Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ansatt i kommunalt korona- og vaksineteam og nå orker jeg seriøst ikke mer. Etter å ha blitt skjelt ut og truet av innbyggere daglig i flere måneden går jeg konstant og kikker meg over skuldra. Det har vært såpass ille i det siste at flere har vurdert å slutte. Leder, kommuneledelsen og smittevernsovelegen fnyser av oss og sier vi bare må finne oss i det, men de har heller ikke lyst til å sitte og svare på telefonene for å oppleve hvordan det er der. Kommuneledelsen informerer lokalavisa om diverse endringer i stedet for å informere oss om det (spesielt endringer som gjelder fra sekundet de innføres - som at studenter plutselig skal prioriteres for vaksine). 99% er ansatt i tilkallingsstillinger med null rettigheter og kontraktene betyr egentlig ikke en dritt - det er ikke engang spesifisert hvor man er ansatt.

Jeg vil bare vekk derfra, men er satt opp på dritmange vakter i juli og august. Hvordan er det lurest at jeg går frem for å slutte? I og med at jeg ikke har oppsigelsestid kan jeg vel strengt tatt bare si at jeg ikke gidder mer og gå?

Anonymkode: f0f73...818

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lever skriftlig og muntlig oppsigelse fra denne dato...

Anonymkode: af598...740

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Matas, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...