AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Kjæresten min forlot kona si for meg for ca et halvt år siden. Dette var etter at forholdet deres hadde vært dødt i flere år, så JEG var ikke grunnen sånn sett. Her om dagen var hun innom jobben, jeg hadde aldri sett henne før det. Og herregud! Jeg forstår godt han var utro. Hun var en svær, feit, gammal kjerring! Fikk helt sjokk. Hadde aldri sett for meg at hun så sånn ut. Mista nesten litt respekten for ham. At han var vært sammen med noen som så sånn ut!? Hun visste godt hvem jeg også var. Hun er ikke klar over at han var utro i ett år før han forlot henne, men han har sagt han traff meg i etterkant av bruddet. Må være trist å bli forlatt av en mann - og så finner han en mye yngre, penere og ikke minst slankere dame. Noen som har erfaringer med samme? Enten at eksen finner en mye finere partner enn seg selv, eller at partner har en stygg eks? Anonymkode: 66587...58c 4
Populært innlegg Mezzosoprena Skrevet 30. juni 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 30. juni 2021 Sjarmklump du 😁 217
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 30. juni 2021 HVIS dette ikke er en trolletråd, så synes jeg dette sier mye mer om deg enn henne. Uansett hvordan hun ser ut. Men det får du nok høre nok om, kjenner jeg kg rett. Håper det. Anonymkode: a826a...b2d 82
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 Populært innlegg #4 Skrevet 30. juni 2021 Er du ikke redd for at du også ender opp som en eks når typen din finner seg en annen? Han har jo gjort det før... Anonymkode: 91261...2c6 78
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 Wow. Du virker å være et sjarmerende menneske - uavhengig av om dette er en trolletråd eller ei. Anonymkode: 7bd6b...cc6 36
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 Populært innlegg #6 Skrevet 30. juni 2021 Huhei, så kjekt for deg å tenke på at du kommer til å bli byttet ut med en yngre, tynnere og finere dame om ca sju til femten år. 👍 Da etter at forholdet har vært dødt en stund, kanskje du har fått noen helseproblemer underveis som gjør at han kan klage litt til hun nye om hvor håpløs du er også. Du har mye å glede deg til i tiden framover, ts. 😃 Anonymkode: 7eb45...a75 58
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #7 Skrevet 30. juni 2021 Han var jo utro hvis han sto i med deg et år før han flyttet fra henne? Jeg skjønner godt du ble overrasket da du så hvordan hun så ut. Da jeg møtte min nåværende kjæreste, sa han at han var i et turbulent og ganske dødt forhold med sin ex som var 80-90 kilo tyngre enn meg og 10 cm lavere. (Jeg er 175 høy og veier 60 kg) Hun fylte en liten 2 seters sofa og i mine øyne så hun ut som en stor fettklump. Han begynte å date meg før han flyttet fra henne, og grunnen til at jeg gikk med på det, var at han sa han bodde på eget rom og at de hadde et forhold uten noe fysisk, de samarbeidet kun om barna. Anonymkode: 8ea19...83b 4
Gjest Blinkie Skrevet 30. juni 2021 #8 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Kjæresten min forlot kona si for meg for ca et halvt år siden. Dette var etter at forholdet deres hadde vært dødt i flere år, så JEG var ikke grunnen sånn sett. Her om dagen var hun innom jobben, jeg hadde aldri sett henne før det. Og herregud! Jeg forstår godt han var utro. Hun var en svær, feit, gammal kjerring! Fikk helt sjokk. Hadde aldri sett for meg at hun så sånn ut. Mista nesten litt respekten for ham. At han var vært sammen med noen som så sånn ut!? Hun visste godt hvem jeg også var. Hun er ikke klar over at han var utro i ett år før han forlot henne, men han har sagt han traff meg i etterkant av bruddet. Må være trist å bli forlatt av en mann - og så finner han en mye yngre, penere og ikke minst slankere dame. Noen som har erfaringer med samme? Enten at eksen finner en mye finere partner enn seg selv, eller at partner har en stygg eks? Anonymkode: 66587...58c For en motbydelig person du virker ut til å være. Tenk å snakke sånn om andre mennesker. Du høres ut som svigerinnen min. Grøss 😮
Gjest Robin666 Skrevet 30. juni 2021 #9 Skrevet 30. juni 2021 Blinkie skrev (1 minutt siden): For en motbydelig person du virker ut til å være. Tenk å snakke sånn om andre mennesker. Du høres ut som svigerinnen min. Grøss 😮 For en motbydelig person du er. Tenkt å skrive at andre mennesker er motbydelige. Skjerp deg. Grøss.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #10 Skrevet 30. juni 2021 Hvis det er et halvt år siden han gikk fra henne er hun vel teknisk sett fremdeles kona hans enda. Tar vel ett år før skilsmissen går gjennom. Anonymkode: 689b8...f51 14
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #11 Skrevet 30. juni 2021 For et fælt menneske du er. Min mann sin eks er yngre, tynnere, friskere, kanskje penere enn meg, men han vil ha meg. Jeg kan bare forestille meg hva hun tenker og sier om meg, men han er ikke overfladisk og syns jeg er den mest nydelige som finnes. Anonymkode: 501e9...01b 30
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #12 Skrevet 30. juni 2021 Robin666 skrev (3 minutter siden): For en motbydelig person du er. Tenkt å skrive at andre mennesker er motbydelige. Skjerp deg. Grøss. Da bør jo virkelig ts skjerpe seg, eller?🤷♀️ Anonymkode: 501e9...01b 10
Kenelz Skrevet 30. juni 2021 #13 Skrevet 30. juni 2021 32 minutter siden, AnonymBruker said: jeg hadde aldri sett henne før det. Hvordan visste du at det var hun da? Desperat forsøk på å være et troll. 19
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #14 Skrevet 30. juni 2021 Vet ikke om dette er tull, men jeg har faktisk stikk motsatt erfaring. Det var riktignok jeg som gikk, men den nye dama er både overvektig, spiser og drikker mye "søppel", lite pen og virker svært lat. Jeg er slank og normalt pen med en sunn og aktiv livsstil. Anonymkode: 17143...f60 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #15 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vet ikke om dette er tull, men jeg har faktisk stikk motsatt erfaring. Det var riktignok jeg som gikk, men den nye dama er både overvektig, spiser og drikker mye "søppel", lite pen og virker svært lat. Jeg er slank og normalt pen med en sunn og aktiv livsstil. Anonymkode: 17143...f60 Da må det jo bare være ekte kjærlighet … 🙈🙈🙈 Anonymkode: c8eda...b2b 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #16 Skrevet 30. juni 2021 Høres ut som dere to passer sammen og med like dårlige verdier! Anonymkode: c1c94...9a3 15
ItchyBitchySpider Skrevet 30. juni 2021 #17 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kjæresten min forlot kona si for meg for ca et halvt år siden. Dette var etter at forholdet deres hadde vært dødt i flere år, så JEG var ikke grunnen sånn sett. Her om dagen var hun innom jobben, jeg hadde aldri sett henne før det. Og herregud! Jeg forstår godt han var utro. Hun var en svær, feit, gammal kjerring! Fikk helt sjokk. Hadde aldri sett for meg at hun så sånn ut. Mista nesten litt respekten for ham. At han var vært sammen med noen som så sånn ut!? Hun visste godt hvem jeg også var. Hun er ikke klar over at han var utro i ett år før han forlot henne, men han har sagt han traff meg i etterkant av bruddet. Må være trist å bli forlatt av en mann - og så finner han en mye yngre, penere og ikke minst slankere dame. Noen som har erfaringer med samme? Enten at eksen finner en mye finere partner enn seg selv, eller at partner har en stygg eks? Anonymkode: 66587...58c Gled deg til det kommer tider der du eldes og kanskje legger på deg som følge av sykdom, graviditet eller andre ting. Du mener tydeligvis at man skal være sammen med noen på grunn av utseendet deres. Så da er det greit at han er utro mot deg hvis du blir syk eller gammel, ikke sant? Min mann er yngre og penere enn meg, og har mye penere ekser. Han har altså gått fra modellpene damer til drittstygge meg. Og han synes jeg er fantastisk, vakker og den beste kona i verden. Det må være noe galt med ham, ikke sant? Det sies jo: "Jeg er feit, du er dum. Jeg kan slanke meg". Noe til ettertanke. 16
Matas Skrevet 2. juli 2021 #18 Skrevet 2. juli 2021 Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerangrep, nedsettende innhold, krenkende utsagn og avsporinger. - Matas, mod.
Teethgrinding Skrevet 2. juli 2021 #19 Skrevet 2. juli 2021 Helt åpenbar trolletråd, men hvis det er sant synes jeg TS bør vurdere sitt grunnleggende menneskesyn. 4
Gjest SomeDude32 Skrevet 2. juli 2021 #20 Skrevet 2. juli 2021 Nå suger det med samlivsbrudd og utroskap, men hvorfor er det så fælt av TS å påpeke at eks kona var stygg og feit? Er det ulovlig for menn å miste lysta på dama som forfaller? Skjønner virkelig ikke hva som går igjennom hodet til folk på KG "Jeg er kvinne og du skal elske meg som jeg er" mentaliteten har gått for langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå