AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Pandemien tok livet av den mentale helsen min, jeg vil bare starte der. Problemet eller hva dere vil kalle det er at jeg har 180 studiepoeng, men ingen bachelor. Jeg har tatt noen ekstra emner, noe jeg gjorde før pandemien mens jeg fortsatt hadde livsgnist. Jeg fikk beskjed nå at jeg kan miste studieretten hvis jeg ikke leverer bacheloroppgaven min før den 15 oktober. Noe jeg vil prøve, men for å være helt ærlig så vet jeg ikke om jeg klarer det. Jeg har vært gjennom så sjukt mye og jeg prøver bare å stable meg på bena for tiden. Så det jeg lurer på er, hva er mulighetene mine hvis jeg ikke leverer bacheloroppgaven? Ingenting? Kan jeg f.eks ta et semester med hist.fil og kalle meg selv for emnestudent? Jeg vet at jeg høres lat ut, tro meg jeg skammer meg selv. Men jeg må bare være ærlig med meg selv og kanskje innse at jeg ikke klarer det og vil vite om andre muligheter for å få noe ut av de poengene mine. Anonymkode: ac3f0...326
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Hva er det du studerer? På NTNU kan man kombinere fag på mange måter, og med et ekstra år så kan du kanskje få bachelor. Anonymkode: 50f94...f8c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Du kan vel ta en fri bachelorgrad så lenge du har rett fordypning om du ikke klarer å fullføre bacheloroppgaven du gjør nå, eventuelt spørre om du kan utsette den eller ta permisjon. Google fri bachelorgrad. Anonymkode: bd55f...f7b
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Pandemien tok livet av den mentale helsen min, jeg vil bare starte der. Problemet eller hva dere vil kalle det er at jeg har 180 studiepoeng, men ingen bachelor. Jeg har tatt noen ekstra emner, noe jeg gjorde før pandemien mens jeg fortsatt hadde livsgnist. Jeg fikk beskjed nå at jeg kan miste studieretten hvis jeg ikke leverer bacheloroppgaven min før den 15 oktober. Noe jeg vil prøve, men for å være helt ærlig så vet jeg ikke om jeg klarer det. Jeg har vært gjennom så sjukt mye og jeg prøver bare å stable meg på bena for tiden. Så det jeg lurer på er, hva er mulighetene mine hvis jeg ikke leverer bacheloroppgaven? Ingenting? Kan jeg f.eks ta et semester med hist.fil og kalle meg selv for emnestudent? Jeg vet at jeg høres lat ut, tro meg jeg skammer meg selv. Men jeg må bare være ærlig med meg selv og kanskje innse at jeg ikke klarer det og vil vite om andre muligheter for å få noe ut av de poengene mine. Anonymkode: ac3f0...326 1. kontakt studiesteder i morgen, send dem en epost hvor du skriver det du har opplyst om i hovedinnlegget. 2. kjære snille deg, du må slutte med å nærmest banke deg selv opp. Vær litt god med deg selv. Du har hatt det stritt, du forsøker å gjøre det beste ut av situasjonen, det er ok... ta vare på deg selv. 3. (er det slik at du muligens bør vurdere en sykemelding for å få litt bedre tid?) Anonymkode: 46cbd...39d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå