AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Har vært så uheldig at etter at jeg tok vaksinen så ble jeg så svimmel at jeg falt ned rett på stolryggen og fikk skade på nesen min. Den er den bul på høyre side og selvtilliten min er langt nede. Legen sa at det bare er kosmetisk og må fikses privat. Har noen tips til hvem som er flinke til å operere? F. eks hvordan er Aleris? Anonymkode: 7e710...27b
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Hvor lang tid har det gått da? Avvente kanskje.. og er det noen andre enn deg som ser denne bulen? Anonymkode: 2c160...d2c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvor lang tid har det gått da? Avvente kanskje.. og er det noen andre enn deg som ser denne bulen? Anonymkode: 2c160...d2c Hei. Jeg har hatt denne bulen i 3 måneder nå. Flere har påpekt denne deriblant kolleger som jeg ikke har sett på flere måneder. Vært på kontroll hos ØNH. Rådet var kosmetisk kirurgi. Anonymkode: 3b1da...817
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #4 Skrevet 3. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 30.6.2021 den 18.20): Hei. Jeg har hatt denne bulen i 3 måneder nå. Flere har påpekt denne deriblant kolleger som jeg ikke har sett på flere måneder. Vært på kontroll hos ØNH. Rådet var kosmetisk kirurgi. Anonymkode: 3b1da...817 Hva er ØNH? Jeg ville ventet en stund. Neser kan være hovne i mer enn ett år. Kanskje vil «bulen» forsvinne av seg selv. 3 måneder er kort tid, gi det mer tid. Anonymkode: 5ad79...e9f
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2021 #5 Skrevet 5. juli 2021 Kan anbefale Tormod Westvik. Men lurer på om det må gro og hevelsen må helt ned før de kan operere tror jeg. Men hør for sikkerhets skyld. Men det jeg har lest hvertfall. Det kan ta 1-2 år. Anonymkode: 7f8e5...749
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2021 #6 Skrevet 6. juli 2021 Jeg opererte også etter et uhell, og det ble tatt ved ØNH på grunn av at jeg fikk såpass mye bul at det ble vanskelig å puste liggende. Man tok også vekk noe arrvev, her ble jeg fortalt at det ikke hadde vært noen ide å vente alt for lenge fordi det hadde blitt verre å fjerne. For meg er det uvisst hvorfor, men det var dette de sa. Jeg har siden vurdert å operere for kosmetisk årsak, men har latt være hittil. Forbered deg på noen dager hvor alt er vondt når det gjelder sove, spise, drikke og egentlig alt relatert til å være våken. Jeg tror jeg sov mest mulig i løpet av to dager, og kunne vanskelig spise annet enn suppe, lapskaus og is. Is var fantastisk fordi det lindret også med kulde. Lykke til, det går nok helt fint Anonymkode: bf347...cea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå