AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Skrevet 30. juni 2021 Kanskje kjenner mange seg igjen i å ha den ene som man aldri fikk, der det aldri passet, eller som begge hadde følelser men tida var helt feil? I 2010 traff jeg via jobb en mann. Vi var begge single, og hadde en kjempefin tone. Vi avtalte å treffes utenom jobb, men tilfeldigheter gjorde at det ikke ble sånn. Så ble han sammen med ei annen, og etter hvert jeg også. I 2018 var vi begge single. Hadde en date med god mat på restaurant og ble sittende hele natta å snakke om alt. Vi skulle treffes igjen dagen etter, men så ble min mor syk, ferien kom og jeg reiste på ferie. Vi mistet litt kontakten igjen og begge fikk seg kjæreste og flyttet til to forskjellige steder. Nå har han igjen dukket opp i livet mitt, vi har samme arbeidsgiver men jobber på to forskjellige avdelinger. Vi har chattet masse, og planen er at vi skal møtes i juli. Jeg er godt voksen, og det er han også (begge i 40-årene). Men så kom han med denne kommentaren i dag, og det er alt som skal til for å få meg til å tvile hva han egentlig er ute etter: Jeg skreiv at jeg ikke fikk sove i natt, og dermed ble det sein frokost, og han svarte «Du trenger litt kos og kroppskontakt». That’s it. Det er alt som skal til for at jeg tviler. Likevel - vi har jo nærmest hatt et forspill i 11 år 😅 Noen synspunkter? Anonymkode: 4c5d1...34a 3
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Skrevet 30. juni 2021 Han vil måke kølla si inn i deg Anonymkode: 1d9d1...1b3 21
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Skrevet 30. juni 2021 Ute etter kun sex han der Anonymkode: a5548...eb3 20
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #5 Skrevet 30. juni 2021 Er han fremdeles i et forhold kanskje ? Det kan jo være det som ligger bak den kommentaren . Han har ikke noe annet å tilby enn et forslag om hva du kunne trenge? Anonymkode: 89ce9...cd4 9
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #6 Skrevet 30. juni 2021 Et kvalmt svar. Anonymkode: 7f85f...cd3 23
Hippogriff Skrevet 30. juni 2021 #7 Skrevet 30. juni 2021 Tolker det som at han prøver å nærme seg deg. Det er jo positivt. 7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #8 Skrevet 30. juni 2021 Han er tørst og det er Coronatørke. Anonymkode: 9df57...978 5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #9 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er han fremdeles i et forhold kanskje ? Det kan jo være det som ligger bak den kommentaren . Han har ikke noe annet å tilby enn et forslag om hva du kunne trenge? Anonymkode: 89ce9...cd4 Nei han har vært singel en stund. Jeg kan ikke huske at han kom med sånne kommentarer tidligere. Men også i chatten den siste tida så er det mye hinting om at «vi var så klare for hverandre» og «du er så sykt sexy» osv. Egentlig noe jeg generelt misliker da det ofte er de som bare er ute etter sex. TS Anonymkode: 4c5d1...34a 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #10 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Han er tørst og det er Coronatørke. Anonymkode: 9df57...978 Ja nettopp. Mitt svar var nemlig: «Det trenger vel mange etter halvannet år med avstandsregler» 😊 TS Anonymkode: 4c5d1...34a 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #11 Skrevet 30. juni 2021 Kratt_ skrev (1 time siden): Nå trenger ikke kos automatisk bety sex da.. I den sammenhengen der jeg sa at jeg ikke hadde fått sove? TS Anonymkode: 4c5d1...34a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #12 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje kjenner mange seg igjen i å ha den ene som man aldri fikk, der det aldri passet, eller som begge hadde følelser men tida var helt feil? I 2010 traff jeg via jobb en mann. Vi var begge single, og hadde en kjempefin tone. Vi avtalte å treffes utenom jobb, men tilfeldigheter gjorde at det ikke ble sånn. Så ble han sammen med ei annen, og etter hvert jeg også. I 2018 var vi begge single. Hadde en date med god mat på restaurant og ble sittende hele natta å snakke om alt. Vi skulle treffes igjen dagen etter, men så ble min mor syk, ferien kom og jeg reiste på ferie. Vi mistet litt kontakten igjen og begge fikk seg kjæreste og flyttet til to forskjellige steder. Nå har han igjen dukket opp i livet mitt, vi har samme arbeidsgiver men jobber på to forskjellige avdelinger. Vi har chattet masse, og planen er at vi skal møtes i juli. Jeg er godt voksen, og det er han også (begge i 40-årene). Men så kom han med denne kommentaren i dag, og det er alt som skal til for å få meg til å tvile hva han egentlig er ute etter: Jeg skreiv at jeg ikke fikk sove i natt, og dermed ble det sein frokost, og han svarte «Du trenger litt kos og kroppskontakt». That’s it. Det er alt som skal til for at jeg tviler. Likevel - vi har jo nærmest hatt et forspill i 11 år 😅 Noen synspunkter? Anonymkode: 4c5d1...34a Det er altfor lenge siden og du er blitt altfor gammel til å begynne å rote med dette nå. Gå videre! Anonymkode: 8852c...2e4 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #13 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er altfor lenge siden og du er blitt altfor gammel til å begynne å rote med dette nå. Gå videre! Anonymkode: 8852c...2e4 Altfor gammel til å rote med dette? Hva er «dette»? TS Anonymkode: 4c5d1...34a 6
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #14 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei han har vært singel en stund. Jeg kan ikke huske at han kom med sånne kommentarer tidligere. Men også i chatten den siste tida så er det mye hinting om at «vi var så klare for hverandre» og «du er så sykt sexy» osv. Egentlig noe jeg generelt misliker da det ofte er de som bare er ute etter sex. TS Anonymkode: 4c5d1...34a Jeg skjønner den. Tror jeg hadde reagert sånn som du, litt skuffet og lettere irritert pga han dalte litt i kurs pga en litt kvalm måte å snakke på. Kunne han ha vært litt før og bare at du ikke var obs på det da? En blir jo eldre og mere erfaren Anonymkode: 89ce9...cd4 5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #15 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner den. Tror jeg hadde reagert sånn som du, litt skuffet og lettere irritert pga han dalte litt i kurs pga en litt kvalm måte å snakke på. Kunne han ha vært litt før og bare at du ikke var obs på det da? En blir jo eldre og mere erfaren Anonymkode: 89ce9...cd4 Ja vi forandrer oss jo. Og det kan tenkes at jeg også var mer flørtete før, også går tiden, man får mer erfaring og legger vekt på andre ting nå enn før. Han har aldri vært irriterende fokusert på å få meg til sengs. Vi hadde jo muligheten da vi datet, men benyttet det ikke. Han snakker samtidig om at han er lei seg fordi vi aldri fikk sjansen å være sammen, da «kunne vi vært gift», «da kunne vi hatt barn» (han har ikke barn, men jeg har). Han sier han har tenkt på meg flere ganger de siste årene. Er vel en uke siden veiene våre møttes igjen og han tok kontakt. Er bare usikker på om jeg skal stoppe her eller om jeg skal gå videre. TS Anonymkode: 4c5d1...34a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #16 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja vi forandrer oss jo. Og det kan tenkes at jeg også var mer flørtete før, også går tiden, man får mer erfaring og legger vekt på andre ting nå enn før. Han har aldri vært irriterende fokusert på å få meg til sengs. Vi hadde jo muligheten da vi datet, men benyttet det ikke. Han snakker samtidig om at han er lei seg fordi vi aldri fikk sjansen å være sammen, da «kunne vi vært gift», «da kunne vi hatt barn» (han har ikke barn, men jeg har). Han sier han har tenkt på meg flere ganger de siste årene. Er vel en uke siden veiene våre møttes igjen og han tok kontakt. Er bare usikker på om jeg skal stoppe her eller om jeg skal gå videre. TS Anonymkode: 4c5d1...34a Tror ikke han var den som got away, jeg tror du er den som dodged a bullet! Han høres ut som en klassisk fuckboy som gir deg fremtidsvisjoner for å få deg til sengs. Så sier han at dere ikke funka likevel, og dett var dett. Anonymkode: 0641a...890 18
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #17 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tror ikke han var den som got away, jeg tror du er den som dodged a bullet! Han høres ut som en klassisk fuckboy som gir deg fremtidsvisjoner for å få deg til sengs. Så sier han at dere ikke funka likevel, og dett var dett. Anonymkode: 0641a...890 Ja er nok en grunn for at jeg får en magefølelse. Og er sånt jeg ikke orker eller gidder bruke energi på. Er bare så irriterende at det alltid skal være et eller annet.. utrolig tungt å starte på nytt, på en måte. TS Anonymkode: 4c5d1...34a 2
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #18 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Altfor gammel til å rote med dette? Hva er «dette»? TS Anonymkode: 4c5d1...34a For gammel til å la deg lure av denne typen menn og av denne typen triks. Anonymkode: 8852c...2e4 5
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #19 Skrevet 30. juni 2021 Han hadde falt drastisk i kurs hos meg. Respektløst å gå rett til hinting om kos, som i seg selv ingen over 14år bør bruke som begrep Ville henvist han til teddybjørnene i lekebutikken. Anonymkode: 827da...90e 7
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #20 Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): For gammel til å la deg lure av denne typen menn og av denne typen triks. Anonymkode: 8852c...2e4 Det er jeg helt enig med deg i. Men jeg har bare hatt to langvarige forhold, så har ikke helt erfart så mange menn og triks. Jeg har aldri vært på Tinder eller vært på masse date. Det har stort sett vært greit og ukomplisert. Er vel derfor jeg spør her, om min magefølelse er riktig. TS Anonymkode: 4c5d1...34a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå