Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Færre nye tråder..trolletrådene er mer blodfattige...gidder ikke avsløre de som troll engang:) ligger kg-kvinnene på stranda og sikler etter stramme mannerumper...mens forumet seiler sin egen sjø?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det meste er som før, men seksualitetsforumet er verre enn noensinne. Det er forlatt av kvinner. Kun en og annen ny mannlig optimist dukker opp av og til, og tror han er en av få i en nyoppdaget hønsegård. Noen gamle mannlige travere, og hissige feminister, får han raskt ned på jorda. Så er han borte. Og bare noen tulletråder ligger igjen, før de også fader ut. Sånn går dagene.

Anonymkode: e9b56...6c6

• Liker 2
Skrevet

Du kom meg i forkjøpet, tenkte det samme da jeg scrollet ned overskriftene på forsia. Denne var det første jeg gadd å klikke meg inn på i det hele tatt. Kanskje trollene står i kø ved grensa og venter på å få sjekket passet? Evt har man rett og slett blitt immun. 

AnonymBruker
Skrevet

Enten er intelligensnivået her til lands vanvittig mye lavere, enn jeg opprinnelig trodde, eller så er det fortsatt troll her. Du går bare ikke inn i de rette trådene. Folk kan jo umulig være så enkle som enkelte av trådene de skriver får dem til å fremstå. Jeg velger i min naivitet og tenke. at de er troll :)

Anonymkode: d9060...f55

Skrevet

Det er jo skoleferie. Det popper opp troll som paddehatter da. Har alltid vært sånn.

Skrevet

Syns det var stille her og etter 2 mnd pause her i fra😂

Skrevet
Bente1234 skrev (6 minutter siden):

Syns det var stille her og etter 2 mnd pause her i fra😂

Stille som graven her Bente...sextrådene er helt døde når det sendes fotballEM ..!! Kan du se noen sammenheng der?🙄😳😂

Skrevet
ABM skrev (10 timer siden):

Stille som graven her Bente...sextrådene er helt døde når det sendes fotballEM ..!! Kan du se noen sammenheng der?🙄😳😂

Mannfolk er mer opptatt av fotball enn sex😂. Det er jo bra de har andre interesser og. Syns sex gruppa er grisete stort sett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...