Egenskap Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Hvilken rett har Norge å definere dem som er vaksinert til å kalle ikke vaksinert kun fordi dem har blitt vaksinert med andre vaksinerer enn dem som er godkjent via EMA. Er dette enda en forbrytelse Norge gjør ovenfor menneske rettigheter? Selv om noen har tatt Sputnik vaksine anser Norge dem som ikke vaksinerte. Det er for meg veldig alvorlig. 1
Elidaa Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Egenskap skrev (1 time siden): Hvilken rett har Norge å definere dem som er vaksinert til å kalle ikke vaksinert kun fordi dem har blitt vaksinert med andre vaksinerer enn dem som er godkjent via EMA. Er dette enda en forbrytelse Norge gjør ovenfor menneske rettigheter? Selv om noen har tatt Sputnik vaksine anser Norge dem som ikke vaksinerte. Det er for meg veldig alvorlig. Hvor har du lest dette? Norge er forresten blant de største eierne av Pfizer. Kanskje det har noe med saken å gjøre🤷♀️ 💸💵💰 4
NorthernLight Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Egenskap skrev (1 time siden): Hvilken rett har Norge å definere dem som er vaksinert til å kalle ikke vaksinert kun fordi dem har blitt vaksinert med andre vaksinerer enn dem som er godkjent via EMA. Er dette enda en forbrytelse Norge gjør ovenfor menneske rettigheter? Selv om noen har tatt Sputnik vaksine anser Norge dem som ikke vaksinerte. Det er for meg veldig alvorlig. Forbrytelse? Det var vel å dra den litt langt... 3
Anbefalte innlegg