Gå til innhold

Jeg håper alle damer som hater svigermor…

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

bare får sønner. Så får de svigerdøtre som seg selv😝

Anonymkode: e1f6b...680

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Bitter? 

Anonymkode: d7114...51c

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke i det hele tatt. Har både gutter og jenter  selv. Men jeg syns det er rart når damer (ikke alle) blir så irritert av svigermor. Vil  helst ikke ha henne der. Kun sin mor. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Nei ikke i det hele tatt. Har både gutter og jenter  selv. Men jeg syns det er rart når damer (ikke alle) blir så irritert av svigermor. Vil  helst ikke ha henne der. Kun sin mor. 

For svigermor kan jo aldri være kjærringa.. 

Anonymkode: d7114...51c

• Liker 15
Skrevet

Noen svigermødre er helt jævlige. Noen svigerdøtre er jævlige. De fleste svigermødre og svigerdøtre er hyggelige folk som gjør så godt de kan for å ha et godt forhold.

• Liker 27
Skrevet

Er det egentlig så utbredt at damer hater svigermødrene sine? Ingen av mine venninner har dårlige relasjoner til svigermødrene sine. Selv liker jeg svigermor skikkelig godt, bra dame.

• Liker 14
Skrevet

Dette er jo et forum hvor folk lufter tanker og avblåsninger, da virker det sikkert som mange har et dårlig forhold til svigermor. Jeg kjenner ingen som har et spesielt dårlig forhold til sine svigers, meg selv inkludert.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som en person som føler at når du blir behandlet litt dårlig, så trenger folk å straffes. Du er den svigermoren som tviholder på sønnen og som tror du kan fortsette å styre livet hans og som tror svigerdatteren ikke er en så bra dame som det sønnen hennes kunne ha fått. Bitter much, ja. Henne må jeg leve med. Svigermonster eksisterer. Sånne svigermødre setter sønnen i en vanskelig situasjon åså. Ikke bare svigerdatteren. 

Anonymkode: b6878...eba

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Du høres ut som en person som føler at når du blir behandlet litt dårlig, så trenger folk å straffes. Du er den svigermoren som tviholder på sønnen og som tror du kan fortsette å styre livet hans og som tror svigerdatteren ikke er en så bra dame som det sønnen hennes kunne ha fått. Bitter much, ja. Henne må jeg leve med. Svigermonster eksisterer. Sånne svigermødre setter sønnen i en vanskelig situasjon åså. Ikke bare svigerdatteren. 

Ehh eldste er 8 år. Så for se åssen det går😅 Men har mange venner som bare klager på svigermor . Så skrev utifra dette. Drar ikke alle over en kam her.  

HI

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ehh eldste er 8 år. Så for se åssen det går😅 Men har mange venner som bare klager på svigermor . Så skrev utifra dette. Drar ikke alle over en kam her.  

HI

Vel, det er en menneske type, og du høres ut som den typen 😉Vær litt obs på det, plutselig er du svigermor.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hater ikke svigermor, men jeg synes av og til hun behandler meg urettferdig. Av det har jeg lært hvordan jeg ikke skal oppføre meg den dagen min sønn gifter seg 🙂 Jeg vil gjerne ha en svigerdatter som meg selv. 

Anonymkode: da59d...dbd

• Liker 2
Skrevet

Jeg kunne bodd på hybel med min tidligere svigermor. Det er litt myteomspunnet at det er en så vanskelig relasjon. Jeg kjenner ingen som sliter med sin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det finnes også sjalu og eiesyke svigerdøtre, som mener enhver form for (av henne) ikke autorisert kontakt mellom mor og sønn er unaturlig og et forsøk på dominans fra svigermors side. Kvinnen i forholdet må gjerne snakke med sin mor daglig, men det er sært hvis mannen gjør det samme med sin mor?

Og før du beskylder også meg for å være bitter: nei, jeg er ingens svigermor enda, og har døtre.

Anonymkode: 1dfb2...66b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min svigermor er veldig hyggelig. Jeg har et like godt forhold til henne som til min egen mor. De er ulike og noen ting kan jeg like svigermor bedre enn min egen mor. Hun bryr seg mer om barna, har mer tid. 

Min eks svigermor var mindre hyggelig, eller hun sa ting uten å mene det vondt. For eksempel sa hun at "Jeg håper dere ikke får en gutt, det er et helvete og oppdra." Det skinte jo gjennom at hun ikke var sin sønns største fan. 

Anonymkode: 2feb9...530

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en svigermor og en ekssvigermor, jeg er selv svigermor (er godt voksen) til både svigerdøtre og svigersønner, jeg er mor og jeg er stemor. Jeg har venninner, søstre og bekjente som er akkurat det samme. 

Men; det er her på KG man har svigermødre fra helvete, ekser fra helvete og stemødre fra helvete. Resten av samfunnet er litt mer balansert....

Jeg har selvsagt hørt om fæle svigermødre, ekser og stemødre, men det er i langt, langt midre omfavn enn her på KG. 

Anonymkode: 6aaa3...088

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

HI

Å klage på noen eller noe er ikke det samme som å hate. Du må lære deg nyanser ellers framstår du som en veldig grunn og enkel person. 

Anonymkode: 82e84...39a

• Liker 1
Skrevet

Har bare hatt et godt forhold til mine svigermødre egentlig :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg setter pris på min svigermor. Hun er intens, men jeg klarer å tilpasse meg og vi kommuniserer godt😛

Anonymkode: 56747...ac2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tror der e like mange menn som "hater" sine svigermødre,men de snakker ikke om det på samme måte som kvinner gjør 😆 

Jeg for min del har en svigermor som bare vil alle vel, hun er en flott person som stiller opp hvis det er noe. Men hun er litt spesiell så til tider kan hun være ganske slitsom 😄 men det finnes ikke et vondt ben i hennes kropp så vi (altså barna hennes og deres partnere) vi kan klage litt eller le av det til hverandre, men aldri på noe ondsinnet måte 😊

Anonymkode: b0c01...81d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har verdens søteste svigermor og jeg er veldig glad i henne. Men hun er såpass mye eldre enn mine foreldre at hun tilhører liksom en helt annen generasjon så jeg opplever henne nesten mer som svigerbestemor. 

Anonymkode: 34e02...229

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...