AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Han har vært utro flere ganger. Jeg gremmes bare ved å tenke på det. De siste årene så har han kost seg med å chatte , i den tro at jeg ikke ante noen ting. Han lyver og lyver... Jeg vet jeg burde løpt langt vekk. Men jeg får det ikke til, hva er galt med meg ? (må nevne at jeg har hatt en veldig vanskelig barndom med veldig lite trygghet, jeg tror selv det er her problemet ligger, men jeg skammer meg over meg selv at jeg ikke klarer å stå opp for meg selv) Anonymkode: 8d7a3...f8d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Du vil bli trygg når du er alene. Fordi du da lever med en du kan stole på, nemlig deg selv. Anonymkode: 7f9a5...ea7 19
Elinora Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Forstår det er vanskelig. Man vet som regel hva som er best for en selv innerst inne men så ligger det en frykt av andre grunner. Det er ingenting galt med deg. Et forhold er med to personer, ikke en, ikke 3 eller fler. Hvis han virkelig vil være sammen med deg må han slutte med slikt. Bare gi et ultimatum, det forstår menn bedre enn selve snakken noenganger. 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 Har dere barn? Hvor gamle i så fall? Anonymkode: 161c0...d1f
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du vil bli trygg når du er alene. Fordi du da lever med en du kan stole på, nemlig deg selv. Anonymkode: 7f9a5...ea7 Jeg begynte å gråte når jeg leste svaret ditt, det er jo sånn det er. Så enkelt, men alikevell for jæ.... vanskelig. Anonymkode: 8d7a3...f8d 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #6 Skrevet 30. juni 2021 Elinora skrev (1 minutt siden): Forstår det er vanskelig. Man vet som regel hva som er best for en selv innerst inne men så ligger det en frykt av andre grunner. Det er ingenting galt med deg. Et forhold er med to personer, ikke en, ikke 3 eller fler. Hvis han virkelig vil være sammen med deg må han slutte med slikt. Bare gi et ultimatum, det forstår menn bedre enn selve snakken noenganger. ❤️ takk Anonymkode: 8d7a3...f8d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #7 Skrevet 30. juni 2021 Har du ingen du kan snakke med? Anonymkode: 68863...ba8
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #8 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har dere barn? Hvor gamle i så fall? Anonymkode: 161c0...d1f Nei, ingen barn. Det gjør det hele enda verre synes jeg. Fordi jeg har ingen andre enn meg selv å skylde på... Anonymkode: 8d7a3...f8d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #9 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du ingen du kan snakke med? Anonymkode: 68863...ba8 Nei, siden jeg skammer meg sånn så tør jeg ikke fortelle dette til noen da det har pågått i så lang tid. Jeg bare klarer ikke å snakke med noen som kjenner meg / oss. Anonymkode: 8d7a3...f8d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #10 Skrevet 30. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, siden jeg skammer meg sånn så tør jeg ikke fortelle dette til noen da det har pågått i så lang tid. Jeg bare klarer ikke å snakke med noen som kjenner meg / oss. Anonymkode: 8d7a3...f8d Det er verre å snakke med noen du kjenner som kan hjelpe deg ut av det, enn å leve med denne mannen resten av ditt liv? Det er ingen måte å gjøre dette smertefritt på. Jeg tenker du må forberede deg på at ja, det vil gjøre vondt, og ja det vil være vanskelig. Men om 1 år sitter du i en stol og endelig klarer slappe av fordi du slipper tenke på mannen din. Han er historie. Du må rett og slett innstill deg på at det blir vanskelig og ekkelt, men at du vil klare det. Du må starte prosessen, tenke minst mulig, og til slutt er det over. Anonymkode: 68863...ba8 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #11 Skrevet 30. juni 2021 Du vil være tryggere når du er alene, da har du deg selv å stole på Ikke han nissen der. Dette er ikke noe DU skal skamme deg over, det er han som skal skamme seg. Snakk med noen om det, si at du nylig fant ut av det om det hjelper deg, men du har ingen skam i dette. Det er ikke du som har vært utro. Anonymkode: 49f99...0f5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #12 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er verre å snakke med noen du kjenner som kan hjelpe deg ut av det, enn å leve med denne mannen resten av ditt liv? Det er ingen måte å gjøre dette smertefritt på. Jeg tenker du må forberede deg på at ja, det vil gjøre vondt, og ja det vil være vanskelig. Men om 1 år sitter du i en stol og endelig klarer slappe av fordi du slipper tenke på mannen din. Han er historie. Du må rett og slett innstill deg på at det blir vanskelig og ekkelt, men at du vil klare det. Du må starte prosessen, tenke minst mulig, og til slutt er det over. Anonymkode: 68863...ba8 Jeg tar det til meg, jeg vet at det egentlig er det eneste rett å gjøre. Takker for gode råd. Takk ❤️ Anonymkode: 8d7a3...f8d 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #13 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du vil være tryggere når du er alene, da har du deg selv å stole på Ikke han nissen der. Dette er ikke noe DU skal skamme deg over, det er han som skal skamme seg. Snakk med noen om det, si at du nylig fant ut av det om det hjelper deg, men du har ingen skam i dette. Det er ikke du som har vært utro. Anonymkode: 49f99...0f5 Tusen takk for dine støttende og gode ord ❤️ Anonymkode: 8d7a3...f8d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #14 Skrevet 30. juni 2021 Bare hopp i det. Anbefaler forresten siste episode av podcasten G-punktet, om ei som ble bedratt på samme måte som deg. Når du hører det skjønner du at du må forlate. Anonymkode: dc234...e53 1
PM75 Skrevet 30. juni 2021 #15 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei, siden jeg skammer meg sånn så tør jeg ikke fortelle dette til noen da det har pågått i så lang tid. Jeg bare klarer ikke å snakke med noen som kjenner meg / oss. Anonymkode: 8d7a3...f8d Det er ikke du som skal skamme deg, det er han! Håper du velger en vei som gir deg et godt liv! 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #16 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Bare hopp i det. Anbefaler forresten siste episode av podcasten G-punktet, om ei som ble bedratt på samme måte som deg. Når du hører det skjønner du at du må forlate. Anonymkode: dc234...e53 Den skal jeg høre på. - Takk ❤️ Anonymkode: 8d7a3...f8d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #17 Skrevet 30. juni 2021 PM75 skrev (58 minutter siden): Det er ikke du som skal skamme deg, det er han! Håper du velger en vei som gir deg et godt liv! ❤️ takk for gode ord Anonymkode: 8d7a3...f8d
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #18 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, ingen barn. Det gjør det hele enda verre synes jeg. Fordi jeg har ingen andre enn meg selv å skylde på... Anonymkode: 8d7a3...f8d Det er forståelig at det er vanskelig å gå, dere har skapt dere et liv. Forholdet består av mer enn utroskapen hans også.Og kanskje har utroskapen skapt en dynamikk som gjør at du ikke føler deg verdifull fordi han velger andre og har blikket utover hele tiden. Da blir det enda mer skremmende å gå. Han psyker deg ut. Det er bra dere ikke har barn. For når dagen kommer og du er sterk nok til å gå, da er du fri. Du er verdt å elske, du er verdt respekt. Du er verdifull. Anonymkode: 161c0...d1f 5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #20 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er forståelig at det er vanskelig å gå, dere har skapt dere et liv. Forholdet består av mer enn utroskapen hans også.Og kanskje har utroskapen skapt en dynamikk som gjør at du ikke føler deg verdifull fordi han velger andre og har blikket utover hele tiden. Da blir det enda mer skremmende å gå. Han psyker deg ut. Det er bra dere ikke har barn. For når dagen kommer og du er sterk nok til å gå, da er du fri. Du er verdt å elske, du er verdt respekt. Du er verdifull. Anonymkode: 161c0...d1f Det kjennes så godt i hjerte å få så kloke og fine råd/tilbakemeldinger, jeg blir rørt . Tusen takk ❤️ Anonymkode: 8d7a3...f8d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå