Gå til innhold

Hvorfor skjønner ikke kvinner menns biologi?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan garantere at akkurat din mann, uavhengig av alder, ser på unge kvinner og drømmer om dem. Det ligger i menns natur, enkelt og greit. Det betyr dog ikke at alle ville vært utro.

Mange forhåndsdømmer det som ekkelt, helt uten grunn. I dag er vi mennesker så utviklet intellektuelt sett at det ligger en forventing om at vi ikke har dyriske instinkter. Har vi det, blir liksom sett på som dyr som ikke har kontroll. Men vi er, og kommer alltid til å være 99,9 prosent lik andre dyrearter.

En betraktning jeg har gjort er å legge merke til hvor mange sultne blikk unge kvinner får på gata. Menn i absolutt alle aldre slenger et ekstra blikk på den blonde, unge og slanke damen som går forbi. Hadde de fått muligheten, hadde absolutt alle heterofile menn sagt ja til sex med henne, og veldig mange i forhold hadde trolig også tatt sjansen på å være utro.

Hvorfor tror kvinner at menn skal kunne undertrykke sine urinstinkter, som alltid har vært til stede? Det er ingen som forventer at kvinner skal undertrykke sine urinstinkter når de velger en sterk mann som kan forsørge familien.

Det ligger latent i dere fremdeles, det er bare å se på alle forhold. Prosentvis, i hvor mange forhold er kvinnen hovedforsørger, eller hvor mannen tjener minst? Det eksisterer nesten ikke. 

Anonymkode: 14aa1...3dd

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke. 

Anonymkode: b8e7b...56e

• Liker 6
Skrevet (endret)

Denne har vi hørt før. Den ultimate klisjeen av en trådtittel og innhold.

Endret av Kågebruker
  • Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Kågebruker said:

Denne har vi hørt før. Den ultimate klisjeen på en trådtittel og innhold.

Ja, utallige ganger. Det er mye av dette om dagene, noen har visst altfor mye fritid.

Anonymkode: 0d408...a79

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bryr meg ikke. 

Virker litt sånn når du tar deg tid på å svare TS..

Anonymkode: f0ea5...ebe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, bare for å fortelle at jeg har gitt opp menn og det maset, gnålet og dramaet deres hele tiden. Bestemte meg for en stund siden å leve resten av livet i frivillig sølibat og frivillig singel. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eg bryr meg ikkje om mannen min er meir tiltrukket av unge kvinner enn meg. Eg tar det ikkje personlig. Han har dradd på åra også, sånt som skjer over tid i eit ekteskap. 

Kva var hovedpoenget ditt? 

Anonymkode: 04973...7fa

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Dette har kvinner skjønt siden siden syndefloden😂 Gammelt nytt

Anonymkode: 1fe68...46f

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hvorfor tror kvinner at menn skal kunne undertrykke sine urinstinkter, som alltid har vært til stede? Det er ingen som forventer at kvinner skal undertrykke sine urinstinkter når de velger en sterk mann som kan forsørge familien.

Det er fritt frem for menn om de ønsker å inngå et forpliktende forhold og skape en familie eller ikke.

For de fleste par er gjensidig lojalitet, respekt og trofasthet  viktige deler av grunnlaget for et forhold.

Du er utrolig naiv om du tror at alt av kvinnens lyster er rettet mot kun livspartner. 

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Pingviner og flere andre dyrearter, er monogame, er pingviner kommet lenger i evolusjonen enn hankjønn av menneskearten sier du?

Anonymkode: c5820...8e6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan forstår vi deres biologi? Jo, vi blir jo glodd på og smilt til av menn der vi går på gata. Hyggelig det, og mannen blir stolt.      

Anonymkode: 1fe68...46f

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Jeg kan garantere at akkurat din mann, uavhengig av alder, ser på unge kvinner og drømmer om dem. Det ligger i menns natur, enkelt og greit. Det betyr dog ikke at alle ville vært utro.

Mange forhåndsdømmer det som ekkelt, helt uten grunn. I dag er vi mennesker så utviklet intellektuelt sett at det ligger en forventing om at vi ikke har dyriske instinkter. Har vi det, blir liksom sett på som dyr som ikke har kontroll. Men vi er, og kommer alltid til å være 99,9 prosent lik andre dyrearter.

En betraktning jeg har gjort er å legge merke til hvor mange sultne blikk unge kvinner får på gata. Menn i absolutt alle aldre slenger et ekstra blikk på den blonde, unge og slanke damen som går forbi. Hadde de fått muligheten, hadde absolutt alle heterofile menn sagt ja til sex med henne, og veldig mange i forhold hadde trolig også tatt sjansen på å være utro.

Det ligger latent i dere fremdeles, det er bare å se på alle forhold. Prosentvis, i hvor mange forhold er kvinnen hovedforsørger, eller hvor mannen tjener minst? Det eksisterer nesten ikke. 

Snakk for deg selv. Mennesker kan velge og leve uten sex. Man dør ikke av det.

Jeg har ikke hatt sex på fire år siden det ble slutt med eks kjæresten og jeg lever

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det mange menn som syns det er ok at kona ikke undertrykker sine biologiske instinkter og er utro med en sterk mann hun har sjans på da? Tror ikke mannen min hadde skjønt at jeg ikke kunne undertrykke de urinstinkter der av biologiske årsaker. Enda mindre hvis jeg slo meg sammen med ham, fordi han var en bedre forsørger. 

Anonymkode: 4bec5...301

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

På samme måte ligger det i kvinners biologi å bli sett på, selvfølgelig er der greit at en mann ser på andre damer (så lenge han ikke stirrer eller oppfører seg creepy), men han må også akspetere at hans kvinne blir sett på av andre menn. Kvinner liker Forøvrig også å se, både på andre menn og (noen ganger) kvinner, vi liker også å se på det som er pent selv om det ikke alltid handler om seksuell tiltrekning for oss, mennesker generelt liker jo vakre ting.

Anonymkode: cef93...d36

• Liker 2
Skrevet

Tenk å bruke så mye energi på å skrive det der….. 

:Gjesp:

• Liker 5
Gjest Tamsi
Skrevet

Menn har ikke akkurat stålkontroll på kvinners biologi heller.

AnonymBruker
Skrevet

Hahahaha 🤣🤣🤣🤣🤣 herregud, for ett hovedinnlegg

Anonymkode: 8c78d...813

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja det «traff en nerve» igjen eller, TS? 😆

Anonymkode: 0b22f...e2c

• Liker 1
Skrevet

Så fint å være så generaliserende….

«Hvorfor er alle menn slik» «Hvorfor gjør alle kvinner sånn» 

Lite reflektert innlegg som egentlig bare vitner om ts sin begrensede innsikt og manglede livserfaring. Og som alltid skrevet som anonym bruker.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Menns biologi er interessant, og hvorfor kvinner sliter med å forstå den er også merkelig. Men det du skriver er syltynt og stort sett feil. 

Dette synes jeg er spennende:

Hvorfor er kvinner, som er den seksuelle attraksjonen i forholdet mann/kvinne, og derfor er den som trenger å beskytte seg, betydelig svakere fysisk enn mannen? Hva er naturens logikk her? (er nok mange gode svar på dette spørsmålet)

Hvorfor blir kvinnens lyst til å stimulere mannen mindre utover i forholdet? (Skjønner hun ikke hvor viktig dette er. Økt kunnskap om hvor enkel og herlig visuell mannen er, og det økte behovet for å holde hans lyst oppe, burde tilsi økt innsats fra kvinnen. Lærer hun ingen ting om mannen gjennom parforholdet?)

Og, et oppfølgingsspørsmål til siste spm:
Er mannens seksualitet mer intellektuell enn kvinnens? Kvinnens lyst kan se ut til å være helt avhengig av hormoner og biologi. Menn tenker, kalkulerer og beregner, mye mer enn kvinner, for å oppnå sex. Kvinner føler bare at ting skjer, utenfor deres kontroll.

Anonymkode: 01315...e5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...