AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Jeg vet ikke om dette er et dilemma eller ikke, men jeg har problemer med å sortere tankene akkurat nå. Så jeg leter vel egentlig bare etter noen som har noe erfaringer rundt dette. Fikk meg kjæreste for ikke lenge siden, en av mine aller beste kompiser faktisk. Noe som føles så sjukt bra, da vi har den gode basisen som venner. Jeg er opprinelig fra Telemark men bor nå på Sørlandet. Flyttet til Sørlandet sep 2020 den gang på grunn av at jeg hadde en del psykiske plager som gjorde at jeg måtte bare komme meg vekk fra plassen. Bare det å flytte har hjulpet meg enormt med å bli kjent med meg selv og få alt annet på avstand. Jeg har vokst veldig på den tiden jeg har bodd her. Nå har jeg fått et jobb tilbud i Telemark og typen sier selv at han gjerne skulle hatt meg i nærheten igjen. Problemet mitt er vel bare det at jeg redd for å flytte tilbake igjen til hjemstedet mitt, redd for at alle minnene skal komme tilbake og at det fører til at jeg havner på en ny psykisksmell. Men føler også at jeg bare bør hoppe i det? Er jo ikke verre enn å flytte tilbake til sørlandet hvis det ikke fungerer for psyken min. Typen min sier også det at han ikke vil at jeg skal flytte tilbake til hjemstedet hvis jeg har det bra her jeg er nå. Jeg lar kanskje frykten overstyre litt mye. Som sagt så får jeg ikke sortert tankene mine, og jeg tror ikke noen ting av det jeg skriver nå henger på greip. Men hvis noen klarer å skjønne eller tolke det jeg skriver så gjerne del erfaringer eller tips. ELLER kritiske spørsmål som får meg til å tenke. Det hadde jeg satt pris på. Anonymkode: 42487...0ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå