AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Min beste venninne er jo det av en grunn. - men jeg klarer ikke å være 100 % ærlig med henne da jeg er redd for å høre enkelte ting tilbake fra andre om vi skulle bli uvenner. Det er vel en forsvarsmekanisme, siden jeg har opplevd å bli skuffet så mange ganger før. Hvordan har du det med din bestevenn ? Tenker du som meg eller deler du ALT. Anonymkode: 3ffda...5ec
PM75 Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Jeg har gode venninner som jeg setter utrolig pris på og kan prate med om mye. Men nei, jeg deler ikke alt. En del tanker tilhører bare meg. Og det er bare meg som skal ha den fulle oversikten over mine bra og dårlige handlinger gjennom livet 😉 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #3 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Min beste venninne er jo det av en grunn. - men jeg klarer ikke å være 100 % ærlig med henne da jeg er redd for å høre enkelte ting tilbake fra andre om vi skulle bli uvenner. Det er vel en forsvarsmekanisme, siden jeg har opplevd å bli skuffet så mange ganger før. Hvordan har du det med din bestevenn ? Tenker du som meg eller deler du ALT. Anonymkode: 3ffda...5ec Stort sett så deler jeg alt med henne,men det er jo enkelte ting jeg ikke deler som at jeg har hatt elsker. At jeg snakker med en annen mann om sex osv. Anonymkode: bf963...3e9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #4 Skrevet 1. juli 2021 Jeg har ikke fortalt bestevenninna alt nei. Veldig mye, men ikke alt. Hun aner ikke at jeg tidligere har solgt både sex og rus, eller at jeg har hatt et langt mer problematisk forhold til mat og meg selv enn det hun er klar over. Det finnes noen få som vet brøkdeler av en av disse fortidene, men ingen vet om hele historien. Jeg tror aldri jeg kommer til å fortelle til noen heller, på grunn av fordommene og skammen jeg vil bli pålagt.. Anonymkode: 59960...638 1
Malleus Skrevet 1. juli 2021 #5 Skrevet 1. juli 2021 Tror jeg i teorien kunne delt veldig mye, men i praksis har jeg jo ikke behov for å dele alt. Det kommer også litt an på hvordan dynamikken mellom oss er. Opplevde en gang at et tema ble litt for privat (ikke på en fornærmende eller sårende måte, men det ble bare litt kleint og ukomfortabelt for oss to), så da bestemte jeg meg at det temaet skal jeg ikke bringe på banen igjen, med mindre en av oss ytrer et behov for det. Føler at jeg kan snakke om "det meste", men om det er nødvendig er en helt annen sak. Man må ha litt for seg selv også Hvis det er snakk om hemmeligheter så føler jeg ikke helt behovet for å dele det med min nærmeste venn, hvis det er noe h*n ikke trenger å vite noe om. Sånt kan jeg fint ta vare på for meg sjøl. Tror ikke det er unormalt at man ikke deler alt - det er vel ikke noe man skal føle man "må".
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Jeg har ingen venner, så dette slipper jeg ta stilling til. Anonymkode: e393b...1e7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #7 Skrevet 1. juli 2021 2 hours ago, Malleus said: Tror jeg i teorien kunne delt veldig mye, men i praksis har jeg jo ikke behov for å dele alt. Det kommer også litt an på hvordan dynamikken mellom oss er. Opplevde en gang at et tema ble litt for privat (ikke på en fornærmende eller sårende måte, men det ble bare litt kleint og ukomfortabelt for oss to), så da bestemte jeg meg at det temaet skal jeg ikke bringe på banen igjen, med mindre en av oss ytrer et behov for det. Føler at jeg kan snakke om "det meste", men om det er nødvendig er en helt annen sak. Man må ha litt for seg selv også Hvis det er snakk om hemmeligheter så føler jeg ikke helt behovet for å dele det med min nærmeste venn, hvis det er noe h*n ikke trenger å vite noe om. Sånt kan jeg fint ta vare på for meg sjøl. Tror ikke det er unormalt at man ikke deler alt - det er vel ikke noe man skal føle man "må". Nå ble jeg nysgjerrig må jeg innrømme, hva var det som ble for ukomfortabelt? Jeg gjetter kategorien kroppslige funksjoner 🙆🏽♀️ Anonymkode: 59960...638
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #8 Skrevet 1. juli 2021 PM75 skrev (13 timer siden): Jeg har gode venninner som jeg setter utrolig pris på og kan prate med om mye. Men nei, jeg deler ikke alt. En del tanker tilhører bare meg. Og det er bare meg som skal ha den fulle oversikten over mine bra og dårlige handlinger gjennom livet 😉 Ja, sånn føles det, noen ting er bare for personlige.. Og som man sier.. Det 1 vet , det vet ingen. Det 2 vet, det vet alle.. Anonymkode: 3ffda...5ec 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #9 Skrevet 1. juli 2021 Tja, min beste venninne vet nok det meste det er å vite om meg. Selvsagt ikke absolutt alt, men veldig mye. Men nå har heller ikke jeg noen hemmeligheter som jeg føler at det hadde vært krise om det kom ut, så sånn sett er det jo ikke så veldig mye jeg tenker over i det store og det hele. Anonymkode: 399e4...ee4
Malleus Skrevet 1. juli 2021 #10 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nå ble jeg nysgjerrig må jeg innrømme, hva var det som ble for ukomfortabelt? Jeg gjetter kategorien kroppslige funksjoner 🙆🏽♀️ Anonymkode: 59960...638 Tja, kan vel si det sånn😆 Litt mer kategorien seksualitet og tanker rundt det. Man har liksom bilder i hodet av venner som sitter og er åpne med hverandre om alt (sikkert noe jeg har fra amerikanske tv-serier😅), men det funka ikke for oss. Syns absolutt ikke selve temaet er kleint i seg selv, og heier på at man kan snakke åpent om det - det var bare ikke greia vår å sitte og ha samtaler om.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #11 Skrevet 1. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har ikke fortalt bestevenninna alt nei. Veldig mye, men ikke alt. Hun aner ikke at jeg tidligere har solgt både sex og rus, eller at jeg har hatt et langt mer problematisk forhold til mat og meg selv enn det hun er klar over. Det finnes noen få som vet brøkdeler av en av disse fortidene, men ingen vet om hele historien. Jeg tror aldri jeg kommer til å fortelle til noen heller, på grunn av fordommene og skammen jeg vil bli pålagt.. Anonymkode: 59960...638 Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har hatt det, men jeg er selv en godt voksen kvinne og har opplevd mye av det meste 😉 sånn føles det iallefall. Og forstår deg så inderlig godt ❤️ Anonymkode: 3ffda...5ec
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #12 Skrevet 1. juli 2021 Jeg deler minst mulig om meg selv, selv til mine nærmeste. Vet ikke hvorfor, men jeg har ikke behov for det, og alle mine venninner synes å bruke meg som en mental lufteventil. Jeg vet «alt» om alle mine venner. Jeg har ni nære venner som alle anser meg som sin nærmeste og beste venn, og som forteller meg alt. Absolutt alt de sliter med. Det er greit for meg, jeg er glad for at de stoler på meg, men jeg føler ikke det samme behovet for å lufte ut og dele selv. På grunn av min tunge og vanskelige historie og bagasje sliter jeg nok med å stole på andre, og det er vanskelig for leg å vise meg sårbar. Anonymkode: 489fe...db6
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #13 Skrevet 1. juli 2021 Jeg og min beste venninne deler absolutt alt! På god og vond. Vi stoler på hverandre, fordi vi vet så mye om den andre. Hun vet mer om meg og mine hemmeligheter enn min samboer. Jeg stoler i prinsipp ikke på noen andre. Anonymkode: 381ec...5e2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #14 Skrevet 1. juli 2021 On 6/30/2021 at 5:34 PM, AnonymBruker said: Min beste venninne er jo det av en grunn. - men jeg klarer ikke å være 100 % ærlig med henne da jeg er redd for å høre enkelte ting tilbake fra andre om vi skulle bli uvenner. Det er vel en forsvarsmekanisme, siden jeg har opplevd å bli skuffet så mange ganger før. Hvordan har du det med din bestevenn ? Tenker du som meg eller deler du ALT. Anonymkode: 3ffda...5ec Samme her. Jeg er aldri 100% ærlig med mine venner. Føles veldig overfladisk. Men jeg er bare redd for at ting kan komme ut. Hater at jeg er sånn. Min verste frykt er at jeg forteller og åpner meg opp til en venn og h*n går til mine foreldre med ting og tang foreksempel. Og om kanskje ting kan bli brukt mot meg i fremtiden. Anonymkode: 854b2...bad
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #15 Skrevet 1. juli 2021 Jeg kan snakke om 90% av mitt liv og mine tanker til min bestevenninne. Noe holder jeg tilbake, men det er veldig personlig. Vi kan fint prate om sex. Anonymkode: d8bfc...c5a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #16 Skrevet 3. juli 2021 Alt, utenom at jeg har følelser for han 🙁 Anonymkode: 56af5...2ae
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #17 Skrevet 3. juli 2021 At jeg er pappan hams. Anonymkode: afc0e...e7f
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #18 Skrevet 3. juli 2021 Deler 90% med bestevenninden. 10% holder jeg for meg selv. Men veldig deilig og takknemlig for at jeg kan dele såpass mye med en person❤️ Anonymkode: 60450...fed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå