AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Tenker på frokostbuffet spesielt, som jeg alltid har syntes har vært litt ekkelt, selv før corona. Er man nå tilbake til samme gamle, med skjæring på samme brødet, grafse rundt i felles rundstykkeboks og dele samme håndtak og bestikk på diverse?? Kunne håpe at man kanskje hadde lært litt av en slik pandemi, men mitt inntrykk er at det kun er en spritdispenser ved inngangen som skiller😅 Eller tar jeg feil? (håper jo det, for da kunne det fristet mer å sjekke inn på hotell i sommer også…) Anonymkode: d9d92...227
reiseglad Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Varierer nok fra hotell til hotell. Bodde nylig på Thon hotell i Lofoten, og der var det "pekebuffet" hvor de ansatte la på tallerkenen det du pekte på og ville ha - også brød. I Oslo (Comfort hotell Karl Johan) var det som før, men større avstand mellom bordene. Alle gjestene berørte brødet og serveringsbestikket....
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Usj ja, ikke bra.. pekebuffet hørtes mye bedre ut, da slettes ikke alle er like nøye med håndvask/ spriting før ankomst🤧 Ts Anonymkode: d9d92...227
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Skrevet 30. juni 2021 Bristol i Oslo hadde ikke buffet, men servering fra meny i fjor sommer (selv om jeg er usikker på om det er sånn i år også). På Thon Nordlys i Bodø var det i vinter vanlig buffet, men med spritdispensere "overalt" (inkludert våtservietter på hvert bord). Følte meg trygg begge plasser. Anonymkode: 34078...90a
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 Vært på hotell i Kragerø,Horten, Kristiansand og Lindesnes siste tiden, buffet og alt som før med unntak av antibac, likt på alle hotellene. Anonymkode: e3033...ca7 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2021 #6 Skrevet 1. juli 2021 Ta med egen antibac og sprit deg etter du har tatt på ting og før du spiser. Ikke noe stort problem. Anonymkode: 0ed07...e91 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2021 #7 Skrevet 2. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 1.7.2021 den 22.41): Ta med egen antibac og sprit deg etter du har tatt på ting og før du spiser. Ikke noe stort problem. Anonymkode: 0ed07...e91 Jo, hvis folk som IKKE spriter seg kladder på rundstykkene mine kan det fort bli et problem, selv om jeg spriter meg aldri så mye😅 ts Anonymkode: d9d92...227 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2021 #8 Skrevet 3. juli 2021 Vi har vært en helg på scandic lillehammer for 2 uker siden. Da var det pekebuffet. Men gikk utrolig treigt da det var kun 2 ansatte i buffen, og fult hotell.. Anonymkode: d7f44...d1f
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #9 Skrevet 4. juli 2021 Jeg har nylig bodd på fire forskjellige på Norgesferie og der var det vanlig buffet. Anonymkode: 33653...fd4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2021 #10 Skrevet 4. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 3.7.2021 den 1.09): Jo, hvis folk som IKKE spriter seg kladder på rundstykkene mine kan det fort bli et problem, selv om jeg spriter meg aldri så mye😅 ts Anonymkode: d9d92...227 Det er veldig få folk som har så lite folkeskikk at de "kladder" på mat de ikke skal ha selv. Og hvor mange har blitt smittet av mat andre har tatt på? Anonymkode: 0ed07...e91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå