Gå til innhold

Har dere noen gang ferska typen?

Pusen

Anbefalte innlegg

Har lest litt på noen linker her, om folk som rådes til å komme hjem tidligere enn planlagt, sette opp web-camera på soverommet etc.

Har noen gjort dette? Har dere ferska typen? Stått og sett ham ha sex med en annen kvinne?

Hired a private detective?

Hvordan har dere ellers funnet ut at typen har vært utro?

Hva har faresignalene vært, og hva gjorde dere?

Nice to know if something fishy is going on....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Ja tre ganger og det var 2 for mye.

Tror min var litt kort eller så er jeg svært uspekulert. Første gang på fersk gjærning. Dro liksom bort en helg, ringte 3 for å fortelle han hvor fint jeg hadde det på danskabåten kom hjem en time senere 4.

De andre gangene gjennom mobilen. Mye tålmodighet og snoking, men det var vert srevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA!!!

:evil:  :evil:  :evil:  :evil:  

Mobiltelefoner/tekstmeldinger kan være avslørende.....

Kan vi konkluderer med at mobiltelefonen er tidenes beste "privatdektetiv". :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har du pin-coden til mobilen, tilgang på mailen hans, bankutskrifter og sjekker lommene, er du rimelig sikra.

Høres helt sykt ut, men i noen tilfeller er dette nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg var sammen med en gang kom innom meg på vei hjem fra byen en lørdagsnatt. Da var det ikke måte på hvor høyt han elsket meg og hvor fint vi hadde det sammen osv. Men -jeg skulle opp tidlig neste morgen, og han gikk hjem til seg selv. Han var ganske full, og jeg ante dessuten ugler i mosen. Fulgte derfor etter ham hjem (fant ut at jeg ville finne ut en gang for alle). Da jeg kom frem til der han bodde kikket jeg inn vinduet, og fikk se silhuetten av en person som definitivt IKKE var ham. Jeg banket på, og ut kom en jente. Jeg ble helt paff, og fikk ikke gjort annet enn å rekke frem hånda, hilse, si navnet mitt og videre presentere meg som kjæresten til ***. Det hele ble egentlig ganske komisk da hun gjengjeldte hilsenen og sa: "Æ hete ***, og æ e også kjæresten til han ***".

Hehe...

Han var døddrukken, og hadde sovnet på sofaen -han merket derfor ikke at jeg kom. Vi stakk av sammen, ned til meg. Hun overnattet der, og gjett hvem som fikk sjokk dagen etter da vi begge dukket opp hos han og bedyret at vi ikke gadd ha noe mer med ham å gjøre!

Tji-hi!

Vi ante imidlertid ytterligere uro, og fant etterhvert ut at han hadde holdt på med flere i tillegg!! Hun ene jenta han hadde holdt på med en stund jobbet da på en bensinstasjon, og jeg stakk ned der for å prate med henne. Jeg forklarte henne situasjonen, og hun bekreftet at hun hadde et forhold til ham -om ikke som kjærester, så iallfall elskere. Jeg sa til henne at hun måtte gjøre hva hun ville -med tanke på å fortsatt forholde seg til ham eller ikke, men at jeg iallfall ville hun skulle vite at hun nok ikke var den eneste for ham. Hun fant ut at hun ville droppe ham, og fortalte meg i tillegg om en fjerde jente som hun visste om! Neste helg var vi alle på byen (hun på bensinstasjonen fikk med seg den fjerde jenta), og vi lekte at vi var kjempegode bestevenninner. *** Kom plutselig inn på det utestedet hvor vi var, og ble helt ufattelig lang i maska der vi fire satt og lo og pratet som om vi hadde kjent hverandre forever! Tror ikke jeg så ham smile ute på byen på flere år etterpå!!

:sjarmor:

Nelle :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...