Gå til innhold

Har menn mer draget når de begynner å bli grå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Pluss eller minus når en mann begynner å få grått i skjegg eller håret? Kameraten min påstår damene liker det fordi det tyder på modenhet, men kan ikke si jeg er overbevist. 

Anonymkode: ac1c9...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvis de har dratt på seg mye penger, så kanskje.

Anonymkode: 6ad39...f2d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hehe. Stemmer ikke i det hele tatt for meg.

K31

Anonymkode: 77792...3e2

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer veeeldig an på. Noen kler det, andre ikke. Heller grått hår enn skallet da:)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest parkeringsvakten

Kanskje det var sånn før, men nå tipper jeg du får mer ut av å farge håret så du ser yngre ut (ikke totalt forskjellig fra hårfargen, selvsagt). 

Stadig flere tar behandlinger, farger hår m.m, så standarden endrer seg. 

Grått hår funker om du allerede er kjekk. Om ikke, så ville jeg nok heller prøvd å gjøre mindre grep for å se yngre ut. Trene styrke, farge hår og den slags

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes veldig mange menn blir finere med litt gått og svart.. Men akkurat modenhet aspektet i det hele hopper jeg glatt over å måtte mene noe om.. Har forøvrig alltid ment at litt gåtthår sammen med sort er nydelig på de som kler det. Men som med alt annet, noen ser jævlig ut med det, andre bare digg:958368345_Screenshot_20210630-171839_SamsungInternet.thumb.jpg.375eab59fe605abedbc8af876c387810.jpg682020188_Screenshot_20210630-172117_SamsungInternet.thumb.jpg.ee5ed41c872b3c9d664704530e618da4.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kommer jo helt an på hvordan mannen ser ut og er totalt sett. En kjekk, smart mann har vel ofte draget uavhengig av hårfarge. Kjæresten min har grått hår, men det ser fint ut på akkurat han, glad han ikke er tynnhåret eller skallet. 😹

Anonymkode: b69e7...f86

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Med alder har jeg fått erfaring, opplevd sorg, opplevd glede, håndtert vanskelige situasjoner og gått videre med hodet hevet, hatt ansvar hjemme og på jobb, blitt vant til å lede mennesker og samle grupper om felles mål. 

Dette bygger opp noe over tid som tiltrekker kvinner. 

Når jeg var 20 var det ingen som så på meg. 

Når jeg var 30 var det noen få, de fleste yngre.

Nå, rundt 40, og med grått i håret, må jeg velge bort.

Anonymkode: 9f9c8...93c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest parkeringsvakten
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Med alder har jeg fått erfaring, opplevd sorg, opplevd glede, håndtert vanskelige situasjoner og gått videre med hodet hevet, hatt ansvar hjemme og på jobb, blitt vant til å lede mennesker og samle grupper om felles mål. 

Dette bygger opp noe over tid som tiltrekker kvinner. 

Når jeg var 20 var det ingen som så på meg. 

Når jeg var 30 var det noen få, de fleste yngre.

Nå, rundt 40, og med grått i håret, må jeg velge bort.

Anonymkode: 9f9c8...93c

Men det er da ikke hårfargen. Du hadde dradd enda flere damer om du hadde en hårfarge som kledde deg. 

Ikke at målet i livet er å dra flest mulig damer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt ikke.

Det tenner ikke meg i det hele tatt.  ( ingen av vennene mine heller)

Har ingen interesse av å være sammen med "bestefar"

Anonymkode: b6344...2fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sølvrever er alltid de kjekkeste 😍

Anonymkode: 0562f...9a5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Som alt annet utseenderelatert, det kommer helt an på mannen. Noen kler det, andre ser bare gammel ut. Det viktigste er at det er velstelt og i en frisyre som du kler. Et tips til menn er at grå skjegg legger på 5-10 år på alderen, og er ikke alltid det man er ute etter tidlig i 40-åra... Skjønner virkelig ikke greia med alle de lange, grå skjeggene. 

Anonymkode: 7b08c...08f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest parkeringsvakten

Burde kanskje legge til at det beste er selvsagt å ha det man føler seg komfortabel med. Om grå hår er det man syntes er "seg", så er nok det et bedre valg enn å farge håret og forsøke gi en "vibe" man ikke egentlig har

Det er selvsagt helt greit å ha grått hår, jeg svarer ganske snevert på spørsmålet om hva som er mest attraktivt på de aller, aller fleste. 

Endret av parkeringsvakten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sett 1 kar som er eldre enn meg som jeg faktisk syns har en fantatisk atomsfære rundt seg. Han er classy og stilig og kjempe fin sveis og grått hår. Han har skikkelig svusj over seg ettter min smak. Det er nok eneste sånn normal mann jeg syns har vært kjekk som er over 50... de fins bare i film stort sett. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ja, hos gamle kjerringer som også er grå. 

Anonymkode: 8a142...fd9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja, hvis du heter George Clooney. 
Seriøst, hårfarge har ikke noe med å være tiltrekkende å gjøre. 

Anonymkode: 2fdf2...87b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tja, hvis du heter George Clooney. 
Seriøst, hårfarge har ikke noe med å være tiltrekkende å gjøre. 

Anonymkode: 2fdf2...87b

Nei det er jeg enig men det må være hår etter min smak...jeg syns ikke det er noe godt å ta på en skalle...men det er min preferanse. Men selvsagt kan noen uten hår være kjekke også men det er ikke så mange jeg har syns det det da. Men han herremannen her. Han har noe verdig over seg som jeg likte da jeg så han. Høyreist og rank i holdningen osv osv.. det syns jeg er tiltrekkende. 

Motpolen er at han er akkurat like barnslig som meg i humoren .. det er jo morsomst. knis...

Endret av Bente1234
glemte noe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Begynnende grått hår er mye finere på menn som fra før har mørkt hår enn på menn som fra før har lysebrunt/kommuneblondt hår

Anonymkode: 77792...3e2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...