ men for meg gir det litt dårlige vibber så jeg står over. Anonymkode: 79deb...99d 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #14 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Et wild guess fra meg og min erfaring gjennom et 30 år langt sexualliv, og som har hatt sex med tett oppunder 150 kvinner, 95% av kvinner er "underdannig" og trenger mental, verbal og fysisk stimuli i en eller annen variant for komme i gang. På den ene siden så applauderes det for at kvinner skal være så frigjorte og ta tak i eget sexualliv og være fremoverlent, i praksis. Ikke så veldig mye. Anonymkode: 66d3a...070 Jaha. Og er du sikker på at du ikke blander sammen det å være underdanig med passiv og innfallsløs nå? 🙄 Gamle ørn 😝 Anonymkode: 9ffea...322 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå