AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #1 Del Skrevet 30. juni 2021 Hei! Jeg er gravid med mitt første barn og jeg er så spent på om det er gutt eller jente! Er det noen som har håpet på det ene og fått det andre og blitt skikkelig skuffet? Isåfall hvor skuffet og hvor lang tid gikk det før du syntes det var gøy? Er så redd for at jeg ikke skal få det jeg ønsker.. Anonymkode: a09b1...bef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #2 Del Skrevet 30. juni 2021 Du får adoptere bort hvis barnet ikke faller i smak. Anonymkode: 9c3dc...2a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #3 Del Skrevet 30. juni 2021 Det eneste jeg ønsket meg var er friskt barn og det fikk jeg. Anonymkode: bd049...807 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #4 Del Skrevet 30. juni 2021 Ønsket meg jenter, var sikker på gutt, men endte opp med fire jenter gitt😍 Anonymkode: 1d6e5...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 30. juni 2021 #5 Del Skrevet 30. juni 2021 haha herregud.. greit å ønske men å bli skuffet er litt rart! Vær heller glad om du får et friskt barn har også nettopp funnet ut at jeg er gravid pg kunne ikke brydd meg mindre om hva det er 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 30. juni 2021 #6 Del Skrevet 30. juni 2021 Ønsket meg et friskt barn, fikk 2 friske og en syk. Samme hvilket kjønn du får - håp på at det er friskt! Du blir like glad i barnet uansett og vil aldri bytte det bort uansett! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #7 Del Skrevet 30. juni 2021 Ønsket med ei jente. Fikk jente. Også 3 gutter etter det. Men ble ikke noe mindere lykkelig. Var bare så glad jeg fikk friske velskapte barn❤️. Anonymkode: e0266...948 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 30. juni 2021 #8 Del Skrevet 30. juni 2021 Du er redd for å ikke få det kjønnet du ønsker. Virkelig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomsterpotta Skrevet 30. juni 2021 #9 Del Skrevet 30. juni 2021 Herregud, du høres ikke moden nok til å få baby ennå når kjønn er så viktig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 30. juni 2021 #10 Del Skrevet 30. juni 2021 Er det lov å kalle ett barn for "gutt" eller "jente" uten å spørre hva det mener selv? 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #11 Del Skrevet 30. juni 2021 Hei kjære ts, jeg fikk mitt første barn i fjor. jeg og samboer har alltid ønsket oss kun ett barn, og hele livet har jeg ønsket meg jente. En jente jeg skulle oppkalle etter mormor. På første ultralyd sank hjerte mitt når jordmoren sa «det er en liten gutt:)» eneste jeg kunne stutre frem var «er du sikker?» den følgende uken var litt rar, og jeg var veldig skuffet. Skuffelsen ga midlertidig mer og mer slipp jo mer jeg kjente liv og sparkene. Mot slutten av svangerskapet elsket jeg lillegutten som ventet oss. Nå er han 17 måneder og jeg kan ikke se for meg noe annet.. gutt, jente, det spiller virkelig ingen rolle. DÉN personen du har i magen ville ikke vært der om ikke de riktige spermcellene hadde truffet. som noen andre nevnte er virkelig det viktigste et velskapt og friskt barn ❤️ gutter og jenter har så store individuelle forskjeller at det spiller ikke noen rolle om de er XY eller XX Anonymkode: 55d52...b7b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaromei Skrevet 30. juni 2021 #12 Del Skrevet 30. juni 2021 Jeg hadde sett for meg at jeg kom til å ønske meg jente, fordi jeg selv kunne relatere bedre til det å være jente. Magefølelsen sa hele svangerskapet at det var en gutt (ville ikke vite kjønn før fødsel) og jeg ble etterhvert såpass vant til tanken om at det skulle bli gutt. Folk rundt meg var sikker på at det skulle bli en jente. Jeg kjente på en liten engstelse for at det skulle bli gutt, og at jeg skulle være en dårligere mamma basert på kjønn. Men når han ble født (jepp, magefølelsen var riktig) så ble ALT av sånt glemt, og jeg elsket denne lille rare skapningen like høyt som jeg ville elsket en jente. Nå venter jeg nr. 2, og håpte at det skulle bli en gutt til. Det blir det 😁 Med mindre de har sett feil på ultralyd. Denne gangen kjenner jeg på litt engstelse for at det skal bli jente, haha. Men jeg vet så godt at kjønnet spiller faktisk ingen rolle. ♥️ Gleder meg til å bli kjent med mageboeren uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #13 Del Skrevet 30. juni 2021 Det var selvfølgelig akkurat det samme hvilket kjønn vi fikk. Magefølelsen sa av en eller annen grunn at det var en gutt jeg bar på, og det stemte. Jeg har aldri vært skuffet. Han er verdens flotteste 1-åring nå! Anonymkode: 00951...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GammelKaktus Skrevet 30. juni 2021 #14 Del Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Hei! Jeg er gravid med mitt første barn og jeg er så spent på om det er gutt eller jente! Er det noen som har håpet på det ene og fått det andre og blitt skikkelig skuffet? Isåfall hvor skuffet og hvor lang tid gikk det før du syntes det var gøy? Er så redd for at jeg ikke skal få det jeg ønsker.. Anonymkode: a09b1...bef Hvis du blir skuffet så tviler jeg på at det er noe som sitter lenge i. Tror mange har en ide om hva de tror de ønsker men for de aller fleste så går nok det raskt over om de får noe annet. Som de andre sier så er det viktigste at barnet faktisk er friskt for det har man aldri en garanti for. AnonymBrukern skrev (26 minutter siden): haha herregud.. greit å ønske men å bli skuffet er litt rart! Vær heller glad om du får et friskt barn har også nettopp funnet ut at jeg er gravid pg kunne ikke brydd meg mindre om hva det er Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #15 Del Skrevet 30. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hei kjære ts, jeg fikk mitt første barn i fjor. jeg og samboer har alltid ønsket oss kun ett barn, og hele livet har jeg ønsket meg jente. En jente jeg skulle oppkalle etter mormor. På første ultralyd sank hjerte mitt når jordmoren sa «det er en liten gutt:)» eneste jeg kunne stutre frem var «er du sikker?» den følgende uken var litt rar, og jeg var veldig skuffet. Skuffelsen ga midlertidig mer og mer slipp jo mer jeg kjente liv og sparkene. Mot slutten av svangerskapet elsket jeg lillegutten som ventet oss. Nå er han 17 måneder og jeg kan ikke se for meg noe annet.. gutt, jente, det spiller virkelig ingen rolle. DÉN personen du har i magen ville ikke vært der om ikke de riktige spermcellene hadde truffet. som noen andre nevnte er virkelig det viktigste et velskapt og friskt barn ❤️ gutter og jenter har så store individuelle forskjeller at det spiller ikke noen rolle om de er XY eller XX Anonymkode: 55d52...b7b Takk❤️ Akkurat det jeg trengte å høre nå Anonymkode: a09b1...bef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukern Skrevet 30. juni 2021 #16 Del Skrevet 30. juni 2021 FrøkenMånestråle skrev (1 minutt siden): Hvis du blir skuffet så tviler jeg på at det er noe som sitter lenge i. Tror mange har en ide om hva de tror de ønsker men for de aller fleste så går nok det raskt over om de får noe annet. Som de andre sier så er det viktigste at barnet faktisk er friskt for det har man aldri en garanti for. Gratulerer. Tusen takk❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #17 Del Skrevet 30. juni 2021 Ja, jeg ble så utrolig skuffet. Det varte og varte, også etter at barnet var født. Skal nevnes at jeg også hadde fødselsdepresjon. Nå er barnet 15 måneder og har en fantastisk fin personlighet og jeg kunne ikke brydd meg mindre om kjønn. Anonymkode: 4c624...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #18 Del Skrevet 30. juni 2021 Er vel jente du vil ha. Anonymkode: 7ed33...c8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #19 Del Skrevet 30. juni 2021 Det kan være mange grunner til at man ønsker seg et spesifikt kjønn. Selv var jeg veldig glad for å få gutt først, fordi jeg har vært utsatt for overgrep som barn, og derfor har vært redd for å ikke klare å beskytte en jente. Vet så klart at begge kjønn kan oppleve overgrep, men for meg ble tanken på å få jente triggende da jeg ventet første barn. Er jo kvinne selv. Også er jeg veldig glad for å ha fått jente som barn nr. 2 nå en del år senere, for nå var jeg klar for det. Anonymkode: a9630...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2021 #20 Del Skrevet 30. juni 2021 Når du blir mamma, skjønner du fort at kjønn virkelig ikke spiller noen rolle. At barnet er frisk, er faktisk det aller viktigste. Vet alle sier det, men tenk å få et sykt barn som krever pleie resten av livet? DET er krevende og tungt. Hvilket kjønn barnet er, betyr liksom ingenting. Anonymkode: ba62e...8cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå