Ulven Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Er det tilfeldigvis noen som har reist fra UK, Manchester airport, til Norge med transit i København som kan fortelle litt om hvordan reisen og testingen gikk?
Gjest Linny111 Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Dessverre, men flyet mitt fra UK til Norge ble nettopp endret til å mellomlande i København, så er også interessert. Jeg regner ikke med at det blir spesielt annerledes enn direkte? I hvert fall ikke om man er fullvaksinert og Europa har vaksinepass.
Ulven Skrevet 1. juli 2021 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2021 10 hours ago, Linny111 said: Dessverre, men flyet mitt fra UK til Norge ble nettopp endret til å mellomlande i København, så er også interessert. Jeg regner ikke med at det blir spesielt annerledes enn direkte? I hvert fall ikke om man er fullvaksinert og Europa har vaksinepass. Det var kjipt. 😧 Jeg håper ikke det blir så veldig vanskelig, men de fleste land har egne regler for UK akkurat nå, så det gjør det litt mer "spennende"
Gjest Linny111 Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 8 minutter siden, Ulven said: Det var kjipt. 😧 Jeg håper ikke det blir så veldig vanskelig, men de fleste land har egne regler for UK akkurat nå, så det gjør det litt mer "spennende" Ja, en del land har vel det, men blir interessant når folk er fullvaksinert og EU skal åpne grensene for fullvaksinerte. Jeg har bare kjøpt billetter i håp om at jeg får kommet hjem, men er ikke krise om det ikke går. Jeg føler meg ganske optimistisk denne gangen da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå