AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 For ca 4 uker siden bestemte jeg og samboeren min å gjøre det slutt. Vi er begge veldig glad i hverandre, men fant ut at vi hadde ulikt syn på fremtiden. Vi bestemte oss for å skilles som venner, alt har gått veldig greit selv om det er helt for jævelig å gå fra hverandre. Uken etter at jeg flyttet ut måtte jeg tilbake for å hente en ting jeg hadde glemt igjen, ble hos han en liten stund etterpå og vi bare satt å snakket, veldig rar følelse når man kommer på «besøk» til der man bodde før, for så å være «venn» med han jeg kalte kjæresten min! men nå har det gått 2 uker siden jeg har pratet med han, å begynner å kjenne på et forferdelig savn… føles ut som at hele livet mitt er håpløst samtidig som at jeg bare har lyst til å prate med han å evt komme hjem igjen, men vet at det kan jeg ikke (for min egen del) vet også at det beste er å ikke ha så mye kontakt i begynnelsen.. Er dette normalt, at man igjennom et langt samboerskap bare skal slutte å prate med hverandre? Ikke noe «hvordan går det» eller «savner deg» melding? blir helt knust av savn, og bare gråter hver gang jeg tenker på han💔 Anonymkode: 5076a...b21
Matas Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod.
Anbefalte innlegg