AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Jeg har en liten baby på 9 mnd. Min far kommer på besøk, han vet at jeg har kommentert føttene hans, å han vet at han ikke får lov å komme inn uten strømper. Jeg legger baby på gulvet, å da ser jeg føttene hans, uten strømpene. Han er knusktørr, og har grønne negler. Jeg blir forbanna på han! Sier «hva et det du holder på med?? Man kommer ikke inn i hjemmet til andre barbent med fotsopp og det er små barn som krabbet på gulvet.» Jeg har mye problemet med han fra før, så det er derfor jeg får nok. Jeg har nå måttet vaske ungen ordentlig. Må da koke alt som er, og vaske gulvet før ungen leker. Er jeg helt på bærtur? Anonymkode: ba66a...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Man kommer vel ikke inn barbent til noen uansett om man har fotsopp, det er både ekkelt og smittsomt. Sett frem et par tøfler eller eget par sokker til han neste gang. Anonymkode: ec1c1...ce7 7
Million Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 (endret) GRØNNE negler? I huleste, hva slags fotsopp er det? Men ja, kjøp noen tjukke sokker i hans størrelse og ha liggende hjemme hos deg, og gi ham i døren neste gang han kommer. Endret 30. juni 2021 av Million 7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 Million skrev (7 minutter siden): GRØNNE negler? I huleste, hva slags fotsopp er det? Men ja, kjøp noen tjukke sokker i hans størrelse og ha liggende hjemme hos deg, og gi ham i døren neste gang han kommer. Det er egentlig vanligere enn du tror. Heter neglsopp Anonymkode: ba66a...fcb 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #6 Skrevet 30. juni 2021 Han er vel en voksen mann? Hiv han ut og be han komme tilbake når folkeskikken er i orden Anonymkode: bdcc2...a45 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #7 Skrevet 30. juni 2021 Million skrev (14 minutter siden): GRØNNE negler? I huleste, hva slags fotsopp er det? Men ja, kjøp noen tjukke sokker i hans størrelse og ha liggende hjemme hos deg, og gi ham i døren neste gang han kommer. Jeg fikk ikke stoppet han da min samboer møtte han i døra. De sto lenge i kjelleren å pratet, Jeg var oppe med baby. Anonymkode: ba66a...fcb 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #8 Skrevet 30. juni 2021 Jeg mistenker at han liker å provosere. Han oppfører seg respektløst. Anonymkode: 910b7...503 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #9 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Man kommer vel ikke inn barbent til noen uansett om man har fotsopp, det er både ekkelt og smittsomt. Sett frem et par tøfler eller eget par sokker til han neste gang. Anonymkode: ec1c1...ce7 Jeg har selv ekstremt tørre og sprukne føtter. Om det er fotsopp vet jeg ikke, har aldri sjekket det hos lege. Men slike tørre føtter trenger luft, spesielt nå om sommeren når det er varmt og klamt. Jeg går til og med barbeint inne på jobb jeg Anonymkode: 85ae2...635 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #10 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har selv ekstremt tørre og sprukne føtter. Om det er fotsopp vet jeg ikke, har aldri sjekket det hos lege. Men slike tørre føtter trenger luft, spesielt nå om sommeren når det er varmt og klamt. Jeg går til og med barbeint inne på jobb jeg Anonymkode: 85ae2...635 Hvorfor går du ikke til fotterapeut? Tror du andre synes det er deilig å se på se oppsprukne føttene dine på jobb? Stakkars kolleger. Anonymkode: ad3ed...a88 7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #11 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har selv ekstremt tørre og sprukne føtter. Om det er fotsopp vet jeg ikke, har aldri sjekket det hos lege. Men slike tørre føtter trenger luft, spesielt nå om sommeren når det er varmt og klamt. Jeg går til og med barbeint inne på jobb jeg Anonymkode: 85ae2...635 Fysj!! Anonymkode: 67cd6...9fa 1
AnonymBruker 42 Skrevet 30. juni 2021 #12 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er jeg helt på bærtur? Du høres helt hysterisk ut, men samtidig burde han jo klare å ta på seg sokker når han vet du er litt "spess" Ellers er jeg også med i -gjengen 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #13 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har selv ekstremt tørre og sprukne føtter. Om det er fotsopp vet jeg ikke, har aldri sjekket det hos lege. Men slike tørre føtter trenger luft, spesielt nå om sommeren når det er varmt og klamt. Jeg går til og med barbeint inne på jobb jeg Anonymkode: 85ae2...635 1 Da går du til noen som kan føtter. Ev. så kjøper du: https://lyko.com/no/baby-foot/baby-foot?gclid=CjwKCAjwrPCGBhALEiwAUl9X0wZE-adSQqQMt5u5jtRa_oOBX0mxWGBtRY4xvDuxcNUuueb5PB7FPRoCzkYQAvD_BwE Den er fantastisk for tørre føtter. 2 Greit å gå barbeint i sko og hjemme, men på besøk trer du på deg et par ankelsokker som du har i lomma. Og pp jobben går du i sandaler. Du går IKKE rundt inne hos andre og på jobb barbeint og flassende død fothud. Anonymkode: 82b59...17e 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #14 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor går du ikke til fotterapeut? Tror du andre synes det er deilig å se på se oppsprukne føttene dine på jobb? Stakkars kolleger. Anonymkode: ad3ed...a88 Må man ikke ha legehenvisning? Er det dyrt? Det er vel strengt tatt jeg som har de største plagene med mine føtter Anonymkode: 85ae2...635
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #15 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Må man ikke ha legehenvisning? Er det dyrt? Det er vel strengt tatt jeg som har de største plagene med mine føtter Anonymkode: 85ae2...635 Selv om du har plager trenger du vel ikke plage andre? Hva tenker dine kollegaer om at du går barbeint inne? Regner med du jobber på ett kontor eller noe lignende? Om beina dine er så plagsom for deg, så går du jo til legen. Du forsøker jo å gjøre noe med problemet, ikke bare drite i omgivelsene dine.. Anonymkode: 989fe...c76 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #16 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Må man ikke ha legehenvisning? Er det dyrt? Det er vel strengt tatt jeg som har de største plagene med mine føtter Anonymkode: 85ae2...635 Nei du trenger ikke henvisning. Google så får du prisliste ved din nærmeste klinikk. Anonymkode: ad3ed...a88
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #17 Skrevet 30. juni 2021 Kjøp inn besøkscrocs, skyld på at du akurat har bonet gulvet, skal bone det ol. Så sier du at alle må bruke de frem til videre... Anonymkode: 5a2a5...ba9
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #18 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg fikk ikke stoppet han da min samboer møtte han i døra. De sto lenge i kjelleren å pratet, Jeg var oppe med baby. Anonymkode: ba66a...fcb Jeg hadde bare sluttet å invitere han eller slippe han inn. Du har gitt beskjed, han gidder ikke ta hensyn, han respekterer ikke deg. Å ta på seg noen sokker er virkelig ikke mye å forlange av folk. Anonymkode: 989fe...c76 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #19 Skrevet 1. juli 2021 Jeg ofte ser foreldrene på barnas badebasseng med fotsopp også barbeint, så ekkelt! Til og med pene damer med hår styling og makeup, og disse ekle mørke flekkene på føtter, æsssj.... Lurer på hvorfor bruker ikke barna i Norge badesko når de går på svømming?? Der jeg kommer fra, å ha på badesko når man skal i bassegn var nesten like viktig som å ha på svømmetøy. Anonymkode: 81c12...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå