AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Jeg trodde ærlig talt ikke det var mulig å få så god kjemi med en mann eller gutt kall det hva du vil med en som er så mye yngre enn meg. Jeg møtte han første gang i deseember 2020 da han begynte i mitt type yrke. Etter det har vi blitt bedre og bedre venner. Nå ringes vi omtrent hver dag og har alttids noe å snakke om....jeg har invitert han og bestekompisen hans på pizza her en kveld for han spurte om når jeg kom til å invitere dem hjem...for jeg er sykmeldt vært en stund og lovte dem det. Så neste uke skal jeg få det til. Han har kjæreste så ingenting sånn hvis noen lurer... men jeg syns det er helt fantastisk å ha en sånn flott mann som venn. Vi samarbeider og konkurrerer om hver andre og det er dritkult. Nå har han spurt meg om jeg kunne tenke meg å begynne å jobbe hos hans sjef fordi de trenger en ny... det er en fin avtale så jeg vurderer jo det da. Jeg føler meg egentlig velidg heldig som får sånn dra hjelp av en flott kollega... jeg kom til denne plassen helt ny i fjor og har ikke angret et sekund. Er det flere som har sånne flotte kolleger ?? Er det flere som har fått god kjemi med noen med veldig stor aldersforskjell??? Anonymkode: 109cd...947 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Ja en som er 27 år eldre enn meg er helt fantastisk. Vi har god sex også så vinn vinn. Anonymkode: e273b...f8d
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja en som er 27 år eldre enn meg er helt fantastisk. Vi har god sex også så vinn vinn. Anonymkode: e273b...f8d Herregud. Nei blander ikke business og pleassure 🙈 ts Anonymkode: 109cd...947
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå