AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Del Skrevet 30. juni 2021 Hvilken av disse to fortrekker du? Anonymkode: 2a513...7d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #2 Del Skrevet 1. juli 2021 Lana Anonymkode: 55103...ceb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Del Skrevet 1. juli 2021 Lana Anonymkode: 3f155...b13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Del Skrevet 1. juli 2021 Taylor Swift Anonymkode: b718b...e2a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #5 Del Skrevet 1. juli 2021 Ingen av dem. For meg er det Adele som gjelder! Anonymkode: 1b832...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 1. juli 2021 #6 Del Skrevet 1. juli 2021 Lana 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Billiebi Skrevet 1. juli 2021 #7 Del Skrevet 1. juli 2021 De er to fantastiske artister på hver sin måte, og jeg elsker begge. Begge to har også hatt sine siste album produsert av Jack Antonoff. Hvis jeg må velge må jeg si Taylor Swift på grunn av hun er en av TIDENES aller beste - og nåtidens desidert beste låtskriver. Ingen er i nærheten av å måle seg. Jeg synes jeg hører hele tiden at folk er for "kul" for Taylor, mens de digger den litt mindre kommersielle Lana - noe som er ganske idiotisk med tanke på at de har samme produsent. Taylor skriver tekster som kommer til å bli husket om 100 år, men Lana har hatt stor påvirkning på musikkbildet de siste årene også med sin spesielle produksjon. To av de beste kvinnelige artistene vi har hatt de siste 10 årene, sammen med Lorde. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #8 Del Skrevet 1. juli 2021 Kjenner ikke til noen av sangene til Taylor Swift, men de sangene jeg har hørt av Lana del Rey har vært svært kjedelige. Kanskje fine å sovne til? Anonymkode: 185c3...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tanuki Skrevet 2. juli 2021 #9 Del Skrevet 2. juli 2021 De er jo så forskjellie, men jeg må si Lana, har aldri likt sangene til Taylor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitnessjenta Skrevet 2. juli 2021 #10 Del Skrevet 2. juli 2021 Lana uten tvil! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #11 Del Skrevet 2. juli 2021 Taylor, aldri likt Lana sin musikk Anonymkode: 42a50...ffa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 2. juli 2021 #12 Del Skrevet 2. juli 2021 Lana. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #13 Del Skrevet 2. juli 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Kjenner ikke til noen av sangene til Taylor Swift, men de sangene jeg har hørt av Lana del Rey har vært svært kjedelige. Kanskje fine å sovne til? Anonymkode: 185c3...b52 Ja, meningen at musikken til Lana skal være avslappende. Anonymkode: 4da5f...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 2. juli 2021 #14 Del Skrevet 2. juli 2021 Lana 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 3. juli 2021 #15 Del Skrevet 3. juli 2021 Lana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 3. juli 2021 #16 Del Skrevet 3. juli 2021 Definitivt Lana Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #17 Del Skrevet 4. juli 2021 On 7/1/2021 at 9:41 PM, Billiebi said: De er to fantastiske artister på hver sin måte, og jeg elsker begge. Begge to har også hatt sine siste album produsert av Jack Antonoff. Hvis jeg må velge må jeg si Taylor Swift på grunn av hun er en av TIDENES aller beste - og nåtidens desidert beste låtskriver. Ingen er i nærheten av å måle seg. Jeg synes jeg hører hele tiden at folk er for "kul" for Taylor, mens de digger den litt mindre kommersielle Lana - noe som er ganske idiotisk med tanke på at de har samme produsent. Taylor skriver tekster som kommer til å bli husket om 100 år, men Lana har hatt stor påvirkning på musikkbildet de siste årene også med sin spesielle produksjon. To av de beste kvinnelige artistene vi har hatt de siste 10 årene, sammen med Lorde. Selv synes jeg det er idiotisk å fremstille folk som idioter om de foretrekker Lana fremfor Taylor. Musikk er smak og behag. Det er ikke noe fasitsvar på hva man burde foretrekke. Anonymkode: 592b9...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #18 Del Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Selv synes jeg det er idiotisk å fremstille folk som idioter om de foretrekker Lana fremfor Taylor. Musikk er smak og behag. Det er ikke noe fasitsvar på hva man burde foretrekke. Anonymkode: 592b9...eeb Jeg liker begge, to av mine favorittartister. Elsker den atmosfæriske musikken til Lana, men Taylor er på et annet nivå låtskrivermessig. Anonymkode: 2a513...7d6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #19 Del Skrevet 4. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg liker begge, to av mine favorittartister. Elsker den atmosfæriske musikken til Lana, men Taylor er på et annet nivå låtskrivermessig. Anonymkode: 2a513...7d6 Det som ble diskutert var hvilken artist man foretrekker. Det er ikke idiotisk å foretrekke en artist over en annen eller like to artister like godt. Det er smak og behag. Synes heller ikke noe om kommentarer som "Taylor er på et helt annet nivå låtmessig". De er begge superflinke og det finnes ikke noe grunnlag for si at den ene artisten objektivt sett er på et helt annet nivå låtmessig enn den andre. De prøver ikke på det samme og musikk er ikke en konkurranse om hvem som er best. Anonymkode: 592b9...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #20 Del Skrevet 4. juli 2021 J Anonymkode: 592b9...eeb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå