Gå til innhold

Gladmat i Stavanger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke forstå at så mange synes det er sååå fantastisk med Gladmat! En haug med folk og måker i varmen - køer og trengsel. Oppsøke dette fordi det faktisk er gøy?? Er rart hvor forskjellige vi mennesker er. Bor selv i Stavanger og unngår byen når dette pågår-men ære være de som koser seg😇

Anonymkode: 35317...93a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi pleier å gå når de åpner en av formiddagene, kjøper matvarer hos noen av de flinke produsentene, deretter finner vi et sted hvor vi kan sitte ute, spiser lunsj, deler en flaske vin og ser på livet. Veldig koselig! Om kvelden orker jeg ikke være der, trengsel og køer overalt. I år hadde jeg i tillegg vært redd for smitte.

Anonymkode: 7db06...346

AnonymBruker
Skrevet

Før jeg fikk barn elsket jeg det. Føltes som å være på festival, bare uten musikken

Nå får jeg klaus av så mye folk- og kunne aldri gått med ungene. Da hadde jeg blitt kjeftemor.

(Og i år skjønner jeg ikke at de får lov, når vi har så høye smittetall)

Anonymkode: c481c...781

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som flere finner gode alternative løsninger her😊

Anonymkode: 35317...93a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer også fra Stavanger (bor der ikke nå lengre, men pleier å reise til familie i forbindelse med Gladmat), og jeg elsker Gladmat! Synes at det bestandig er et eller annet nytt og jeg liker at sentrum i Stavanger "for engangs skyld" er skikkelig befolket av turister og cruiseskipene gjør seg i bakgrunnen. Det pleier også alltid å være pent vær i forbindelse med Gladmat :) 

Anonymkode: 0a8da...c69

AnonymBruker
Skrevet

Et rølpete arrangement med skyhøy harry-faktor. Med tanke på svært mange av deltakerne/publikum kunne det like gjerne vært kalt øl og junkfood-festivalen. Mye fyll og apekatter, og svært lite tilgjengelig gourmet-mat. Har inntrykk av at populariteten er dalende, så den forsvinner forhåpentligvis om få år.

Anonymkode: 6c422...9e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...